Lees jij de krant niet tijdens het neucken?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:26 schreef Frollo het volgende:
Ik vind dat er toch wel enigszins verschil is tussen een krantenadvertentie en thuis lastiggevallen worden tijdens het eten/tv-kijken/nuecken.
Gast, er werken toch alleen maar paupers bij een callcenter!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:13 schreef hanskepanske het volgende:
Je ziet ze eens in de zoveel tijd langs huppelen. Mensen die niks beters kunnen bedenken dan janken en zeiken over callcenters en hun medewerkers.
Naast de quasi-stoere (tevens onware) verhalen als " Ik vraag altijd naar hun leidinggevende" vooral de mensen die vinden dat ze " te vaak ongewenst lastig gevallen worden".
Die mensen moeten niet zo janken, dan sluit je toch lekker je telefoon af?
Of bel jij ook de uitgever van bijv. de Telegraaf (of welke krant je ook leest) omdat jij ongevraagd geconfronteerd wordt met een paginagrote advertentie van een supermarktketen?![]()
Ik ben het met mensen eens die zeggen dan de kwaliteit zorgvuldig bewaakt moet worden. Ik ben het er niet mee eens als mensen stellen dat telefonische verkoop of telefonische dienstverlening uitsluitend voor zwakzinnigen is.
Dat zijn trouwens dezelfde apen die meteen naar (bijvoorbeeld!) Versatel bellen omdat hun consumentenADSL het maar liefst 2 dagen niet doet. Die moeten voortaan lekker niet bellen want wij mogen hen ook niet bellen
Game on![]()
die vergelijking loopt zelfs totaal mank. En ja, telemarketeers zijn irritant.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:26 schreef Frollo het volgende:
Ik vind dat er toch wel enigszins verschil is tussen een krantenadvertentie en thuis lastiggevallen worden tijdens het eten/tv-kijken/nuecken.
Terecht toch. Of is versatel zo kut dat dat normaal is?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:13 schreef hanskepanske het volgende:
Dat zijn trouwens dezelfde apen die meteen naar (bijvoorbeeld!) Versatel bellen omdat hun consumentenADSL het maar liefst 2 dagen niet doet.
Nee ik werk bij een respectabel ICT-bedrijf dat geen verbindingen van 20 Mb belooftquote:
Ze hebben er het recht wel toe, ze schieten er alleen geen fuck mee op omdat zij geen service overeenkomst hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:36 schreef kutvent het volgende:
Callcenters
Wat een kneus moet je zijn om daar te willen werken
Oh,
En als mensen bellen naar Versatel omdat hun ADSL het niet doet, hebben ze daar het volste recht toe. Ze Betalen immers voor een dienst die op dat moment niet geleverd wordt door een fout van Versatel.
Tele2?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef hanskepanske het volgende:
[..]
Nee ik werk bij een respectabel ICT-bedrijf dat geen verbindingen van 20 Mb belooft
Wat een onzin. Alsof je verbinding zomaar 2 dagen dood mag zijn omdat je geen serviceovereenkomst hebt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef hanskepanske het volgende:
[..]
Ze hebben er het recht wel toe, ze schieten er alleen geen fuck mee op omdat zij geen service overeenkomst hebben
L-E-Z-E-N de vergelijking gaat niet om het medium of de advertentie an sich, het gaat er om dat je in beide gevallen zogenaamd "ongewenst geconfronteerd wordt met reclame"quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:35 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
die vergelijking loopt zelfs totaal mank. En ja, telemarketeers zijn irritant.
Dus als ik het goed begrijp vind je dat je mij wel mag bellen om iets te verkopen en als ik het dan gekocht heb en het werkt niet mag ik daar niet over bellen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:13 schreef hanskepanske het volgende:
.....hoop geblaat.....
Dat zijn trouwens dezelfde apen die meteen naar (bijvoorbeeld!) Versatel bellen omdat hun consumentenADSL het maar liefst 2 dagen niet doet. Die moeten voortaan lekker niet bellen want wij mogen hen ook niet bellen
Game on![]()
Ik zit niet bij een callcenterquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:38 schreef Tique het volgende:
Sorry hoor, maar ik geef mijn nummer niet aan mensen van callcenters en toch wordt ik daardoor gebeld, vertel mij nu maar waarom callcenters niet kut zijn....
Je wordt gewoon lastig gevallen...ik ga aangifte doen! Dat doe ik!
TS jij zit vast ook bij een callcenter, hoe heet het callcenter en wat is het adres?
Gimme a P gimme the rest vèn pauper.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:36 schreef Echo99 het volgende:
Give me a B![]()
Give me an A![]()
Give me a G![]()
Give me a G![]()
Give me an E![]()
Give me a R![]()
BAGGER
BAGGER
BAGGER
BAGGER
Nee dat begrijp je dan niet goedquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:40 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp vind je dat je mij wel mag bellen om iets te verkopen en als ik het dan gekocht heb en het werkt niet mag ik daar niet over bellen?![]()
Dan nog, als je een krant gaat lezen, dan weet je van te voren dat er advertenties in zullen staan, die je al dan niet hoeft te lezen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:39 schreef hanskepanske het volgende:
L-E-Z-E-N de vergelijking gaat niet om het medium of de advertentie an sich, het gaat er om dat je in beide gevallen zogenaamd "ongewenst geconfronteerd wordt met reclame"
Dus als die mensen geen service overeenkomst hebben maakt het niet uit als Versatel de diens waarvoor ze wel betalen niet levert?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef hanskepanske het volgende:
Ze hebben er het recht wel toe, ze schieten er alleen geen fuck mee op omdat zij geen service overeenkomst hebben
WTF ben je dan voor greenpeace activistquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:41 schreef hanskepanske het volgende:
[..]
Ik zit niet bij een callcenter
Da's een feit... hij wilde zelfs niet met me mee... bleef liever in de dierenwinkelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:39 schreef Badmeester het volgende:
Zelfs zijn goudvis vindt hem kut![]()
Vanwaar dan toch deze opgekropte frustratie...?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:41 schreef hanskepanske het volgende:
[..]
Ik zit niet bij een callcenter
Godvergeten uberknuppel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:13 schreef hanskepanske het volgende:
Dan ben je vast wel genegen om het deze simpele ziel nog eens uit te leggen!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:41 schreef hanskepanske het volgende:
[..]
Nee dat begrijp je dan niet goed
Ik kan heel goed lezen en je vergelijking is nog steeds K-U-T. Als je niet snapt waarom dan heeft het al niet eens zin om het uit te leggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:39 schreef hanskepanske het volgende:
[..]
L-E-Z-E-N de vergelijking gaat niet om het medium of de advertentie an sich, het gaat er om dat je in beide gevallen zogenaamd "ongewenst geconfronteerd wordt met reclame"
Wat heeft Greenpeace er nou weer mee te maken? Ik vind dat mensen wel eens ietsje verder na mogen denken dan hun eigen 1,5 ervaring met een callcenter per jaarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:42 schreef Tique het volgende:
[..]
WTF ben je dan voor greenpeace activist![]()
inderdaad behoorlijk kansloze vergelijking.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:33 schreef Molluck het volgende:
Wat een ontzettend slecht topic, vooral die vergelijking met een Telegraafadvertentie is echt lachwekkend
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan nog, als je een krant gaat lezen, dan weet je van te voren dat er advertenties in zullen staan, die je al dan niet hoeft te lezen.
Als je gaat neucken met je vriendin/partner/hond/hand, weet je niet van te voren dat je zult worden lastiggevallen door een telemarketeer.
Waarom haal jij de Telegraaf er dan bij?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:44 schreef hanskepanske het volgende:
[..]
Wat heeft Greenpeace er nou weer mee te maken? Ik vind dat mensen wel eens ietsje verder na mogen denken dan hun eigen 1,5 ervaring met een callcenter per jaar
Inderdaad! Als mensen zich er nou eens gewoon in zouden verdiepen, zouden ze begrijpen dat callcenters goed zijn en groot maatschappelijk nut hebben!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:44 schreef hanskepanske het volgende:
Ik vind dat mensen wel eens ietsje verder na mogen denken dan hun eigen 1,5 ervaring met een callcenter per jaar
Doe ik netquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:44 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Ik kan heel goed lezen en je vergelijking is nog steeds K-U-T. Als je niet snapt waarom dan heeft het al niet eens zin om het uit te leggen.
Neuh, dat niet, maar ik ben bijvoorbeeld wel eens op mijn mobiel gebeld terwijl ik aan het werk was voor groene stroom oid.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:45 schreef hanskepanske het volgende:dat is me nog nooit overkomen.. spreek je uit ervaring?
Zo ja..dr voor
Dat zal wel meevallen. Het enige punt van de TS waar ik het namelijk mee eens ben is dat al die losers op internetfora, in de kroeg, op feestjes etc mogen ophouden met hun patserij over hoe ze callcentermedewerkers te kijk zetten met bijdehante opmerkingen of door ze uit te schelden o.i.d.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:39 schreef Badmeester het volgende:
ik vrees dat ts zelf bij een call center werkt en elke dag wordt uitgescholden. Maar hij heeft niemand omzich heen om bij uit te huilen. Zelfs zijn goudvis vindt hem kut![]()
Of een "gratis volkskrant" na invulling van 7 pagina's vragenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neuh, dat niet, maar ik ben bijvoorbeeld wel eens op mijn mobiel gebeld terwijl ik aan het werk was voor groene stroom oid..
Soms werk ik ook wel mee aan een leuke enquette ofzo. Hebben die mensen ook eens een verzetje. Maar ongevraagd met verkooppraatjes te worden geconfronteerd vind ik nogal irritant. Ook op straat bijvoorbeeld, door van die werkstudenten die zich zogenaamd inzetten voor het goede doel.
Die hebben ze wel degelijk.... Als jij een consumenten contract aangaat voor levering van ADSL dan is dat an sich al een service overeenkomst..... De provider beloofd in dat contract namelijk een dienst te leveren (in het engels: een "service") en als tegenprestatie belooft de klant geld te betalen. Deze wederzijdse belofte heet ook wel een overeenkomst.....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef hanskepanske het volgende:
Kijk dat bedoel ik...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:47 schreef Tique het volgende:
Wat greenpeace activisten hiermee te maken hebben? Nou, omdat het debiele mensen met achterlijke gedachten zijn! Ik bedoel, red de walvis! en dan varen ze in een boot die olie lekt alsof de tank een vergiet is
En jij loopt hier als niet-callcenter medewerker te zeggen dat niet iedereen moet zeiken op ze..
Terwijl ze je storen, je ze niet gevraagd hebt jou te bellen, ze blijven doorzeiken en dat terwijl je niet eens je nummer aan die stalkers gegeven hebt...
dat is inderdaad het andere uiterste. Ik probeer zelf altijd beleefd af te wimpelen. Maar zodra men toch nog door blijft proberen, dan wil ik ook wat onvriendelijker worden. Maar nog steeds redelijk beleefd hoor... die mensen doen hun werk, hoe irritant dat werk ook is. Ik zou het iig niet kunnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:48 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Het enige punt van de TS waar ik het namelijk mee eens ben is dat al die losers op internetfora, in de kroeg, op feestjes etc mogen ophouden met hun patserij over hoe ze callcentermedewerkers te kijk zetten met bijdehante opmerkingen of door ze uit te schelden o.i.d.
Ik heb een maandlang dagelijks gewerkt bij een callcenter (ik belde voor groene stroom van Durion nota bene) en ik ben nog nooit uitgescholden en heb geen enkele bijdehante klant aan de lijn gehad, zelfde gold voor m'n collega's. Als het er op aankomt zijn die lui die in de kroeg een grote bek hebben de vriendelijkheid zelfe als ze daadwerkelijk een callcenter agent aan de lijn krijgen.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:49 schreef Croga het volgende:
[..]
Die hebben ze wel degelijk.... Als jij een consumenten contract aangaat voor levering van ADSL dan is dat an sich al een service overeenkomst..... De provider beloofd in dat contract namelijk een dienst te leveren (in het engels: een "service") en als tegenprestatie belooft de klant geld te betalen. Deze wederzijdse belofte heet ook wel een overeenkomst.....
Ofwel: Een Service Overeenkomst![]()
![]()
![]()
De telefoon afsluiten omdat ik ongevraagd zo'n kut figuur aan de lijn krijg waar ik niet om gevraagd heb? Beetje omgekeerde wereld. Mag ik dan ook bij jou je WC pot compleet volschijten? Het ding heb je tenslotte niet voor de sier daar staan, toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:13 schreef hanskepanske het volgende:
En dát is nou precies mijn puntquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:48 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Het enige punt van de TS waar ik het namelijk mee eens ben is dat al die losers op internetfora, in de kroeg, op feestjes etc mogen ophouden met hun patserij over hoe ze callcentermedewerkers te kijk zetten met bijdehante opmerkingen of door ze uit te schelden o.i.d.
Ik heb een maandlang dagelijks gewerkt bij een callcenter (ik belde voor groene stroom van Durion nota bene) en ik ben nog nooit uitgescholden en heb geen enkele bijdehante klant aan de lijn gehad, zelfde gold voor m'n collega's. Als het er op aankomt zijn die lui die in de kroeg een grote bek hebben de vriendelijkheid zelfe als ze daadwerkelijk een callcenter agent aan de lijn krijgen.
Ja... zo kan het.... De eerste keer.....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:50 schreef hanskepanske het volgende:
Zo kan het toch ook? ^ O^
dan heb je een behoorlijke rare, kromme manier om je punt te maken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:54 schreef hanskepanske het volgende:
[..]
En dát is nou precies mijn punt
Dat kwam waarschijnlijk voornamelijk doordat jullie bel-bestand was afgestemd op vredelievende linkse medemensen...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:48 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Bewust jezelf dom voor doen is geen goede manier om een punt te maken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:55 schreef Lucille het volgende:
Waarom durven callcenters nooit hun nummer te laten zien? Zijn ze bang of zo? Komt op mij een beetje over als een soort van belletje-trek en dan stiekum achter de heg kijken of er een reactie komt.
Ja hoor dat mag bestquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:53 schreef Lucille het volgende:
[..]
De telefoon afsluiten omdat ik ongevraagd zo'n kut figuur aan de lijn krijg waar ik niet om gevraagd heb? Beetje omgekeerde wereld. Mag ik dan ook bij jou je WC pot compleet volschijten? Het ding heb je tenslotte niet voor de sier daar staan, toch?![]()
Als je als consument een ADSL aansluiting neemt, zit daar ook een SLA aan vast. De provider garandeerd een bepaalde overboeking en een bepaalde uptime. Zo niet, dan is wettelijk vastgelegd dat de provider moet leveren wat de klant kan verwachten (en ook dat is weer in een bepaalde overboeking en uptime te specificeren). Doet de provider dat niet, dan staat daar ook een zekere schadeloosstelling tegenover...... Ik zie het verschil nogsteeds niet....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:53 schreef hanskepanske het volgende:
Wat ik bedoel te zeggen is dat je bijvoorbeeld voor zakelijke ADSL/SDSL een zogenaamd SLA (Service Level Agreement) kunt afsluiten, waardoor er een bepaalde graad van continuïteit gegarandeerd wordt. Komt de aanbieder deze belofte niet na, dan staat hier een zekere schadelosstelling tegenover.
En dan meteen de hele buurt uitnodigenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:53 schreef Lucille het volgende:
[..]
De telefoon afsluiten omdat ik ongevraagd zo'n kut figuur aan de lijn krijg waar ik niet om gevraagd heb? Beetje omgekeerde wereld. Mag ik dan ook bij jou je WC pot compleet volschijten? Het ding heb je tenslotte niet voor de sier daar staan, toch?![]()
Ik met Chello ook in ruim 5 jaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:57 schreef Merkie het volgende:
Wat een debiele opmerking om het vreemd te vinden als mensen Versatel eens bellen als hun ADSL-verbinding er al 2 dagen uitligt. Da's echt absurd veel. Hoogste wat ik in 5 jaar tijd bij Planet (KPN) heb meegemaakt is enkele uurtjes.
Da's een goeie!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:54 schreef Tique het volgende:
Hansepanske, heb jij een spam-filter bij je mail?
Das natuurlijk een compleet onzinnige opmerking. Het heeft niks met " durven" te maken, dus doe nou niet alsof je écht zo dom bentquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:55 schreef Lucille het volgende:
Waarom durven callcenters nooit hun nummer te laten zien? Zijn ze bang of zo? Komt op mij een beetje over als een soort van belletje-trek en dan stiekum achter de heg kijken of er een reactie komt.
Nee, dat schikt vandaag niet, morgen kan daarentegen wel maar dan rond 19:00quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:02 schreef Lucille het volgende:
Zeg hansepanske, we komen rond etenstijd wel bij je langs om je WC pot te vullen met een paar bruine beren. Das namelijk ook altijd de tijd dat jullie mensen lastig vallen.
zo gaan we niet beginnen he, we komen alleen tijdens etenstijdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:07 schreef hanskepanske het volgende:
[..]
Nee, dat schikt vandaag niet, morgen kan daarentegen wel maar dan rond 19:00
Jij weet dat dat bij wet verboden is? Het is bij wet verboden om een particulier persoon door een computer te laten bellen zonder dat hij daar van te voren accoord voor gegeven heeft......quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:06 schreef hanskepanske het volgende:
2) Het fysieke bellen wordt gedaan door een computer die ongeveer 15 telefoonnummers per aanwezige medewerker belt. Als jij de telefoon opneemt wordt er een vrije medewerker gezocht, en die krijg jij dan aan de lijn. Duidelijk zo?
Ik eet tussen 19:00 en 19:30 foolquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:08 schreef Tique het volgende:
[..]
zo gaan we niet beginnen he, we komen alleen tijdens etenstijd
Och och, stel je toch niet zo aan. Alsof jij enig verschil merkt als de mensen bij het callcenter zelf het nummer intoetsen of dat het door een computer gebeurt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:09 schreef Croga het volgende:
[..]
Jij weet dat dat bij wet verboden is? Het is bij wet verboden om een particulier persoon door een computer te laten bellen zonder dat hij daar van te voren accoord voor gegeven heeft......
en wederom zien we dat de meeste callcenters zich niets van de wet aan trekken. Vindt je het raar dat mensen geen enkele vorm van respect kunnen opbrengen voor de bedrijven, noch voor de mensen die daar in dienst zijn.....
Niet zo heel erg off-topic als jij denkt hoor.quote:
Wil je me daar een bron van laten zien?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:09 schreef Croga het volgende:
[..]
Jij weet dat dat bij wet verboden is? Het is bij wet verboden om een particulier persoon door een computer te laten bellen zonder dat hij daar van te voren accoord voor gegeven heeft......
Ja dat vind ik raar. Ik vind dat een gebrek aan manieren. Je maakt eerst op een normale manier kenbaar dat het volgens jou tegen de wet is om "automatisch" gebeld te worden, en dan maak je zo'n opmerking. Vind ik niet getuigen van een genoten opvoedingquote:en wederom zien we dat de meeste callcenters zich niets van de wet aan trekken. Vindt je het raar dat mensen geen enkele vorm van respect kunnen opbrengen voor de bedrijven, noch voor de mensen die daar in dienst zijn.....
Spam is altijd ongevraagd. Bovendien heeft Hotmail een tot nu toe redelijk werkende filterquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:12 schreef kutvent het volgende:
[..]
Niet zo heel erg off-topic als jij denkt hoor.
De kans is dat je nu heel veel ongevraagde spam krijgt.
Nat zo ongevraagd als die callcenters die je bellen
En callcenters zijn gevraagd? Ik dacht het niet!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:15 schreef hanskepanske het volgende:
Spam is altijd ongevraagd. Bovendien heeft Hotmail een tot nu toe redelijk werkende filter(voor een gratis emailaccount ten minste)
Ken je de uitdrukking 'je eigen graf graven'?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:15 schreef hanskepanske het volgende:
[..]
Spam is altijd ongevraagd. Bovendien heeft Hotmail een tot nu toe redelijk werkende filter(voor een gratis emailaccount ten minste)
Of die kuil voor een ander?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:17 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ken je de uitdrukking 'je eigen graf graven'?
Okay, dus jij hebt alle respect voor degene die in jouw huis inbreekt en naast je op de bank gaat zitten? Is ook bij wet verboden, net zo irritant en net zoveel een inbreuk op mijn privé leven maar voor jou is dat geen reden om diegene minder te respecteren...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:13 schreef hanskepanske het volgende:
Ja dat vind ik raar. Ik vind dat een gebrek aan manieren. Je maakt eerst op een normale manier kenbaar dat het volgens jou tegen de wet is om "automatisch" gebeld te worden, en dan maak je zo'n opmerking. Vind ik niet getuigen van een genoten opvoeding
Eigenlijk indirect wel jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:16 schreef kutvent het volgende:
[..]
En callcenters zijn gevraagd? Ik dacht het niet!
Doe jij dat filter dan eens snel uit!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:15 schreef hanskepanske het volgende:
[..]
en als ik nou alleen dingen in de winkel koop, en niets via dat soort bladen of via internet, waarom bellen ze mij dan nog?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:18 schreef hanskepanske het volgende:
[..]
Eigenlijk indirect wel ja
Vaak als je producten via bijvoorbeeld Wehkamp of Neckermann aanschaft staat er in de algemene voorwaarden (sectie microscopische lettertjes) dat zij jouw gegevens mogen gebruiken voor marketing doeleinden
En de wet op de bescherming van de persoonsgegevens zegt vervolgens dat dat bedrijf dan weliswaar zelf die gegevens mag gebruiken, maar nooit zonder expliciete toestemming (ergo: een vinkje zetten dat het mag) de gegevens mag verkopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:18 schreef hanskepanske het volgende:
Vaak als je producten via bijvoorbeeld Wehkamp of Neckermann aanschaft staat er in de algemene voorwaarden (sectie microscopische lettertjes) dat zij jouw gegevens mogen gebruiken voor marketing doeleinden
Daarom koop ik NOOIT van die shit.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:18 schreef hanskepanske het volgende:
[..]
Eigenlijk indirect wel ja
Er is nogal een verschil tussen een inbreker en een telemarketeer, vind je niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:18 schreef Croga het volgende:
[..]
Okay, dus jij hebt alle respect voor degene die in jouw huis inbreekt en naast je op de bank gaat zitten? Is ook bij wet verboden, net zo irritant en net zoveel een inbreuk op mijn privé leven maar voor jou is dat geen reden om diegene minder te respecteren...
Er zijn nog meer mensen die ook reageren, jankhoutquote:Daarnaast heb ik al een hele stapel andere punten aangedragen waar jij blijkbaar niet inhoudelijk op in durft te gaan..... Jammer joh.....
Klopt!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:21 schreef kutvent het volgende:
[..]
Daarom koop ik NOOIT van die shit.
En toch weten ze me te bereiken.
Als ik ergens ook maar een idee krijg dat ze me gaan gebruiken in hun klantenbestand stuur ik een brief met het verzoek mijn gegevens NIET te gebruiken voor marketingdoeleinden. Tevens vraag ik dan een bevestiging daarvan!
En nog weten die sukkels me te bereiken.
Ik vermoed dat ze af en toe de telefoongids ter hand nemen of zo.
Nou en? Dan doe je je ogen toch dicht?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:21 schreef hanskepanske het volgende:
Er is nogal een verschil tussen een inbreker en een telemarketeer, vind je niet?
Een telemarketeer is niet fysiek aanwezig
Kijk kijk... De werkelijke aard komt boven... Argumenten werken niet meer dus ga je maar schelden?quote:Er zijn nog meer mensen die ook reageren, jankhout
Het callcenter waar ik werkte gebruikte inderdaad gewoon een bestand opgebouwd uit het telefoonboek. Overigens heb ik m'n nummer eens aangemeld op een site waardoor ik niet meer gebeld zou worden door callcenter, maar dat heeft niet bepaald gewerkt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:21 schreef kutvent het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze af en toe de telefoongids ter hand nemen of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |