abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29955625
Je ziet ze eens in de zoveel tijd langs huppelen. Mensen die niks beters kunnen bedenken dan janken en zeiken over callcenters en hun medewerkers.

Naast de quasi-stoere (tevens onware) verhalen als " Ik vraag altijd naar hun leidinggevende" vooral de mensen die vinden dat ze " te vaak ongewenst lastig gevallen worden".

Die mensen moeten niet zo janken, dan sluit je toch lekker je telefoon af?
Of bel jij ook de uitgever van bijv. de Telegraaf (of welke krant je ook leest) omdat jij ongevraagd geconfronteerd wordt met een paginagrote advertentie van een supermarktketen?

Ik ben het met mensen eens die zeggen dan de kwaliteit zorgvuldig bewaakt moet worden. Ik ben het er niet mee eens als mensen stellen dat telefonische verkoop of telefonische dienstverlening uitsluitend voor zwakzinnigen is.

Dat zijn trouwens dezelfde apen die meteen naar (bijvoorbeeld!) Versatel bellen omdat hun consumentenADSL het maar liefst 2 dagen niet doet. Die moeten voortaan lekker niet bellen want wij mogen hen ook niet bellen

Game on
===
Blasphemy is bliss
===
pi_29955954
Stormleaup
===
Blasphemy is bliss
===
pi_29955978
Callcenters zijn zielig.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:26:48 #4
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_29956098
Ik vind dat er toch wel enigszins verschil is tussen een krantenadvertentie en thuis lastiggevallen worden tijdens het eten/tv-kijken/nuecken.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:28:44 #5
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_29956155
Beroepsdeformatie
Lang leve mij! *O*
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:30:27 #6
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_29956208
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:26 schreef Frollo het volgende:
Ik vind dat er toch wel enigszins verschil is tussen een krantenadvertentie en thuis lastiggevallen worden tijdens het eten/tv-kijken/nuecken.
Lees jij de krant niet tijdens het neucken?
Lang leve mij! *O*
pi_29956218
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:13 schreef hanskepanske het volgende:
Je ziet ze eens in de zoveel tijd langs huppelen. Mensen die niks beters kunnen bedenken dan janken en zeiken over callcenters en hun medewerkers.

Naast de quasi-stoere (tevens onware) verhalen als " Ik vraag altijd naar hun leidinggevende" vooral de mensen die vinden dat ze " te vaak ongewenst lastig gevallen worden".

Die mensen moeten niet zo janken, dan sluit je toch lekker je telefoon af?
Of bel jij ook de uitgever van bijv. de Telegraaf (of welke krant je ook leest) omdat jij ongevraagd geconfronteerd wordt met een paginagrote advertentie van een supermarktketen?

Ik ben het met mensen eens die zeggen dan de kwaliteit zorgvuldig bewaakt moet worden. Ik ben het er niet mee eens als mensen stellen dat telefonische verkoop of telefonische dienstverlening uitsluitend voor zwakzinnigen is.

Dat zijn trouwens dezelfde apen die meteen naar (bijvoorbeeld!) Versatel bellen omdat hun consumentenADSL het maar liefst 2 dagen niet doet. Die moeten voortaan lekker niet bellen want wij mogen hen ook niet bellen

Game on
Gast, er werken toch alleen maar paupers bij een callcenter!
feest
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:31:58 #8
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_29956258
Hij werkt bij Versatel.
Lang leve mij! *O*
pi_29956321
Wat een ontzettend slecht topic, vooral die vergelijking met een Telegraafadvertentie is echt lachwekkend
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_29956346
Wat een kansloze OP .
Tslaat werkelijk als een tang op het achterend van een varken.
pi_29956375
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:26 schreef Frollo het volgende:
Ik vind dat er toch wel enigszins verschil is tussen een krantenadvertentie en thuis lastiggevallen worden tijdens het eten/tv-kijken/nuecken.
die vergelijking loopt zelfs totaal mank. En ja, telemarketeers zijn irritant.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_29956388
kansloze nerd
pi_29956408
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:13 schreef hanskepanske het volgende:

Dat zijn trouwens dezelfde apen die meteen naar (bijvoorbeeld!) Versatel bellen omdat hun consumentenADSL het maar liefst 2 dagen niet doet.
Terecht toch. Of is versatel zo kut dat dat normaal is?

Groetjes,

veldmuis
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:36:57 #14
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_29956423
Give me a B
Give me an A
Give me a G
Give me a G
Give me an E
Give me a R

BAGGER BAGGER BAGGER BAGGER
Lang leve mij! *O*
pi_29956426
Callcenters

Wat een kneus moet je zijn om daar te willen werken

Oh,
En als mensen bellen naar Versatel omdat hun ADSL het niet doet, hebben ze daar het volste recht toe. Ze Betalen immers voor een dienst die op dat moment niet geleverd wordt door een fout van Versatel.
I am the greatest man on earth.
pi_29956435
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:31 schreef Echo99 het volgende:
Hij werkt bij Versatel.
Nee ik werk bij een respectabel ICT-bedrijf dat geen verbindingen van 20 Mb belooft
===
Blasphemy is bliss
===
pi_29956461
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:36 schreef kutvent het volgende:
Callcenters

Wat een kneus moet je zijn om daar te willen werken

Oh,
En als mensen bellen naar Versatel omdat hun ADSL het niet doet, hebben ze daar het volste recht toe. Ze Betalen immers voor een dienst die op dat moment niet geleverd wordt door een fout van Versatel.
Ze hebben er het recht wel toe, ze schieten er alleen geen fuck mee op omdat zij geen service overeenkomst hebben
===
Blasphemy is bliss
===
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:38:10 #18
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_29956468
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef hanskepanske het volgende:

[..]

Nee ik werk bij een respectabel ICT-bedrijf dat geen verbindingen van 20 Mb belooft
Tele2?
Lang leve mij! *O*
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:38:39 #19
101860 Tique
strictly seated concert
pi_29956483
Sorry hoor, maar ik geef mijn nummer niet aan mensen van callcenters en toch wordt ik daardoor gebeld, vertel mij nu maar waarom callcenters niet kut zijn....
Je wordt gewoon lastig gevallen...ik ga aangifte doen! Dat doe ik!
TS jij zit vast ook bij een callcenter, hoe heet het callcenter en wat is het adres?
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_29956499
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef hanskepanske het volgende:

[..]

Ze hebben er het recht wel toe, ze schieten er alleen geen fuck mee op omdat zij geen service overeenkomst hebben
Wat een onzin. Alsof je verbinding zomaar 2 dagen dood mag zijn omdat je geen serviceovereenkomst hebt.
Bij welk bedrijf werk je?

Groetjes,

veldmuis
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:39:20 #21
71678 Badmeester
Waneer komen de golven?
pi_29956512
ik vrees dat ts zelf bij een call center werkt en elke dag wordt uitgescholden. Maar hij heeft niemand omzich heen om bij uit te huilen. Zelfs zijn goudvis vindt hem kut
pi_29956517
Er is dunkt me ook nog wel een niet onbelangrijk verschil tussen een callcenter en een helpdesk.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_29956526
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:35 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

die vergelijking loopt zelfs totaal mank. En ja, telemarketeers zijn irritant.
L-E-Z-E-N de vergelijking gaat niet om het medium of de advertentie an sich, het gaat er om dat je in beide gevallen zogenaamd "ongewenst geconfronteerd wordt met reclame"
===
Blasphemy is bliss
===
pi_29956534
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:13 schreef hanskepanske het volgende:

.....hoop geblaat.....

Dat zijn trouwens dezelfde apen die meteen naar (bijvoorbeeld!) Versatel bellen omdat hun consumentenADSL het maar liefst 2 dagen niet doet. Die moeten voortaan lekker niet bellen want wij mogen hen ook niet bellen

Game on
Dus als ik het goed begrijp vind je dat je mij wel mag bellen om iets te verkopen en als ik het dan gekocht heb en het werkt niet mag ik daar niet over bellen?
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_29956562
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:38 schreef Tique het volgende:
Sorry hoor, maar ik geef mijn nummer niet aan mensen van callcenters en toch wordt ik daardoor gebeld, vertel mij nu maar waarom callcenters niet kut zijn....
Je wordt gewoon lastig gevallen...ik ga aangifte doen! Dat doe ik!
TS jij zit vast ook bij een callcenter, hoe heet het callcenter en wat is het adres?
Ik zit niet bij een callcenter
===
Blasphemy is bliss
===
pi_29956567
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:36 schreef Echo99 het volgende:
Give me a B
Give me an A
Give me a G
Give me a G
Give me an E
Give me a R

BAGGER BAGGER BAGGER BAGGER
Gimme a P gimme the rest vèn pauper.

paupèr
feest
pi_29956585
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:40 schreef Muerte het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp vind je dat je mij wel mag bellen om iets te verkopen en als ik het dan gekocht heb en het werkt niet mag ik daar niet over bellen?
Nee dat begrijp je dan niet goed
===
Blasphemy is bliss
===
pi_29956614
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:39 schreef hanskepanske het volgende:
L-E-Z-E-N de vergelijking gaat niet om het medium of de advertentie an sich, het gaat er om dat je in beide gevallen zogenaamd "ongewenst geconfronteerd wordt met reclame"
Dan nog, als je een krant gaat lezen, dan weet je van te voren dat er advertenties in zullen staan, die je al dan niet hoeft te lezen.

Als je gaat neucken met je vriendin/partner/hond/hand, weet je niet van te voren dat je zult worden lastiggevallen door een telemarketeer.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_29956621
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef hanskepanske het volgende:
Ze hebben er het recht wel toe, ze schieten er alleen geen fuck mee op omdat zij geen service overeenkomst hebben
Dus als die mensen geen service overeenkomst hebben maakt het niet uit als Versatel de diens waarvoor ze wel betalen niet levert?

Maar zou het dan uitmaken voor Versatel als die mensen zonder service overeenkomst zomaar ineens twee dagen van hun rekening niet betalen omdat Versatel niet heeft geleverd?
Ik denk het wel namelijk. Ik denk (weet het zeker) dat Versatel dan met alle juridische middelen zal gaan schermen omdat die mensen te weinig hebben betaald.

Leuk zo'n bedrijf
I am the greatest man on earth.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:42:42 #30
101860 Tique
strictly seated concert
pi_29956625
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:41 schreef hanskepanske het volgende:

[..]

Ik zit niet bij een callcenter
WTF ben je dan voor greenpeace activist
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_29956629
Ik heb zelf ook bij een callcenter gewerkt.

Kanker, mogen ze krijgen.

groetjes,

sjoe.
pi_29956640
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:39 schreef Badmeester het volgende:
Zelfs zijn goudvis vindt hem kut
Da's een feit... hij wilde zelfs niet met me mee... bleef liever in de dierenwinkel
===
Blasphemy is bliss
===
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:43:12 #33
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_29956642
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:41 schreef hanskepanske het volgende:

[..]

Ik zit niet bij een callcenter
Vanwaar dan toch deze opgekropte frustratie...?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:43:21 #34
29690 csar
Rock On With Yo Bad Self
pi_29956649
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:13 schreef hanskepanske het volgende:
Die mensen moeten niet zo janken, dan sluit je toch lekker je telefoon af?
Godvergeten uberknuppel.

Iedereen moet maar z'n telefoon afschaffen, omdat de telefoon spammers willen outbounen!?!!

Freedom is a road seldom traveled by the multitudes
pi_29956652
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:41 schreef hanskepanske het volgende:

[..]

Nee dat begrijp je dan niet goed
Dan ben je vast wel genegen om het deze simpele ziel nog eens uit te leggen!
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_29956685
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:39 schreef hanskepanske het volgende:

[..]

L-E-Z-E-N de vergelijking gaat niet om het medium of de advertentie an sich, het gaat er om dat je in beide gevallen zogenaamd "ongewenst geconfronteerd wordt met reclame"
Ik kan heel goed lezen en je vergelijking is nog steeds K-U-T. Als je niet snapt waarom dan heeft het al niet eens zin om het uit te leggen.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_29956696
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:42 schreef Tique het volgende:

[..]

WTF ben je dan voor greenpeace activist
Wat heeft Greenpeace er nou weer mee te maken? Ik vind dat mensen wel eens ietsje verder na mogen denken dan hun eigen 1,5 ervaring met een callcenter per jaar
===
Blasphemy is bliss
===
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:44:36 #38
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_29956703
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:31 schreef Echo99 het volgende:
Hij werkt bij Versatel.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_29956739
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:33 schreef Molluck het volgende:
Wat een ontzettend slecht topic, vooral die vergelijking met een Telegraafadvertentie is echt lachwekkend
inderdaad behoorlijk kansloze vergelijking.
pi_29956752
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dan nog, als je een krant gaat lezen, dan weet je van te voren dat er advertenties in zullen staan, die je al dan niet hoeft te lezen.

Als je gaat neucken met je vriendin/partner/hond/hand, weet je niet van te voren dat je zult worden lastiggevallen door een telemarketeer.
dat is me nog nooit overkomen.. spreek je uit ervaring?

Zo ja.. dr voor
===
Blasphemy is bliss
===
pi_29956758
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:44 schreef hanskepanske het volgende:

[..]

Wat heeft Greenpeace er nou weer mee te maken? Ik vind dat mensen wel eens ietsje verder na mogen denken dan hun eigen 1,5 ervaring met een callcenter per jaar
Waarom haal jij de Telegraaf er dan bij?
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:46:46 #42
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_29956782
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:44 schreef hanskepanske het volgende:

Ik vind dat mensen wel eens ietsje verder na mogen denken dan hun eigen 1,5 ervaring met een callcenter per jaar
Inderdaad! Als mensen zich er nou eens gewoon in zouden verdiepen, zouden ze begrijpen dat callcenters goed zijn en groot maatschappelijk nut hebben!
pi_29956785
Callcenters zijn zo nutteloos...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_29956791
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:44 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ik kan heel goed lezen en je vergelijking is nog steeds K-U-T. Als je niet snapt waarom dan heeft het al niet eens zin om het uit te leggen.
Doe ik net
===
Blasphemy is bliss
===
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:47:05 #45
101860 Tique
strictly seated concert
pi_29956798
Wat greenpeace activisten hiermee te maken hebben? Nou, omdat het debiele mensen met achterlijke gedachten zijn! Ik bedoel, red de walvis! en dan varen ze in een boot die olie lekt alsof de tank een vergiet is
En jij loopt hier als niet-callcenter medewerker te zeggen dat niet iedereen moet zeiken op ze..
Terwijl ze je storen, je ze niet gevraagd hebt jou te bellen, ze blijven doorzeiken en dat terwijl je niet eens je nummer aan die stalkers gegeven hebt...
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:47:43 #46
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_29956820
Goede avond, u spreekt met Flip Sukkel van Versatel, mag ik u een paar vragen stellen?

Nee, dat mag u niet

Mag ik u er dan toch op wijzen, dat wij een interessante aanbieding voor u hebben.

JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_29956836
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:45 schreef hanskepanske het volgende:
dat is me nog nooit overkomen.. spreek je uit ervaring?

Zo ja.. dr voor
Neuh, dat niet, maar ik ben bijvoorbeeld wel eens op mijn mobiel gebeld terwijl ik aan het werk was voor groene stroom oid. .

Soms werk ik ook wel mee aan een leuke enquette ofzo. Hebben die mensen ook eens een verzetje. Maar ongevraagd met verkooppraatjes te worden geconfronteerd vind ik nogal irritant. Ook op straat bijvoorbeeld, door van die werkstudenten die zich zogenaamd inzetten voor het goede doel.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_29956845
*Tring-tring (vaste lijn)
Met kutvent.

Ja, hier met die en die van dat en dat wij mogen....

Ik heb geen interesse *klik*

wacht 10 seconden

*Tring-tring (mobiel)
Met kutvent.

Ja, hier met die en die van dat en dat wij mogen....

Ik heb je net al duidelijk gemaakt dat ik geen interesse heb. Dat heb ik op mijn mobiel ook niet!
*klik*


Gewoon dezelfde kneus aan de lijn.

Callcentrepaupers
I am the greatest man on earth.
pi_29956860
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:39 schreef Badmeester het volgende:
ik vrees dat ts zelf bij een call center werkt en elke dag wordt uitgescholden. Maar hij heeft niemand omzich heen om bij uit te huilen. Zelfs zijn goudvis vindt hem kut
Dat zal wel meevallen. Het enige punt van de TS waar ik het namelijk mee eens ben is dat al die losers op internetfora, in de kroeg, op feestjes etc mogen ophouden met hun patserij over hoe ze callcentermedewerkers te kijk zetten met bijdehante opmerkingen of door ze uit te schelden o.i.d.
Ik heb een maandlang dagelijks gewerkt bij een callcenter (ik belde voor groene stroom van Durion nota bene) en ik ben nog nooit uitgescholden en heb geen enkele bijdehante klant aan de lijn gehad, zelfde gold voor m'n collega's. Als het er op aankomt zijn die lui die in de kroeg een grote bek hebben de vriendelijkheid zelfe als ze daadwerkelijk een callcenter agent aan de lijn krijgen.
pi_29956894
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Neuh, dat niet, maar ik ben bijvoorbeeld wel eens op mijn mobiel gebeld terwijl ik aan het werk was voor groene stroom oid. .

Soms werk ik ook wel mee aan een leuke enquette ofzo. Hebben die mensen ook eens een verzetje. Maar ongevraagd met verkooppraatjes te worden geconfronteerd vind ik nogal irritant. Ook op straat bijvoorbeeld, door van die werkstudenten die zich zogenaamd inzetten voor het goede doel.
Of een "gratis volkskrant" na invulling van 7 pagina's vragen
pi_29956916
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef hanskepanske het volgende:
Ze hebben er het recht wel toe, ze schieten er alleen geen fuck mee op omdat zij geen service overeenkomst hebben
Die hebben ze wel degelijk.... Als jij een consumenten contract aangaat voor levering van ADSL dan is dat an sich al een service overeenkomst..... De provider beloofd in dat contract namelijk een dienst te leveren (in het engels: een "service") en als tegenprestatie belooft de klant geld te betalen. Deze wederzijdse belofte heet ook wel een overeenkomst.....

Ofwel: Een Service Overeenkomst
pi_29956934
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:47 schreef Tique het volgende:
Wat greenpeace activisten hiermee te maken hebben? Nou, omdat het debiele mensen met achterlijke gedachten zijn! Ik bedoel, red de walvis! en dan varen ze in een boot die olie lekt alsof de tank een vergiet is
En jij loopt hier als niet-callcenter medewerker te zeggen dat niet iedereen moet zeiken op ze..
Terwijl ze je storen, je ze niet gevraagd hebt jou te bellen, ze blijven doorzeiken en dat terwijl je niet eens je nummer aan die stalkers gegeven hebt...
Kijk dat bedoel ik...
Je doet meteen alsof dit net zo'n zonde is als pedofilie om maar wat te noemen.
Ik word ook wel eens op een ongelegen moment gebeld door een callcenter. Maar dan zeg ik op een normale manier van " Joh, het komt me even slecht uit, zou je dan en dan [insert data/tijd] willen terugbellen?"
En als ik weet waar het over gaat en het interesseert me niet dan zeg ik "Nee, bedankt voor je belletje maar ik ben hierin niet geïnteresseerd want...[insert reden]."

Zo kan het toch ook? ^ O^
===
Blasphemy is bliss
===
pi_29957012
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:48 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Dat zal wel meevallen. Het enige punt van de TS waar ik het namelijk mee eens ben is dat al die losers op internetfora, in de kroeg, op feestjes etc mogen ophouden met hun patserij over hoe ze callcentermedewerkers te kijk zetten met bijdehante opmerkingen of door ze uit te schelden o.i.d.
Ik heb een maandlang dagelijks gewerkt bij een callcenter (ik belde voor groene stroom van Durion nota bene) en ik ben nog nooit uitgescholden en heb geen enkele bijdehante klant aan de lijn gehad, zelfde gold voor m'n collega's. Als het er op aankomt zijn die lui die in de kroeg een grote bek hebben de vriendelijkheid zelfe als ze daadwerkelijk een callcenter agent aan de lijn krijgen.
dat is inderdaad het andere uiterste. Ik probeer zelf altijd beleefd af te wimpelen. Maar zodra men toch nog door blijft proberen, dan wil ik ook wat onvriendelijker worden. Maar nog steeds redelijk beleefd hoor... die mensen doen hun werk, hoe irritant dat werk ook is. Ik zou het iig niet kunnen.

Blijft gewoon irritant. Het is dat het hier nog redelijk weinig voorkomt, anders zou het voor mij dezelfde irritatiedrempel als spam via e-mail hebben
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:53:13 #54
101860 Tique
strictly seated concert
pi_29957055
Nee zo kan het niet...
Voor de meeste Nederlanders geld dat als zij iets nodig hebben dat zij daar zelf naar op zoek gaan..
De meeste mensen wildden daarom dus ook niet dat een of ander bedrijf zorgt dat er gebeld wordt naar hen...

die belletjes komen om de een of andere manier altijd met golven, en ja, dan wordt je er gek van.
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_29957059
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:49 schreef Croga het volgende:

[..]

Die hebben ze wel degelijk.... Als jij een consumenten contract aangaat voor levering van ADSL dan is dat an sich al een service overeenkomst..... De provider beloofd in dat contract namelijk een dienst te leveren (in het engels: een "service") en als tegenprestatie belooft de klant geld te betalen. Deze wederzijdse belofte heet ook wel een overeenkomst.....

Ofwel: Een Service Overeenkomst
Je hebt gelijk ik was niet duidelijk.

Wat ik bedoel te zeggen is dat je bijvoorbeeld voor zakelijke ADSL/SDSL een zogenaamd SLA (Service Level Agreement) kunt afsluiten, waardoor er een bepaalde graad van continuïteit gegarandeerd wordt. Komt de aanbieder deze belofte niet na, dan staat hier een zekere schadelosstelling tegenover.
===
Blasphemy is bliss
===
pi_29957081
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:13 schreef hanskepanske het volgende:

Die mensen moeten niet zo janken, dan sluit je toch lekker je telefoon af?
De telefoon afsluiten omdat ik ongevraagd zo'n kut figuur aan de lijn krijg waar ik niet om gevraagd heb? Beetje omgekeerde wereld. Mag ik dan ook bij jou je WC pot compleet volschijten? Het ding heb je tenslotte niet voor de sier daar staan, toch?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_29957129
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:48 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Dat zal wel meevallen. Het enige punt van de TS waar ik het namelijk mee eens ben is dat al die losers op internetfora, in de kroeg, op feestjes etc mogen ophouden met hun patserij over hoe ze callcentermedewerkers te kijk zetten met bijdehante opmerkingen of door ze uit te schelden o.i.d.
Ik heb een maandlang dagelijks gewerkt bij een callcenter (ik belde voor groene stroom van Durion nota bene) en ik ben nog nooit uitgescholden en heb geen enkele bijdehante klant aan de lijn gehad, zelfde gold voor m'n collega's. Als het er op aankomt zijn die lui die in de kroeg een grote bek hebben de vriendelijkheid zelfe als ze daadwerkelijk een callcenter agent aan de lijn krijgen.
En dát is nou precies mijn punt
===
Blasphemy is bliss
===
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:54:55 #58
101860 Tique
strictly seated concert
pi_29957137
Hansepanske, heb jij een spam-filter bij je mail?
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_29957148
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:50 schreef hanskepanske het volgende:
Zo kan het toch ook? ^ O^
Ja... zo kan het.... De eerste keer.....

En mischien de tweede en derde keer ook wel.....

Maar als je je bij DMSNL afgemeld hebt en je wordt alsnog zo'n 3 keer per maand gebeld dan kun je er van uit gaan dat ik pissig wordt. Dat betekend namelijk dat ze niet alleen de regels van hun eigen branchevereniging overtreden, maar ook de wet op de persoonsgegevens. Daarnaast wagen ze het om van hetzelfde bedrijf een aantal keren te bellen. Dan heb je dus ook nog een bord voor je kop....

In feite is het hetzelfde als reclame EMails. Die zijn ook ongevraagd en dus ongewenst. Toch krijg jij er honderden per dag/week/maand binnen... leuk heh?.....

telefonische aquireerders kosten mij tijd terwijl ze mij niets opleveren. Dat gaat niet op voor de meeste andersoortige advertenties (reclame op TV levert goedkoper kabel abonnement op, reclame in de krant gaat gedeeltelijk ten gunste van de prijs van de krant. Telefonische aquisitie levert mij totaal niets op...) Dus gaat binnenkort alle "Caller ID unknown" op 2 keer de groene knop (opnemen en meteen weer ophangen).
pi_29957168
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:54 schreef hanskepanske het volgende:

[..]

En dát is nou precies mijn punt
dan heb je een behoorlijke rare, kromme manier om je punt te maken.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_29957177
Waarom durven callcenters nooit hun nummer te laten zien? Zijn ze bang of zo? Komt op mij een beetje over als een soort van belletje-trek en dan stiekum achter de heg kijken of er een reactie komt.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:56:53 #62
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_29957223
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:48 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Dat zal wel meevallen. Het enige punt van de TS waar ik het namelijk mee eens ben is dat al die losers op internetfora, in de kroeg, op feestjes etc mogen ophouden met hun patserij over hoe ze callcentermedewerkers te kijk zetten met bijdehante opmerkingen of door ze uit te schelden o.i.d.
Ik heb een maandlang dagelijks gewerkt bij een callcenter (ik belde voor groene stroom van Durion nota bene) en ik ben nog nooit uitgescholden en heb geen enkele bijdehante klant aan de lijn gehad, zelfde gold voor m'n collega's. Als het er op aankomt zijn die lui die in de kroeg een grote bek hebben de vriendelijkheid zelfe als ze daadwerkelijk een callcenter agent aan de lijn krijgen.
Dat kwam waarschijnlijk voornamelijk doordat jullie bel-bestand was afgestemd op vredelievende linkse medemensen...
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_29957230
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:55 schreef Lucille het volgende:
Waarom durven callcenters nooit hun nummer te laten zien? Zijn ze bang of zo? Komt op mij een beetje over als een soort van belletje-trek en dan stiekum achter de heg kijken of er een reactie komt.
Bewust jezelf dom voor doen is geen goede manier om een punt te maken.
pi_29957252
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:53 schreef Lucille het volgende:

[..]

De telefoon afsluiten omdat ik ongevraagd zo'n kut figuur aan de lijn krijg waar ik niet om gevraagd heb? Beetje omgekeerde wereld. Mag ik dan ook bij jou je WC pot compleet volschijten? Het ding heb je tenslotte niet voor de sier daar staan, toch?
Ja hoor dat mag best als je maar doortrekt en netjes vraagt of het even mag.
Zo doen bonafide callcentermedewerkers dat ook

voor iedereen die het zich afvroeg, ik houd me nog wel bezig met telefonische "verkoop" maar heb voor mezelf duidelijk als doel gesteld dat ik alleen een afspraak maak met een bedrijf dat het nut inziet van onze diensten
===
Blasphemy is bliss
===
pi_29957261
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:53 schreef hanskepanske het volgende:
Wat ik bedoel te zeggen is dat je bijvoorbeeld voor zakelijke ADSL/SDSL een zogenaamd SLA (Service Level Agreement) kunt afsluiten, waardoor er een bepaalde graad van continuïteit gegarandeerd wordt. Komt de aanbieder deze belofte niet na, dan staat hier een zekere schadelosstelling tegenover.
Als je als consument een ADSL aansluiting neemt, zit daar ook een SLA aan vast. De provider garandeerd een bepaalde overboeking en een bepaalde uptime. Zo niet, dan is wettelijk vastgelegd dat de provider moet leveren wat de klant kan verwachten (en ook dat is weer in een bepaalde overboeking en uptime te specificeren). Doet de provider dat niet, dan staat daar ook een zekere schadeloosstelling tegenover...... Ik zie het verschil nogsteeds niet....
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:57:58 #66
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_29957263
Wat een debiele opmerking om het vreemd te vinden als mensen Versatel eens bellen als hun ADSL-verbinding er al 2 dagen uitligt. Da's echt absurd veel. Hoogste wat ik in 5 jaar tijd bij Planet (KPN) heb meegemaakt is enkele uurtjes.
2000 light years from home
pi_29957274
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:53 schreef Lucille het volgende:

[..]

De telefoon afsluiten omdat ik ongevraagd zo'n kut figuur aan de lijn krijg waar ik niet om gevraagd heb? Beetje omgekeerde wereld. Mag ik dan ook bij jou je WC pot compleet volschijten? Het ding heb je tenslotte niet voor de sier daar staan, toch?
En dan meteen de hele buurt uitnodigen
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:58:38 #68
101860 Tique
strictly seated concert
pi_29957291
En daar ben je trots op, een verkapte callcenter medewerker zijn en een stak-afspraak maken?
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_29957294
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:57 schreef Merkie het volgende:
Wat een debiele opmerking om het vreemd te vinden als mensen Versatel eens bellen als hun ADSL-verbinding er al 2 dagen uitligt. Da's echt absurd veel. Hoogste wat ik in 5 jaar tijd bij Planet (KPN) heb meegemaakt is enkele uurtjes.
Ik met Chello ook in ruim 5 jaar.
pi_29957309
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:54 schreef Tique het volgende:
Hansepanske, heb jij een spam-filter bij je mail?
Da's een goeie!

I am the greatest man on earth.
pi_29957335
  donderdag 25 augustus 2005 @ 15:01:02 #72
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_29957401
Wat een kut OP. Als mijn ADSL het 2 dagen niet zou doen, zouden de KPN/Planet medewerkers er goed aan doen ver uit m'n buurt te blijven! Verder wil ik gvd tijdens m'n eten ook niet lastig gevallen worden door zo'n randdebiel zonder diploma die mij een lening probeert te slijten.

Oh en dan wil ik nog helemaal niet beginnen over die incompetente lui die de telefoon opnemen bij sommige firma's. De antwoorden die zij over het algemeen geven, had je ook met enig zoekwerk kunnen vinden op Internet... dat heet, ALS je internet het doet. Als dat de reden is waarom je met een callcenter belt, ben je meestal genaaid.

Kut-callcenters
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_29957441
Zeg hansepanske, we komen rond etenstijd wel bij je langs om je WC pot te vullen met een paar bruine beren. Das namelijk ook altijd de tijd dat jullie mensen lastig vallen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_29957602
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:55 schreef Lucille het volgende:
Waarom durven callcenters nooit hun nummer te laten zien? Zijn ze bang of zo? Komt op mij een beetje over als een soort van belletje-trek en dan stiekum achter de heg kijken of er een reactie komt.
Das natuurlijk een compleet onzinnige opmerking. Het heeft niks met " durven" te maken, dus doe nou niet alsof je écht zo dom bent

Maar goed, het zit als volgt:
1) Callcenters hebben maar een aantal lijnenen ter beschikking en die worden voor pakweg 80% gebruikt voor uitgaand telefoonverkeer. Als ze ook nog al teveel inkomende telefoonverkeer moeten verwerken (vanwege mensen die kwaad terugbellen om je ze stoorde o.i.d. ) dan moeten ze dermate veel lijnen in gebruik nemen dat ze beter de KPN kunnen leasen

2) Het fysieke bellen wordt gedaan door een computer die ongeveer 15 telefoonnummers per aanwezige medewerker belt. Als jij de telefoon opneemt wordt er een vrije medewerker gezocht, en die krijg jij dan aan de lijn. Duidelijk zo?
===
Blasphemy is bliss
===
pi_29957635
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:02 schreef Lucille het volgende:
Zeg hansepanske, we komen rond etenstijd wel bij je langs om je WC pot te vullen met een paar bruine beren. Das namelijk ook altijd de tijd dat jullie mensen lastig vallen.
Nee, dat schikt vandaag niet, morgen kan daarentegen wel maar dan rond 19:00
===
Blasphemy is bliss
===
  donderdag 25 augustus 2005 @ 15:07:35 #76
101860 Tique
strictly seated concert
pi_29957656
Dan neem ik ook gelijk wel een paar tegels mee, misschien wil je er nog een stuk of 800 van me kopen
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  donderdag 25 augustus 2005 @ 15:08:03 #77
101860 Tique
strictly seated concert
pi_29957676
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:07 schreef hanskepanske het volgende:

[..]

Nee, dat schikt vandaag niet, morgen kan daarentegen wel maar dan rond 19:00
zo gaan we niet beginnen he, we komen alleen tijdens etenstijd
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_29957721
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:06 schreef hanskepanske het volgende:
2) Het fysieke bellen wordt gedaan door een computer die ongeveer 15 telefoonnummers per aanwezige medewerker belt. Als jij de telefoon opneemt wordt er een vrije medewerker gezocht, en die krijg jij dan aan de lijn. Duidelijk zo?
Jij weet dat dat bij wet verboden is? Het is bij wet verboden om een particulier persoon door een computer te laten bellen zonder dat hij daar van te voren accoord voor gegeven heeft......

en wederom zien we dat de meeste callcenters zich niets van de wet aan trekken. Vindt je het raar dat mensen geen enkele vorm van respect kunnen opbrengen voor de bedrijven, noch voor de mensen die daar in dienst zijn.....
pi_29957755
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:58 schreef kutvent het volgende:

[..]

Da's een goeie!

[afbeelding]
das wel erg off-topic
===
Blasphemy is bliss
===
pi_29957756
Oh right, ze bellen alleen tijdens etenstijd, de rest van de dag zitten ze een beetje te kaarten en tijdschriften te lezen daar op de afdeling.
pi_29957807
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:08 schreef Tique het volgende:

[..]

zo gaan we niet beginnen he, we komen alleen tijdens etenstijd
Ik eet tussen 19:00 en 19:30 fool

Bovendien doe jij nu wat een callcenter medewerker dus niet doet (of hoort te doen in ieder geval)
===
Blasphemy is bliss
===
pi_29957815
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:09 schreef Croga het volgende:

[..]

Jij weet dat dat bij wet verboden is? Het is bij wet verboden om een particulier persoon door een computer te laten bellen zonder dat hij daar van te voren accoord voor gegeven heeft......

en wederom zien we dat de meeste callcenters zich niets van de wet aan trekken. Vindt je het raar dat mensen geen enkele vorm van respect kunnen opbrengen voor de bedrijven, noch voor de mensen die daar in dienst zijn.....
Och och, stel je toch niet zo aan. Alsof jij enig verschil merkt als de mensen bij het callcenter zelf het nummer intoetsen of dat het door een computer gebeurt.
pi_29957821
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:10 schreef hanskepanske het volgende:

[..]

das wel erg off-topic
Niet zo heel erg off-topic als jij denkt hoor.

De kans is dat je nu heel veel ongevraagde spam krijgt.
Nat zo ongevraagd als die callcenters die je bellen
I am the greatest man on earth.
pi_29957900
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:09 schreef Croga het volgende:

[..]

Jij weet dat dat bij wet verboden is? Het is bij wet verboden om een particulier persoon door een computer te laten bellen zonder dat hij daar van te voren accoord voor gegeven heeft......
Wil je me daar een bron van laten zien?
quote:
en wederom zien we dat de meeste callcenters zich niets van de wet aan trekken. Vindt je het raar dat mensen geen enkele vorm van respect kunnen opbrengen voor de bedrijven, noch voor de mensen die daar in dienst zijn.....
Ja dat vind ik raar. Ik vind dat een gebrek aan manieren. Je maakt eerst op een normale manier kenbaar dat het volgens jou tegen de wet is om "automatisch" gebeld te worden, en dan maak je zo'n opmerking. Vind ik niet getuigen van een genoten opvoeding
===
Blasphemy is bliss
===
pi_29957958
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:12 schreef kutvent het volgende:

[..]

Niet zo heel erg off-topic als jij denkt hoor.

De kans is dat je nu heel veel ongevraagde spam krijgt.
Nat zo ongevraagd als die callcenters die je bellen
Spam is altijd ongevraagd. Bovendien heeft Hotmail een tot nu toe redelijk werkende filter (voor een gratis emailaccount ten minste)
===
Blasphemy is bliss
===
pi_29958006
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:15 schreef hanskepanske het volgende:
Spam is altijd ongevraagd. Bovendien heeft Hotmail een tot nu toe redelijk werkende filter (voor een gratis emailaccount ten minste)
En callcenters zijn gevraagd? Ik dacht het niet!
I am the greatest man on earth.
pi_29958065
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:15 schreef hanskepanske het volgende:

[..]

Spam is altijd ongevraagd. Bovendien heeft Hotmail een tot nu toe redelijk werkende filter (voor een gratis emailaccount ten minste)
Ken je de uitdrukking 'je eigen graf graven'?
pi_29958102
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:17 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Ken je de uitdrukking 'je eigen graf graven'?
Of die kuil voor een ander?
I am the greatest man on earth.
pi_29958113
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:13 schreef hanskepanske het volgende:
Ja dat vind ik raar. Ik vind dat een gebrek aan manieren. Je maakt eerst op een normale manier kenbaar dat het volgens jou tegen de wet is om "automatisch" gebeld te worden, en dan maak je zo'n opmerking. Vind ik niet getuigen van een genoten opvoeding
Okay, dus jij hebt alle respect voor degene die in jouw huis inbreekt en naast je op de bank gaat zitten? Is ook bij wet verboden, net zo irritant en net zoveel een inbreuk op mijn privé leven maar voor jou is dat geen reden om diegene minder te respecteren...

Daarnaast heb ik al een hele stapel andere punten aangedragen waar jij blijkbaar niet inhoudelijk op in durft te gaan..... Jammer joh.....
pi_29958119
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:16 schreef kutvent het volgende:

[..]

En callcenters zijn gevraagd? Ik dacht het niet!
Eigenlijk indirect wel ja

Vaak als je producten via bijvoorbeeld Wehkamp of Neckermann aanschaft staat er in de algemene voorwaarden (sectie microscopische lettertjes ) dat zij jouw gegevens mogen gebruiken voor marketing doeleinden
===
Blasphemy is bliss
===
  donderdag 25 augustus 2005 @ 15:19:09 #91
101860 Tique
strictly seated concert
pi_29958124
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:15 schreef hanskepanske het volgende:

[..]

Spam is altijd ongevraagd. Bovendien heeft Hotmail een tot nu toe redelijk werkende filter (voor een gratis emailaccount ten minste)
Doe jij dat filter dan eens snel uit!
Jij vind het niet storend om gebeld te worden door onbekende personen dus mag je ook stuk voor stuk al die ongewenste mailtjes gaan lezen!
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  donderdag 25 augustus 2005 @ 15:20:28 #92
101860 Tique
strictly seated concert
pi_29958176
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:18 schreef hanskepanske het volgende:

[..]

Eigenlijk indirect wel ja

Vaak als je producten via bijvoorbeeld Wehkamp of Neckermann aanschaft staat er in de algemene voorwaarden (sectie microscopische lettertjes ) dat zij jouw gegevens mogen gebruiken voor marketing doeleinden
en als ik nou alleen dingen in de winkel koop, en niets via dat soort bladen of via internet, waarom bellen ze mij dan nog?
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_29958179
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:18 schreef hanskepanske het volgende:
Vaak als je producten via bijvoorbeeld Wehkamp of Neckermann aanschaft staat er in de algemene voorwaarden (sectie microscopische lettertjes ) dat zij jouw gegevens mogen gebruiken voor marketing doeleinden
En de wet op de bescherming van de persoonsgegevens zegt vervolgens dat dat bedrijf dan weliswaar zelf die gegevens mag gebruiken, maar nooit zonder expliciete toestemming (ergo: een vinkje zetten dat het mag) de gegevens mag verkopen.
pi_29958203
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:18 schreef hanskepanske het volgende:

[..]

Eigenlijk indirect wel ja

Vaak als je producten via bijvoorbeeld Wehkamp of Neckermann aanschaft staat er in de algemene voorwaarden (sectie microscopische lettertjes ) dat zij jouw gegevens mogen gebruiken voor marketing doeleinden
Daarom koop ik NOOIT van die shit.
En toch weten ze me te bereiken.

Als ik ergens ook maar een idee krijg dat ze me gaan gebruiken in hun klantenbestand stuur ik een brief met het verzoek mijn gegevens NIET te gebruiken voor marketingdoeleinden. Tevens vraag ik dan een bevestiging daarvan!

En nog weten die sukkels me te bereiken.
Ik vermoed dat ze af en toe de telefoongids ter hand nemen of zo.
I am the greatest man on earth.
pi_29958223
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:18 schreef Croga het volgende:

[..]

Okay, dus jij hebt alle respect voor degene die in jouw huis inbreekt en naast je op de bank gaat zitten? Is ook bij wet verboden, net zo irritant en net zoveel een inbreuk op mijn privé leven maar voor jou is dat geen reden om diegene minder te respecteren...
Er is nogal een verschil tussen een inbreker en een telemarketeer, vind je niet?
Een telemarketeer is niet fysiek aanwezig
quote:
Daarnaast heb ik al een hele stapel andere punten aangedragen waar jij blijkbaar niet inhoudelijk op in durft te gaan..... Jammer joh.....
Er zijn nog meer mensen die ook reageren, jankhout
===
Blasphemy is bliss
===
pi_29958265
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:21 schreef kutvent het volgende:

[..]

Daarom koop ik NOOIT van die shit.
En toch weten ze me te bereiken.

Als ik ergens ook maar een idee krijg dat ze me gaan gebruiken in hun klantenbestand stuur ik een brief met het verzoek mijn gegevens NIET te gebruiken voor marketingdoeleinden. Tevens vraag ik dan een bevestiging daarvan!

En nog weten die sukkels me te bereiken.
Ik vermoed dat ze af en toe de telefoongids ter hand nemen of zo.
Klopt!

Maar daarnaast zijn er massa's organisaties (ook waarvan je het niet zou denken) die hun klantenbestanden voor flinke centen verkopen
===
Blasphemy is bliss
===
pi_29958290
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:21 schreef hanskepanske het volgende:
Er is nogal een verschil tussen een inbreker en een telemarketeer, vind je niet?
Een telemarketeer is niet fysiek aanwezig
Nou en? Dan doe je je ogen toch dicht?
quote:
Er zijn nog meer mensen die ook reageren, jankhout
Kijk kijk... De werkelijke aard komt boven... Argumenten werken niet meer dus ga je maar schelden?
pi_29958322
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:21 schreef kutvent het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ze af en toe de telefoongids ter hand nemen of zo.
Het callcenter waar ik werkte gebruikte inderdaad gewoon een bestand opgebouwd uit het telefoonboek. Overigens heb ik m'n nummer eens aangemeld op een site waardoor ik niet meer gebeld zou worden door callcenter, maar dat heeft niet bepaald gewerkt.
pi_29958364
@ TS

Nutteloze discussie.
Zoals Croga al zegt, als argumenten niet meer werken ga je maar schelden...
I am the greatest man on earth.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 15:25:28 #100
101860 Tique
strictly seated concert
pi_29958369
Werd je juist meer gebeld toevallig?
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')