Ik ben niet zo snelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
en nou nog ff de nummers 500-1000 en de dagcijfers Knoekie
Ah okeequote:
mwoaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:34 schreef dolle_hond het volgende:
kut-topic
kun je gewoon niet wachten tot ik of arcee het volgende deel opent![]()
achquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwoaals hij gewoon met de lijstjes erbij opent is er toch niks aan de hand?
Gun die ander ook gewoon wat meer werkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ach
het is iig voor zo iemand veel meer werk dan voor mij
hij zal nog wel vakantie hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gun die ander ook gewoon wat meer werk![]()
ja maar jij ben luiquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ach
het is iig voor zo iemand veel meer werk dan voor mij
Of werkloos zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hij zal nog wel vakantie hebben
Het posten van de stand en dagcijfers of al je posts?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
klobt
daarom heb ik t grotendeels geautomatiseerd
Hoe geautomatiseerd is het eigenlijk? Zo op het eerste gezicht lijkt het me namelijk vrij veel werk iedere dag.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
klobt
daarom heb ik t grotendeels geautomatiseerd
laten we zeggen: de helftquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:05 schreef whoops het volgende:
[..]
Het posten van de stand en dagcijfers of al je posts?
Die posts komen er gewoon bij ... automagischquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:05 schreef whoops het volgende:
[..]
Het posten van de stand en dagcijfers of al je posts?
en op t tweede gezicht blijkt dat het elke dag hetzelfde format heeft en dus alleen een kwestie is van de cijfers met excel in de juiste plek inbrengen is.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hoe geautomatiseerd is het eigenlijk? Zo op het eerste gezicht lijkt het me namelijk vrij veel werk iedere dag.
Geen eigen database die alle cijfertjes bijhoudt?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:07 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en op t tweede gezicht blijkt dat het elke dag hetzelfde format heeft en dus alleen een kwestie is van de cijfers met excel in de juiste plek inbrengen is.
ja ook, maar dat is de achtergrond.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geen eigen database die alle cijfertjes bijhoudt?
aah, ik schrok al.. alles in Excel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja ook, maar dat is de achtergrond.
kwestie van een download op middernacht en die opslaan en verwerken.
Hehe.. ik durf het bijna niet te vragen, maar school EN werk EN Fok! poster nummero uno zijn? Heb jij 30 uur in één dag of zo?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:12 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Of nummer 1 in aantal post per dag staan![]()
En ik ga nog naar school en ik werk.
nee niet alles.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, ik schrok al.. alles in Excel.![]()
pfffquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hehe.. ik durf het bijna niet te vragen, maar school EN werk EN Fok! poster nummero uno zijn?
Ik plan het gewoon allemaal tactisch inquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hehe.. ik durf het bijna niet te vragen, maar school EN werk EN Fok! poster nummero uno zijn? Heb jij 30 uur in één dag of zo?![]()
Aah.. ok, ieder zijn eigen ding natuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:14 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee niet alles.
maar ik ben nou eenmaal handiger in excel dan in access.
Tactisch over elkaar zekerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:15 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik plan het gewoon allemaal tactisch in![]()
wat trouwens als je op vakantie gaat?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:14 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee niet alles.
maar ik ben nou eenmaal handiger in excel dan in access.
Dan hebben we Arceequote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat trouwens als je op vakantie gaat?![]()
o ja.. doh..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan hebben we Arceedie kan het ook
Ik slaap op werk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tactisch over elkaar zeker
Daar houd ik juist mijn postaantal omhoog...quote:
Ik zeg nietsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Daar houd ik juist mijn postaantal omhoog...
Nee, dat doe ik op schoolquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Fok! je dan in je vrije tijd![]()
iddquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik sta al dagen niet meer in die lijstquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:26 schreef pascalheister het volgende:
187. pascalheister 44
187. Suijk 44
gelijk met suijk
Goed idee... Dan denken de mensen op de gang in ieder geval dat ik bezig ben...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zeg nietsik drink altijd koffie..
klobtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Beide is noodzakelijk geloof ik.
zo te zien hier morgen wel weerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik sta al dagen niet meer in die lijst![]()
Jah, nu weerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zo te zien hier morgen wel weer
2equote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alexxxxx, dit is al de 3e keer dat je geintje werkt!
jah, je moet natuurlijk wel een beetje blijven rondposten, anders kom je natuurlijk nergensquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Niet eens in de dagstanden maar 1 plekje gestegen
Vandaag maar eens wat meer bagegren dan
[..]
2e
Vandaag al weer genoeg gepost om in de dagstand te komen dnek ikquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, je moet natuurlijk wel een beetje blijven rondposten, anders kom je natuurlijk nergens![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik zou alles wegschrijven naar MySQL via PHP en zo dagelijks lijstjes genereren.
Waarom? Ik post de stand binnen 1 minuut, als ik wil.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Hoe geautomatiseerd is het eigenlijk? Zo op het eerste gezicht lijkt het me namelijk vrij veel werk iedere dag.
Ik had eerder vandaag geen idee hoe jullie dat deden. Inmiddels ben ik een beetje op de hoogte gebrachtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom? Ik post de stand binnen 1 minuut, als ik wil.
Volgens mij heb ik er wel iets van 100 of zo...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ja dit is hemen hij mag wel hier
mijn 200e post van vandaag
Jah.. dat is ook mijn vraag nu nog..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:21 schreef whoops het volgende:
Ik snap nog steeds niet helemaal hoe je zo snel alle updates van 1 dag kan uitzoeken... Maar ik zal er nog wel eens even over nadenken...
Arcee heb je gewoon een schaduwdatabase draaien of heb je alle info behalve de posts zelf?
we hebben een manier om een samenvatting van ALLE profielen binnen te halen binnen de minuut.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:21 schreef whoops het volgende:
Ik snap nog steeds niet helemaal hoe je zo snel alle updates van 1 dag kan uitzoeken... Maar ik zal er nog wel eens even over nadenken...
Arcee heb je gewoon een schaduwdatabase draaien of heb je alle info behalve de posts zelf?
Of heb ik alle info behalve de posts zelf in een schaduwdatabase draaien?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:21 schreef whoops het volgende:
connectiesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:37 schreef The_Viper het volgende:
Waar halen jullie die lijsten vandaan als ik vragen mag?
Dat mag weleens een update hebben andersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:39 schreef Arcee het volgende:
Dat wil zeggen, voor de lijstjes die ík maak zoals hier te vinden.
hetzelfde geldt overigens voor beetje user-posting stats deel 13quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat mag weleens een update hebben anders
Jee wat een statistiekenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Of heb ik alle info behalve de posts zelf in een schaduwdatabase draaien?Daar komt het op neer dus.
Voor de dagstanden, zie post van d_h. Verwerken van die profielen doen we totaal verschillend.
nostalgie.. nostalgie.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hetzelfde geldt overigens voor beetje user-posting stats deel 13
Ach ja, stupid me... Je hoeft 'alleen maar' de profielen te hebben, ik zat nog steeds in topics/posts te denken...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
we hebben een manier om een samenvatting van ALLE profielen binnen te halen binnen de minuut.
dan trekken we de stand van de vorige dag er af en we hebben ook dagcijfers.
Precies, voor die lijstjes heb je dus inderdaad wel meer gegevens nodig... :_quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Of heb ik alle info behalve de posts zelf in een schaduwdatabase draaien?Daar komt het op neer dus.
Voor de dagstanden, zie post van d_h. Verwerken van die profielen doen we totaal verschillend.
Databaseconnecties zeker...quote:
Tsssss.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Jee wat een statistiekenNog nooit gezien
helaas is er in de nacht van zondag op maandag eea misgegaan met de downloads en kon ik dus geen weekstats draaien.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hetzelfde geldt overigens voor beetje user-posting stats deel 13
Stemmen jullie je vakanties een beetje afquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
helaas is er in de nacht van zondag op maandag eea misgegaan met de downloads en kon ik dus geen weekstats draaien.
volgende week ook niet
en ik zit nog steeds te wachten op de data van tijdens mijn vakantie van arcee
Hallooooquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
helaas is er in de nacht van zondag op maandag eea misgegaan met de downloads en kon ik dus geen weekstats draaien.
volgende week ook niet
Dubbeling is erg belangrijk...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Stemmen jullie je vakanties een beetje af![]()
ja da's ook niet altijd helemaal het gevalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Alles moet natuurlijk wek kloppen.
kloptquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Halloooo
er is al 6 weken helemaal niks meer gepost
in ieder geval goed genoeg dat veel mensen er veel plezier aan hebben, dus dat ze nog maar lang door mogen gaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja da's ook niet altijd helemaal het geval
Nou, we wachten gewoon afquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:19 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
klopt
ik ben 3 weken terug en 2 weken weg geweest
Oh dat zekerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in ieder geval goed genoeg dat veel mensen er veel plezier aan hebben, dus dat ze nog maar lang door mogen gaan.
Ik stuur je de ruwe files wel. Lekker makkelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:06 schreef dolle_hond het volgende:
primaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik stuur je de ruwe files wel. Lekker makkelijk.
ik denk dat je mijn maandscore van toen kloptquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, we wachten gewoon afBen wel ernstig benieuwd naar de cijfers over heel augustus op zich. Ziet er naar uit dat dat voor mij nog extremer wordt dan April (287 ppd gemiddeld)
ja toen won je niet zo ruim van mequote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik denk dat je mijn maandscore van toen klopt
Leuke bijkomstigheid idd, maar daar gaat het niet om, dat weet jequote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:28 schreef dolle_hond het volgende:
maar augustus is toch al voor fles
En dan zeggen dat 't aan mij ligt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:28 schreef dolle_hond het volgende:
ik kom er deze week niet meer aan toe om iets te verwerken.
Je hebt er momenteel 7751 voor augustus.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja toen won je niet zo ruim van meik had 8610, jij 8770 of zo? Nou ja, mijn gemiddelde zal waarschijnlijk hoger worden, en de maand is gewoon een dag langer
ik zeg niksquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
En dan zeggen dat 't aan mij ligt.
Mwoa, ik zie wel wat het wordt over augustus. waar ik op let is het fokrecord over de 10.000 met staande start, dat heb ik al met 37 dagen, gaat morgen 32 worden (vanavond naar de 60k haal ik niet meer denk ik), en verder mijn 200+ streakquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je hebt er momenteel 7751 voor augustus.
Beetje een kutaantal, maar jij zal 't wel geil vinden.
Moet je maar met je tengels van mijn 13 x 200+ reeks afblijvenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:42 schreef dolle_hond het volgende:
van de week al eens wat data bekeken, mbt reeksen en zo,
werd al onpasselijk van fles
Die doet het sneller ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat gaat idd niet echt genoeg zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:52 schreef Svensational het volgende:
Ik zal wel niet winnen vandaag, zit op 210 nu.
ja meteen de data is wel fijn op zich, hoewel de volgende ochtend ook geen punt isd hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:00 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die is dan meestal nog op, scheelt al gauw uren
Beetje lastig als het forum dan down is.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
ja meteen de data is wel fijn op zich, hoewel de volgende ochtend ook geen punt isd hoorwaar het om gaat is dat er exact om 00:00 gedownd wordt
Vroeger maakte je een goede kans trouwens met zo'n aantal.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat gaat idd niet echt genoeg zijn
Ja dat moet godverdimme ook eens afgelopen zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Beetje lastig als het forum dan down is.
en toch pak ik zo ongeveer inquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah okee het lijkt we;l weer aardig te lopen nu
gelijk heb je klerelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en toch pak ik zo ongeveer in
klerelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gelijk heb je klerelWelterusten
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:10 schreef Arcee het volgende:
Crisis zeg, gaat-ie vavond nog 60.000 halen.
Meneer Oneven, met z'n 60.000.
maar de meeste oneven geatllenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:22 schreef Arcee het volgende:
Priemgetallen zijn altijd oneven.
Behalve 2.
Misschien moeten we 'es een mooi grootquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
maar de meeste oneven geatllenzijn nog geen Priemgetal
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:10 schreef Arcee het volgende:
Crisis zeg, gaat-ie vanavond nog 60.000 halen.
Meneer Oneven, met z'n 60.000.
Ik wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Vandaag ga ik niet de Top 1000 halen.
hey kap es ff met profielen downen tot het 12 uur is jaquote:
Je stond er al in, drol.quote:
Ik klik alleen op je profiel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
hey kap es ff met profielen downen tot het 12 uur is ja
GAS eropquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:53 schreef Arcee het volgende:
Waarom stopte je niet precies bij 60.000 voor vandaag?
Welkom in de Top 1000.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Hey. Ik zie net dat ik wél in de Top 1000 kom vandaag.
![]()
Wilt iemand mij feliciteren?![]()
Daar ga ik wel vanuit jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:01 schreef Knoekie het volgende:
Dr_Flash ik denk dat jij heb gewonnen.
Mooi...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
Ik doe het lekker rustig aan de laatste dagen
Omg...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
kut zeg, op een haar na nog bijna de 500 gehaald ook
Tsja, werk begint weer enzo....minder tijd enzooo....quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ja waar is meneertje "ik kan de cijfers binnen een minuut gepost hebben als ik wil" Arcee nou?
Neeee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
en dat ik nou heel hard ga janken en zo he
Ik heb het toch over de daglijst manquote:
Ja, d_h gebruikt steeds meer posts om z'n standen te posten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:07 schreef Ambrosius het volgende:
Het gaat wel erg hard met deze topics de laatste tijd..
Of nu.quote:
ja DUHquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 06:59 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, ik ben benieuwd naar mijn stats van gisteren. Als het goed is kom ik voor in de meeste posts per dag, al een heel doel op zich.
Altijd ja? Geen max van aantal users in dat lijstje? Ik had er iets van 100, dus dat moet wel lukken idd..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja DUHdaar heb je er maar 30 voor nodig
huh?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, d_h gebruikt steeds meer posts om z'n standen te posten.
owquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
m.a.w. de lijstjes worden langer
Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:23 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ow
de dagcijfers hebben geen vaste lengte
de totaalstand, daarvan post ik meestal alleen de top1000. af en toe , meestal op maandag post ik iedereen met 500+ (was 100+, maar dat werd te lang).
mooi is dat... valt mijn kloontje weer uit de bootquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:23 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ow
de dagcijfers hebben geen vaste lengte
de totaalstand, daarvan post ik meestal alleen de top1000. af en toe , meestal op maandag post ik iedereen met 500+ (was 100+, maar dat werd te lang).
harder posten dan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mooi is dat... valt mijn kloontje weer uit de boot
eerst lijstjes van gisteren zienquote:
Jee.. 495 posts in 1 dag...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerst lijstjes van gisteren ziensnel. nu
Ongeduldig karakter?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerst lijstjes van gisteren ziensnel. nu
zo hoog heb ik in tijden niet gestaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:41 schreef dolle_hond het volgende:Dagcijfers van Donderdag 25 Augustus 2005 (00:00 - 23:59)
17. snellejelle 150
en weer omhoog, elke dag een PR zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:41 schreef dolle_hond het volgende:De stand van Vrijdag 26 Augustus 2005 00:00
467. (471) snellejelle 13153 ( + 150 )
gut wat vreselijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jee.. 495 posts in 1 dag...
Hmm.. daar ben ik voorlopig nog niet geloof ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:17 schreef Bos81 het volgende:
399. (401) Bos81 14778 ( + 58 )
Eindelijk in de top 400
Ik moet steeds zo lachen om die avatar van jouquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:25 schreef Cart_man het volgende:
804. (810) Cart_man 8085 ( + 69 )
En weer omhoog.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:19 schreef Suijk het volgende:
Ik ga je inhalen bos!
Ik heb er nu alweer meer dan 100 bijquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:41 schreef dolle_hond het volgende:De stand van Vrijdag 26 Augustus 2005 00:00
178. (180) Svensational 23908 ( + 307 )
Ik om jouw sigquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet steeds zo lachen om die avatar van jou![]()
vroeger ja..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb er nu alweer meer dan 100 bij24011
Maar 307 is een mooi aantal, vroeger werde je daar nog wel eens eerste mee.
same herequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mooi is dat... valt mijn kloontje weer uit de boot
Ik nu ook..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:59 schreef Ambrosius het volgende:
428. (429) Ambrosius 13927 ( + 76 )
Richting de 14.000.
Ik heb geloof ik ook nog een kloon met net iets meer dan 100 posts.quote:
Ik heb niet eens een kloon.. Doe ik dan nog mee?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik ook nog een kloon met net iets meer dan 100 posts..
neequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een kloon.. Doe ik dan nog mee?
staat wel ergens in dit topicquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:14 schreef Geqxon het volgende:
Hoe kom je eigenljk aan die lijsten? Eigen script?
staat eerder in dit topic, nadat ik dat ook gevraagd had.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:14 schreef Geqxon het volgende:
Hoe kom je eigenljk aan die lijsten? Eigen script?
ik heb het een korte periode via een website bijgehouden, maar ben daar allang weer van af gestapt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:09 schreef Geqxon het volgende:
Heeft dollehond nou ook een website? Ik zat laatst op mijn naam te googlen en toen kwam ik op iets van home.xs4all.nl/~dollehond/week21.html uit?
Als je de cijfers in .CSV bestand kan leveren, kan ik an sich wel een leuke database maken, waar je vervolgens per user statestiekjes uit kan trekkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:19 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb het een korte periode via een website bijgehouden, maar ben daar allang weer van af gestapt.
werkte niet echt lekker imho
heyquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:28 schreef Ayaxola het volgende:
187. Doc 47
187. Ayaxola 47
187. TheVulture 47
Nee man, weet je wel waar ik zitquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:35 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik zwaai nu ff naar jeKan je mijn huis eigenlijk zien?
Dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
160. (160) SpeedyGJ 25463 ( + 22 )
Dat had ik ook wel kunnen weten zonder dat hij dat hier nutteloos postte. Hij had er toch een reactie op kunnen geven ofzo??? Of anders helemaal niet posten hier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat ie zoveel posts gedaan heeft.. niet meer en niet minder.
Waarom post jij hier dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel kunnen weten zonder dat hij dat hier nutteloos postte. Hij had er toch een reactie op kunnen geven ofzo??? Of anders helemaal niet posten hier..
Om een reactie te geven op de dagcijfers, niet om alleen mijn stand hier te posten.quote:
Had zomaar gekund, is niet gebeurd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel kunnen weten zonder dat hij dat hier nutteloos postte. Hij had er toch een reactie op kunnen geven ofzo??? Of anders helemaal niet posten hier..
jij spammerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:37 schreef pascalheister het volgende:
89. D.Rose 74
89. golfer 74
89. methodmich 74
89. Wiwi101 74
89. pascalheister 74
gelijk met golfer en mm
Je hebt nu al 237 postsquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik krijg morgen wel een goede vermelding in de dagstatistieken geloof ik.![]()
nee, maar je kunt je huidige aantal posts zien in je profiel. Als je in de top 1000 staat, kun je ook die van gisteren zien. totaal vandaag - totaal gisteren = vandaag gepostquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:58 schreef The_Viper het volgende:
Kan ik het nu ook ergens Live zien?
Ik sta niet eens de top 1000 danquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, maar je kunt je huidige aantal posts zien in je profiel. Als je in de top 1000 staat, kun je ook die van gisteren zien. totaal vandaag - totaal gisteren = vandaag gepost
hehe.. onder de 6500 posts hoef je daar inderdaad niet aan te denkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:09 schreef The_Viper het volgende:
[..]
Ik sta niet eens de top 1000 dan![]()
gewoonte leer je jou niet af hequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zeg Svensational??
Dit doe ik altijd al, dus niet klagen
Ik denk ik ook. Maar komt door gisteravondquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ga morgen ook hoog eindigen in de dagstats.. kan niet missen.
Ik heb je altijd al een baggeruser gevonden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zeg Svensational??
Dit doe ik altijd al, dus niet klagen
Ik heb het AMD64 anders ook afgeleerd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
gewoonte leer je jou niet af he
Daar zit ik nu ook al bijna opquote:
donder ff op met dat schijnheilige gedoe zegquote:
[precies, die moet nog ff bestreden wordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb het AMD64 anders ook afgeleerd.![]()
En volgens mij heeftie nog maar 1 record, en dat ga ik 'm ook afhandig makenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb het AMD64 anders ook afgeleerd.![]()
ik las besnedenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[precies, die moet nog ff bestreden worden
ah joh die neukfout is onvruchtbaar geborenquote:
geen ideequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah joh die neukfout is onvruchtbaar geboren
ijsmeis heeft wel wat foto's van hem hoor ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:13 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
geen idee
ken m niet goed genoeg
en wil dat zo laten
ik hoor nooit watquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ijsmeis heeft wel wat foto's van hem hoor ik
Hoe en waar zie jij dat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
en dit is hem dande 200e voor vandaag
STERF, DDOS-mongolen
FUCK YOU, traagheid
IK en niemand anders, bepaal wanneer mijn 200+ streak ophoudt, en dat is nu. Vandaag is mijn 32e dag op rij met meer dan 200 posts, en morgen ga ik het zeker niet halen
Het was leuk, Augustus is voor mij, de 10.000 is voor mij, de streaks 200+, 250+ en 300+ zijn voor mij, nuBIER
en hoever ben je met 100+ en ga je daar wel mee door?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
STERF, DDOS-mongolen
FUCK YOU, traagheid
IK en niemand anders, bepaal wanneer mijn 200+ streak ophoudt, en dat is nu. Vandaag is mijn 32e dag op rij met meer dan 200 posts, en morgen ga ik het zeker niet halen
Het was leuk, Augustus is voor mij, de 10.000 is voor mij, de streaks 200+, 250+ en 300+ zijn voor mij, nuBIER
een 300+ record stond er nog niet, ik heb er 11quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:28 schreef The_Viper het volgende:
[..]
Hoe en waar zie jij dat?![]()
Maar iig: Gefeliciteerd!!! En have fun met je bier, als het tenminste maar een Heineken is
22quote:
35 en neequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en hoever ben je met 100+ en ga je daar wel mee door?
Gewoon zelf bijhouden.quote:
10.000 posts voor augustus? Dan moet je er nog bijna 2.000, of zo, toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
STERF, DDOS-mongolen
FUCK YOU, traagheid
op 26-7 ging ik over de 50k heen, op 25-8 over de 60k heen. da's samen 31 dagen voor de 10k met staande start. De snelste tijden ooit over de 10k met staande start zijn volgens mij als volgt:quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
10.000 posts voor augustus? Dan moet je er nog bijna 2.000, of zo, toch?
nee iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dan blijft mijn 85 niet eens benaderd
Oh, zo. 10.000 opeenvolgende posts. En dan ook nog van mijlpaal tot mijlpaal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
op 26-7 ging ik over de 50k heen, op 25-8 over de 60k heen. da's samen 31 dagen voor de 10k met staande start. De snelste tijden ooit over de 10k met staande start zijn volgens mij als volgt:
1. Dr_Flash 50-60 31 dagen
2. Dr_Flash 30-40 37 dagen
3. QyRoZ 45
4. Stuart 46
5. AMD64 48 (maar dat dan 2 maal)
zou wel erg veel zijn.... komende 2 dagen post ik next to nothing.. als ik over heel augustus >300 ppd hou dan zou dat al redelijk bizar zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
10.000 posts voor augustus? Dan moet je er nog bijna 2.000, of zo, toch?
ja preciesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, zo. 10.000 opeenvolgende posts. En dan ook nog van mijlpaal tot mijlpaal.
Inderdaad, rond 10K voor een maand is erg veel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
zou wel erg veel zijn.... komende 2 dagen post ik next to nothing.. als ik over heel augustus >300 ppd hou dan zou dat al redelijk bizar zijn
In april verloor ik met 8610 nog van hondjequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, rond 10K voor een maand is erg veel.
Ik zal eens kijken wat ik in mijn postgloriedagen deed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ja precies
bovendien durf ik wel een pallet bier te wedden dat nog nooit iemand een gat tussen 2 opeenvolgende tienduizenden dichtgefietst heeft met alleen maar 200+ dagen
Mwoa, ben benieuwdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik in mijn postgloriedagen deed.
Niet qua 200+, maar gewoon, qua reeks.
Hadden dat er nou niet 10 meer kunnen zijn?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In april verloor ik met 8610 nog van hondje
De langste reeks 1-post-per-dag bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
maar het mooie van jullie is dat je allerlei stats bijhoudtik heb nog steeds dingen om voor te gaan
2 minder?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hadden dat er nou niet 10 meer kunnen zijn?
o ja daarvoor ben ik allang uit de racequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
De langste reeks 1-post-per-dag bijvoorbeeld.
die loopt echt al heel erg lang... en ik denk dat ik die wel door het komende weekend heen kan trekkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
De langste reeks 1-post-per-dag bijvoorbeeld.
Record precies 1 post per dag lijkt me een stuk minder dagen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
die loopt echt al heel erg lang... en ik denk dat ik die wel door het komende weekend heen kan trekkenMaar dat record staat echt bizar hoog denk ik.... echt ver over de 200 dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |