abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 november 2005 @ 13:21:08 #276
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_32086222
Ik snap nog steeds niet helemaal wat iedereen tegen Menno heeft, of heb ik over zijn 'psychopathische' gedrag heengekeken? Ik vind het een watje ten opzichte van die valse Ingrid, maar verder zie ik niet wat hij precies 'fout' doet.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
  dinsdag 8 november 2005 @ 15:39:32 #277
75556 erkel
back from Dagestan
pi_32089851
Jezus wat een naaistreek zonet...Menno is gewoon een half uur bezig geweest om een lekker omeletje voor zichzelf te maken (daarvoor had ie al 1 weggegeven geloof ik ^o)), loopt ie naar buiten om zich bij de rest van de groep te voegen. Wat een grote fout! Rob springt bovenop Menno zodat de rest van de groep Menno's omeletje lekker op kan smikkelen. Ze doen het allemaal af als een geintje en Menno lacht ook wat krampachtig en zegt nog: 'Gelukkig heb ik mijn melk nog' :S. Maar ik vind het van geen respect getuigen tov Menno...Wat een vuile klootzakken allemaal !!
Weisst
  dinsdag 8 november 2005 @ 15:57:20 #278
56819 Kimske
Juf in wording
pi_32090322
Tis gewoon echt een teringzooitje in dat kuthuis! Menno is de enige die echt nog zichzelf is... wat is dat voor een kinderachtig kutgedrag! En dat allemaal, dankzij ome Rob..
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  dinsdag 8 november 2005 @ 16:03:40 #279
119994 aidyl
bla bla bla
pi_32090489
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:03 schreef Jane het volgende:
Elke keer dat Rob zegt dat híjzelf er zéker niet uitgaat, hoop ik meer dat Menno blijft.
Helemaal mee eensch!
15 jaar te laat geboren...
pi_32090551
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 15:57 schreef Kimske het volgende:
Tis gewoon echt een teringzooitje in dat kuthuis! Menno is de enige die echt nog zichzelf is... wat is dat voor een kinderachtig kutgedrag! En dat allemaal, dankzij ome Rob..
Chantal bedoel je
Rob en menno zijn al vanaf het begin geen vrienden, nadat Chantal ook anti-Menno werd is iedereen hem gaan afzeiken, zelfs zijn triktrak 'maatje' Joost (met die bonen).
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 8 november 2005 @ 18:26:30 #281
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_32094306
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:17 schreef RM-rf het volgende:
je vergeet eventjes dat 'op de bank zitten', nog lang niet betekent dat iemand er per definitie uitgaat, integendeel: de bewoners zelf kunnen enkel nomineren, maar eruit zetten doen enkel de kijkers ....

Bewoners die vak genomineerd zij, hebben zelfs een sterk voordeel, omdat deze extra air-time krijgen, zich goed kunnen profileren naar de kijkers toe ....
menno lijkt sterk dankzij dat effect te 'groeien' terwijl iemand als Ingrid wegzakt in een 'moeras van nietszeggenheid en meeloperij' .....
Dat iemand meer in beeld is hoeft niet per definitie gunstig te zijn. Als BB wil dat Menno vertrekt zullen ze de nadruk leggen op zijn negatieve kant. Het stemvee is wat dat betreft vrij makkelijk te beïnvloeden.
  dinsdag 8 november 2005 @ 18:29:02 #282
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_32094366
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 15:57 schreef Kimske het volgende:
Hoe weet jij nou dat Menno zichzelf is, ken je hem persoonlijk? En waarom is het Rob zijn schuld? Denk je echt dat Menno door de groep wordt omarmt op het moment dat Rob eruit is?
pi_32094760
Ik vond Menno tot voor kort helemaal niks, maar ik begin steeds meer respect voor hem te krijgen terwijl andere favorieten steeds meer in mijn achting dalen. Hoe zij Menno steevast zwartmaken en pesten...
Hopelijk blijft ie nog lang in het huis!
I'm only happy when it rains
pi_32095942
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
Op dit moment wint Menno het van iedereen, behalve Dido.

Meer dan 4 dagen na een reset (op donderdag) is de Talpa poll erg betrouwbaar:

http://www.talpa.tv/web/show/id=99247/dbid=2029/typeofpage=51230
Roel met zijn 1cm. pikkie begint ook steeds meer te zakken.

Mooi zo.
pi_32096201
De Talpa poll is helemaal niet betrouwbaar! Kijk naar Nathalie, die staat best wel beneden op plek 7, maar kreeg wel 44 procent van de stemmen toen ze genomineerd stond. Veel meer dan Menno. Die op de Talpa site op plek 2 staat. Rob is ook niet geliefd, toch mocht hij met 51% blijven. Polls zeggen dus niets
Onderschriftloos
pi_32100310
Ik vond wel dat ze het voetenincident zwaar voordelig voor Menno in beeld brachten vandaag. Prachtig commentaar van de voiceover erook bij. Dat hadden ze ook heel anders in beeld kunnen brengen. Thumbs up dus!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_32142115
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 13:21 schreef La_Guiri het volgende:
Ik snap nog steeds niet helemaal wat iedereen tegen Menno heeft, of heb ik over zijn 'psychopathische' gedrag heengekeken? Ik vind het een watje ten opzichte van die valse Ingrid, maar verder zie ik niet wat hij precies 'fout' doet.
Dat vraag ik me ook af, weet iemand wat Menno nu daadwerkelijk heeft gedaan? Ik kijk geen streams dus ik moet het doen met wat ik op tv zie.

Behalve dat hij de pesterijen passief (wel knap hoor) ondergaat, zie ik niks vreemds. Ik zie wel paranoide gedrag van de bewoners: hij speelt een spel. Ja gek he als hij de opdracht krijgt om zich voor te doen als homo, en hij doet dat vervolgens. Vreemd ook dat ie bij weekopdrachten zijn best doet om de opdracht ook te halen.
En ik zie gebrek aan mensenkennis en empathie: Menno laat niet zien wie hij is. Wel eens gedacht dat niet iedereen zo idioot en extravert (lichtelijk gestoord) is als jij Nathalie?

Er gebeurt iets vreemds in de groep. Blijkbaar hebben de meesten het nodig om zich negatief op iemand te richten om zich beter te voelen. Met Rob als grote initator was het makkelijk om je er bij aan te sluiten.

Go Menno
'Boy, it's like a sauna in here'
pi_32143294
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:00 schreef Staps.nl het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af
Ik kan wel een poging wagen..

Hij is berekenend, saai, maakt de sinasappels op voor zichzelf, spuugt medebewoners in het gezicht, plaatst zich buiten de groep, gaat 's nachts in zijn eentje bonen doppen terwijl het er altijd 2 moesten zijn (maar weet wel de camera's op zich gericht, en de goedkeuring van Hummie), en is veel te opzichtig bezig cool te zijn, wat hem niet lukt. Alles imho hé.
pi_32143318
Oja en dan heb ik het nog niet over zijn relatie met Ingrid.
pi_32143540
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:44 schreef Olio het volgende:

[..]

Ik kan wel een poging wagen..

Hij is berekenend, saai, maakt de sinasappels op voor zichzelf, spuugt medebewoners in het gezicht, plaatst zich buiten de groep, gaat 's nachts in zijn eentje bonen doppen terwijl het er altijd 2 moesten zijn (maar weet wel de camera's op zich gericht, en de goedkeuring van Hummie), en is veel te opzichtig bezig cool te zijn, wat hem niet lukt. Alles imho hé.
Dat was wel smerig ja wat mij betreft genoeg om te nomineren, zo zwart wit ben ik dan ook wel weer.

Dat van die sinaasappels vond ik raar. Moet je in het huis als je iets neemt gelijk voor iedereen maar klaarmaken?
'Boy, it's like a sauna in here'
  donderdag 10 november 2005 @ 12:53:46 #291
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32145205
gisteravond zijn een aantal van de groep, maar hoofdzakelijk Chantal een gesprek met menno aan gegaan. Ze vinden hem veranderd, mede omdat hij dus niet meer durft te zeggen wat hij denkt en zich nergens over uit laat, zoals ze zeiden ze vinden hem kleurloos!

Met die week opdracht met de bonen waren ze over de zeik dat hij niet verteld had dat hij alleen verder was gegaan ze vond het niet erg maar hij vertelde het niet eerlijk wat hij eerst wel altijd deed.
Mede door zijn geheime missie van dat homo gebeuren, is chantal het vertrouwen in hem verloren.
als hij hier al over liegt waar zal hij nog meer over liegen????

zo zijn er verschillende dingen naar voren gekomen.
menno laat weten zich erg in de steek gelaten te voelen door de groep, vooral toen de bewoners elkaar moesten wegen voor een weekopdracht, lag hij op bed.....
niemand die hem riep en miste tot dat hij gewogen moest worden toen miste ze hem!
Dat deed hem erg zeer, en het groepsgebeuren waar chantal het een hele tijd over had was dus bull shit! hij voelde zich toen zwaar klote en sloot zich daarom ook een beetje van de groep af....
zo waren er wel meer geintjes die de groep uithaalde...

na een stevig maar goed gesprek lijkt menno dus weer de oude!!!
vanmorgen lag hij zels weer even met Ingrid in bed, en nu traint hij weer gezellig in de tuin met de andere!

Menno lijkt weer zichzelf en word weer geaacepteerd door de groep, behalve rob maar ja dat is gewoon een sukkel!!!

SMS MENNO naar 1010
Born this way
pi_32147045
Dat "gesprek" met Chantal vannacht was afschuwelijk.
Ze heeft hem in 82 minuten monoloog van alles naar het hoofd geslingerd en toen was hij knock out.
"Je bent dom, je hebt geen mening, niemand vindt je aardig, ingrid is eerlijk en oprecht" etcetera.
82 minuten lang verwijten, waar geen seconde stilte tussen viel.

Naar mijn mening één lange aanval om zijn ruggegraat te breken, omdat Chantal over iedereen wil heersen en haar positie als nooit-op-de-bank wil veiligstellen.
Pure hersenspoeliing, met als kern "je moet je naar de groep voegen"

Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is als eenzame met een afwijkende mening om je rug recht te houden en vast te houden aan je eigen overtuiging.
Menno zag het tot nu toe goed "als jullie de beelden terug zien, zullen er een aantal zijn die het schaamrood op de kaken krijgen"
Maar nu vrees ik dat Menno bezwijkt onder de eenzaamheid en zijn juiste inzicht in zal ruilen voor een beetje sympathie van de groep.

We zullen zien hoe het zich ontwikkeld.
Hopenlijk denkt hij nog eens goed na over de stellingen die BB gisteren op TV liet zien.
Die waren in zijn voordeel. En dat weet Chantal verdomde goed !
  donderdag 10 november 2005 @ 14:12:47 #293
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_32147570
Menno heeft het regelmatig over zijn verleden en dat hij daar niet over kan praten in het huis... weet iemand wat daarmee aan dehand is. Op zijn fansite staat nergens dat hij eigenlijk wegens tbs in het huis zit of zo.

Ach als Rob of Roel er vanavond uit moeten, verplaatst zich het sociale evenwicht wel. Hoewel men wel graag menno als pispaal houd om eigen egootjes op te krikken tot nog meer buiten proportionele omvangen.
De mensen zijn gek geworden
pi_32149618
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:53 schreef keizerpinguin het volgende:
Menno lijkt weer zichzelf en word weer geaacepteerd door de groep, behalve rob maar ja dat is gewoon een sukkel!!!
Het is voor hem beter dat hij niet geaccepteerd word door de groep, dat gaat hem juist stemmen kosten.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  donderdag 10 november 2005 @ 15:51:52 #295
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_32150665
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:40 schreef NewOrder het volgende:

Als Menno er deze week niet uitgaat dan gebeurt het wel over 2 weken. Hij is in ieder geval kansloos voor de eindronde.
Ik denk dat je je daar heel erg in vergist!!!!
Pimp my Daf!
pi_32151206
-dubbel-

[ Bericht 94% gewijzigd door ruby op 10-11-2005 16:26:25 ]
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_32151216
Juist omdat de meesten daar in het BB-huis hem er uit willen hebben en zeker Roel en Rob, hoop ik dat Menno er in blijft. Ik zou die smoelen van hun wel eens willen zien.

Maar ja, evengoed saai als er anderen uitgaan.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_32151343
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:53 schreef keizerpinguin het volgende:
SMS MENNO naar 1010
Niet om te flamen of zo want ik ken je verder helemaal niet, maar en dan? Ik bedoel aan die stunt met Robuuste Rob laatst die gewoon mocht blijven betwijfel ik ten zeerste of er wel een database achter die SMS-zooi hangt. Volgens mij hangt er alleen maar een een teller achter die aan Hummie weergeeft hoeveel ze nou weer heeft verdient door alleen maar op haar luie spinnewebbenkut te zitten.

En dan zit zij net als Chantang: "GNAGNAGNAGNAGNA weer 1 miljoen euro binnen."
pi_32151984
menno moet blijven \o/ .
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
pi_32152859
Menno is oké olé olé
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')