Volgens mij wel. Maar ik zou voor de zekerheid even in de handleiding van je moederbord kijken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:55 schreef Sjowhan het volgende:
Mooi
Ok, nog 1 vraag waar ik niet zeker van ben; dual channel geheugen, ik heb allebei een dimmetje in de blauwe geheugenbank gedaan. Is dit correct?
Ja klopt.. je hebt een asus hé. Kun je met boten ook zien. Er komt te staan pc3200 Dual channel 400 mhz als het goed isquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:55 schreef Sjowhan het volgende:
Mooi
Ok, nog 1 vraag waar ik niet zeker van ben; dual channel geheugen, ik heb allebei een dimmetje in de blauwe geheugenbank gedaan. Is dit correct?
Mmm klink niet goed... Haal alles eens uit je pc.. niet uit de kast hoor.. maar alles los.. dus hd's los floppy geluidskaart(als die er in zit)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:44 schreef Sjowhan het volgende:
Met 1 HD, rest IDE zover het gaat
Nu es nog een ps2 muis zoeken, bios geeft al piepjes,dus ben bang dat er nog wat veranderd moet worden (zonder ps2 muis dan..)
voeg mij anders maar ff toe op msn.. praat wat makkelijker..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:58 schreef Sjowhan het volgende:
Lang-kort-kort
Vermoed dat het geheugen niet goed is?
Ha gelukt... in welk sli slot heb je hem zittenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:44 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, problem solved, het werkt. Vraag niet hoe
aaah vandaar.. hij zat er dus niet helemaal goed in.. mooi dat het nu werkt..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:28 schreef Sjowhan het volgende:
Blijkbaar zat een onderdeeltje (elco ofzo) in de weg
Heel voorzichtig een beetje verbogen, toen pastte hij wel
Maakt niet zo veel uit.. windows xp heeft opzich goede mobo drivers.. maar die als eerste jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:30 schreef Sjowhan het volgende:
Trouwens.. eerst drivers van mobo, dan vidkaart toch?
(weet dat vroegah met via het ook eerst moest)
Mijn naam is Jump, Thomas Jumpquote:
* SHERMAN bang weg rent.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:11 schreef Jump het volgende:
[..]
Mijn naam is Jump, Thomas Jump
tot deze middag
Whaha lullig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:39 schreef Sjowhan het volgende:
Roflol
Was ik drivers aan het downloaden voor me videokaart; wordt ik doorverwezen op de orginele asus.com website naar http://supprot.asus.com/d(...)model=AX800%20Series
Vette typ0
Morgen ga ik die gebruiken. Kan namelijk geen DB gebruiken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:40 schreef Sjowhan het volgende:
Geen mysql benodigd, alles gaat in php ofzo opgeslagen worden
Ik gebruik het ook, perfecte software, helemaal naar je eigen wens te zetten.
Slaap ze.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:43 schreef Sjowhan het volgende:
Nougoed, tot morgen, me nieuwe systeem gaat ook een slaapje doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |