inderdaadquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:54 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik kan niet wachten op het tranendal van "Naat" wat zal losbarsten als zij het huis verlaat
Jaaaaaaaah!!quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:54 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik kan niet wachten op het tranendal van "Naat" wat zal losbarsten als zij het huis verlaat
Heel aardig van je, en sportief. Ik moet toegeven ik vind mensen soms ook leuk van de weeromstuit, omdat vrijwel iedereen ze wel kan schieten. Zo vond ik Tanja eventjes wel leuk, omdat ze zo lekker dwars was. Lang geleden alweer...quote:
Waar heb je die collage vandaan dan, lieverd?quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:12 schreef BVO het volgende:
Ik zou begod niet weten wie de maakster is..
Hier dus.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:15 schreef APK het volgende:
[..]
Waar heb je die collage vandaan dan, lieverd?![]()
Ah, dus die suffe TomTom kleuter zit goede sier te maken met andermans huisvlijt.quote:
Dat zou wel een hoop verklaren.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Is Nathalie Malherbe familie van Annet Malherbe (dikke vrouw uit Gooise vrouwen)?
Kan het nog erger dan.......................... ja het kan inderdaad nog ergerquote:Op woensdag 9 november 2005 11:46 schreef Blackadder2 het volgende:
Ja zelfs, ja zelfs...nog erger dan Chantal!! Boude bewering, maar ècht!![]()
hele strakke actie, het hoogtepunt van de uitzending welquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:40 schreef ThomasBerge het volgende:
Nathalie
Goede actie van Menno gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |