zo te zien hier morgen wel weerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik sta al dagen niet meer in die lijst![]()
Jah, nu weerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zo te zien hier morgen wel weer
2equote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alexxxxx, dit is al de 3e keer dat je geintje werkt!
jah, je moet natuurlijk wel een beetje blijven rondposten, anders kom je natuurlijk nergensquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Niet eens in de dagstanden maar 1 plekje gestegen
Vandaag maar eens wat meer bagegren dan
[..]
2e
Vandaag al weer genoeg gepost om in de dagstand te komen dnek ikquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, je moet natuurlijk wel een beetje blijven rondposten, anders kom je natuurlijk nergens![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik zou alles wegschrijven naar MySQL via PHP en zo dagelijks lijstjes genereren.
Waarom? Ik post de stand binnen 1 minuut, als ik wil.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Hoe geautomatiseerd is het eigenlijk? Zo op het eerste gezicht lijkt het me namelijk vrij veel werk iedere dag.
Ik had eerder vandaag geen idee hoe jullie dat deden. Inmiddels ben ik een beetje op de hoogte gebrachtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom? Ik post de stand binnen 1 minuut, als ik wil.
Volgens mij heb ik er wel iets van 100 of zo...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ja dit is hemen hij mag wel hier
mijn 200e post van vandaag
Jah.. dat is ook mijn vraag nu nog..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:21 schreef whoops het volgende:
Ik snap nog steeds niet helemaal hoe je zo snel alle updates van 1 dag kan uitzoeken... Maar ik zal er nog wel eens even over nadenken...
Arcee heb je gewoon een schaduwdatabase draaien of heb je alle info behalve de posts zelf?
we hebben een manier om een samenvatting van ALLE profielen binnen te halen binnen de minuut.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:21 schreef whoops het volgende:
Ik snap nog steeds niet helemaal hoe je zo snel alle updates van 1 dag kan uitzoeken... Maar ik zal er nog wel eens even over nadenken...
Arcee heb je gewoon een schaduwdatabase draaien of heb je alle info behalve de posts zelf?
Of heb ik alle info behalve de posts zelf in een schaduwdatabase draaien?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:21 schreef whoops het volgende:
connectiesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:37 schreef The_Viper het volgende:
Waar halen jullie die lijsten vandaan als ik vragen mag?
Dat mag weleens een update hebben andersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:39 schreef Arcee het volgende:
Dat wil zeggen, voor de lijstjes die ík maak zoals hier te vinden.
hetzelfde geldt overigens voor beetje user-posting stats deel 13quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat mag weleens een update hebben anders
Jee wat een statistiekenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Of heb ik alle info behalve de posts zelf in een schaduwdatabase draaien?Daar komt het op neer dus.
Voor de dagstanden, zie post van d_h. Verwerken van die profielen doen we totaal verschillend.
nostalgie.. nostalgie.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hetzelfde geldt overigens voor beetje user-posting stats deel 13
Ach ja, stupid me... Je hoeft 'alleen maar' de profielen te hebben, ik zat nog steeds in topics/posts te denken...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
we hebben een manier om een samenvatting van ALLE profielen binnen te halen binnen de minuut.
dan trekken we de stand van de vorige dag er af en we hebben ook dagcijfers.
Precies, voor die lijstjes heb je dus inderdaad wel meer gegevens nodig... :_quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Of heb ik alle info behalve de posts zelf in een schaduwdatabase draaien?Daar komt het op neer dus.
Voor de dagstanden, zie post van d_h. Verwerken van die profielen doen we totaal verschillend.
Databaseconnecties zeker...quote:
Tsssss.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Jee wat een statistiekenNog nooit gezien
helaas is er in de nacht van zondag op maandag eea misgegaan met de downloads en kon ik dus geen weekstats draaien.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hetzelfde geldt overigens voor beetje user-posting stats deel 13
Stemmen jullie je vakanties een beetje afquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
helaas is er in de nacht van zondag op maandag eea misgegaan met de downloads en kon ik dus geen weekstats draaien.
volgende week ook niet
en ik zit nog steeds te wachten op de data van tijdens mijn vakantie van arcee
Hallooooquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
helaas is er in de nacht van zondag op maandag eea misgegaan met de downloads en kon ik dus geen weekstats draaien.
volgende week ook niet
Dubbeling is erg belangrijk...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Stemmen jullie je vakanties een beetje af![]()
ja da's ook niet altijd helemaal het gevalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Alles moet natuurlijk wek kloppen.
kloptquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Halloooo
er is al 6 weken helemaal niks meer gepost
in ieder geval goed genoeg dat veel mensen er veel plezier aan hebben, dus dat ze nog maar lang door mogen gaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja da's ook niet altijd helemaal het geval
Nou, we wachten gewoon afquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:19 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
klopt
ik ben 3 weken terug en 2 weken weg geweest
Oh dat zekerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in ieder geval goed genoeg dat veel mensen er veel plezier aan hebben, dus dat ze nog maar lang door mogen gaan.
Ik stuur je de ruwe files wel. Lekker makkelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:06 schreef dolle_hond het volgende:
primaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik stuur je de ruwe files wel. Lekker makkelijk.
ik denk dat je mijn maandscore van toen kloptquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, we wachten gewoon afBen wel ernstig benieuwd naar de cijfers over heel augustus op zich. Ziet er naar uit dat dat voor mij nog extremer wordt dan April (287 ppd gemiddeld)
ja toen won je niet zo ruim van mequote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik denk dat je mijn maandscore van toen klopt
Leuke bijkomstigheid idd, maar daar gaat het niet om, dat weet jequote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:28 schreef dolle_hond het volgende:
maar augustus is toch al voor fles
En dan zeggen dat 't aan mij ligt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:28 schreef dolle_hond het volgende:
ik kom er deze week niet meer aan toe om iets te verwerken.
Je hebt er momenteel 7751 voor augustus.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja toen won je niet zo ruim van meik had 8610, jij 8770 of zo? Nou ja, mijn gemiddelde zal waarschijnlijk hoger worden, en de maand is gewoon een dag langer
ik zeg niksquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
En dan zeggen dat 't aan mij ligt.
Mwoa, ik zie wel wat het wordt over augustus. waar ik op let is het fokrecord over de 10.000 met staande start, dat heb ik al met 37 dagen, gaat morgen 32 worden (vanavond naar de 60k haal ik niet meer denk ik), en verder mijn 200+ streakquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je hebt er momenteel 7751 voor augustus.
Beetje een kutaantal, maar jij zal 't wel geil vinden.
Moet je maar met je tengels van mijn 13 x 200+ reeks afblijvenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:42 schreef dolle_hond het volgende:
van de week al eens wat data bekeken, mbt reeksen en zo,
werd al onpasselijk van fles
Die doet het sneller ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan hebben we Arceedie kan het ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |