Heb het nu voor het eerst gezien. Valt me wel tegen van Dido en Roel dat ze zelf hard meelachenquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:24 schreef PC eend het volgende:
Voetveeg incident
Click here to watch BB-Natalie-vieze-voeten
Stond je daar van te kijkenquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:32 schreef Chuva het volgende:
[..]
Heb het nu voor het eerst gezien. Valt me wel tegen van Dido en Roel dat ze zelf hard meelachen
Heb ik gemistquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:32 schreef Chuva het volgende:
[..]
Heb het nu voor het eerst gezien. Valt me wel tegen van Dido en Roel dat ze zelf hard meelachen![]()
(het drol-incident van gister viel me van Dido ook al tegen..misschien moet ik maar eens een nieuwe favoriet gaan zoeken..)
Bedanktquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:54 schreef Chuva het volgende:
Het drol-incident
Ik weet alleen niet hoe het afgelopen is...
Kloon opkrikpostquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:19 schreef sportvlek het volgende:
slappe hap dat net menno daarvoor weer uitgekozen word met die schijt.
maar natte lie is pas echt erg, wat een kuthoer
http://rapidshare.de/files/7363810/nat1.mpg.htmlquote:Op maandag 7 november 2005 18:31 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Echt om te kotsen.
Ik hoop echt dat dit ook op tv wordt uitgezonden.
Dido moet stiekum in haar vuistje lachen met zo'n domme maar trouwe volgeling, van Nathalie heeft ze zo niks te vrezen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:54 schreef CartWOman het volgende:
Net in de badkamer voor de spiegel zegt ze tegen Dido: "Ik wou dat ik jou was, echt waar."
Zegt wel genoeg.
Aiaiai!! Dit is niet leuk meer, ze kunnen Nathalie dit beter niet laten lezen. Ik krijg zowaar medelijden met haar.quote:
ga toch wegquote:Op woensdag 9 november 2005 14:50 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
Aiaiai!! Dit is niet leuk meer, ze kunnen Nathalie dit beter niet laten lezen. Ik krijg zowaar medelijden met haar.![]()
Ik zag 't ook. Prachtig.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:08 schreef Showtime het volgende:
Dat hele gastenboek van Nathalie staat vol met reacties van kijkers die haar uit haar neus hebben zien vreten![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |