Laat je nakijken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:14 schreef Tragedy het volgende:
Maar Nathalie is leuk, ze mag van mij winnen!
En dan nog 44% die voor haar gebeld/gesmst had hé...quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:19 schreef Peter6000 het volgende:
Typerend eigenlijk dat dit nog maar het eerste deeltje is van Nathalie.
Waarschijnlijk komt dit omdat ze zo nietszeggend is
Ach, als je tegenwoordig ergens een half jaartje blijft hangen als verkoper binnendienst krijg je al de titel 'accountmanager'.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:15 schreef JohnDope het volgende:
Nathalie is volgens de wetenschappelijke theorie een lekkerwijf, maar in de praktijk is ze best wel on aantrekkelijk, maar ik denk dat haar karakter en manier van lachen daar ook een rol bij speelt.
Toen ik haar cv las had ik echt een topbeeld van haar...... ze bleek accountmanager te zijn, maar nu vraag ik me af welk bedrijf zo'n huppeltje in dienst wilt als accountmanager
zit dat tegenwoordig zo.....quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ach, als je tegenwoordig ergens een half jaartje blijft hangen als verkoper binnendienst krijg je al de titel 'accountmanager'.
perfect omschreven, ze gedraagt zich inderdaad als een gemiddelde amerikaanse.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:28 schreef BB5kijker het volgende:
ze gedraagd zich als een Amerikaanse (overdreven, nep, geen mening etc.).
Ik begin me steeds meer aan die gezichtstrekken van haar te ergeren.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:33 schreef scanman01 het volgende:
En daar komen ze
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik erger me steeds meer aan het feit dat jullie je aan zoiets onbenulligs kunnen ergeren ! Gaat echt nergens over.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:37 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik begin me steeds meer aan die gezichtstrekken van haar te ergeren.
wat een trut !quote:Op maandag 7 november 2005 09:45 schreef ART het volgende:
Scene die vannacht gemist is door de streamers:
Voordat dronken Nathalie nog even bij Roel op zijn 'noten' [sic] sprong, hadden ze gierend geconstateerd dat ze hele zwarte voetzolen had van het dansen op blote voeten. Waarop Nathalie van het bed springt naar het bed van Menno loopt en heel bewust - dekbed wegtrekkend - met haar vuile voeten in Menno's bed gaat lopen paraderen. Als toetje pakt ze Menno's Nemo-vis om die nog even extra over haar voetzool te halen.
Zwaar kinderachtige actiequote:Op maandag 7 november 2005 09:50 schreef avonne het volgende:
gevonden in streamverslag
[..]
wat een trut !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |