quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:39 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Alsof die Ajacieden hier dat weten. Die zijn nog nooit in de Arena geweest.![]()
Alsof echte Feyenoorders de moeite nemen om in een Ajax topic te gaan postenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:39 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Alsof die Ajacieden hier dat weten. Die zijn nog nooit in de Arena geweest.![]()
idddquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:55 schreef Robar het volgende:
[..]
Alsof echte Feyenoorders de moeite nemen om in een Ajax topic te gaan posten
Ik zat er net naast op 101 geloof ik en inderdaad het leek net of er een paar ouwe wijven een theekrans aan het houden waren. Ga dan toch maar zitten ipv de hele tijd staan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
vanaf de 1e minuut waren ze al stil en zelfs na de 2-1 kwam er weinig geluid uit.
liverpool is leuk maar ik ehb toch liever ManUtd, btw géén bayernquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Kan niet wachten op de loting vanmiddag!
Hoop op Liverpool en Club Brugge
Een beetje rellen mag bestquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:55 schreef Robar het volgende:
[..]
Alsof echte Feyenoorders de moeite nemen om in een Ajax topic te gaan posten
817quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:30 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Een beetje rellen mag best![]()
haha, ja idd. ze staan wel de hele tijd (wat ik ook wel goed vind) maar laat ze alsjeblieft ook gewoon hun bek open trekken. nu komt er alleen sfeer uit een kleine hoek van het stadionquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik zat er net naast op 101 geloof ik en inderdaad het leek net of er een paar ouwe wijven een theekrans aan het houden waren. Ga dan toch maar zitten ipv de hele tijd staan.![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:39 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Weet niet waar je het over hebt, maar vanuit 410 is toch echt bijna 90 minuten lang hard gezongen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
vanaf de 1e minuut waren ze al stil en zelfs na de 2-1 kwam er weinig geluid uit.
ik ben geen kakkerlakquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Weet niet waar je het over hebt, maar vanuit 410 is toch echt bijna 90 minuten lang hard gezongen.
En 'die paar man van Brondby' was wel even 2100 man, ruim 2x zo groot dan heel 409 + 410 bijelkaar. En het fluiten in de 1e helft kwam idd van Brondby af. Stelletje jankerds.
Om even op die kakkerlak te antwoorden: een passe partout kun je maar 1 per 1 scc kopen, losse kaarten volgens mij wel 2. Maar zeker weet ik het niet omdat ik altijd gewoon eigen plaatsen koop, dan kun je iig zeker maar 1 per scc kopen.
het ging nog over de f-side. bij 410 werd nog wel gezongen idd, alleen jammer dat er in de rest van het stadion niemand mee doet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Weet niet waar je het over hebt, maar vanuit 410 is toch echt bijna 90 minuten lang hard gezongen.
En 'die paar man van Brondby' was wel even 2100 man, ruim 2x zo groot dan heel 409 + 410 bijelkaar. En het fluiten in de 1e helft kwam idd van Brondby af. Stelletje jankerds.
nou die van mij nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:01 schreef golfer het volgende:
Liverpool zou juist wel 1 van mijn favorieten zijn om tegen te loten.
Doelde op die dolkomische reactie van die kakkerlak dat niemand het zou wetenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ben geen kakkerlakmaar toch bedankt voor je antwoord
F-side stelt niks meer voor tegenwoordig qua zang, dan is 411 tm 415 nog een stuk luidruchtigerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het ging nog over de f-side. bij 410 werd nog wel gezongen idd, alleen jammer dat er in de rest van het stadion niemand mee doet.
ok, gelukkig maarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Doelde op die dolkomische reactie van die kakkerlak dat niemand het zou weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |