Een echte metero man dus...quote:
Weet je tenminste waar je aan toe bent.quote:
You suffer, therefor I feel better. What a swell deal.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:21 schreef anne1982 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom er zoiets bestaat als huiswerk.![]()
![]()
Wil vanmiddag iets leuks gaan doen, maar krijg het maar niet af
Och arm kind. Nou succes dan maar.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
ongetwijfeld.. heideweek deze week
Bigbrotheritis...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:43 schreef Semisane het volgende:
Mogge Blubber, Cre und Beav.Lijden jullie nog ergens aan?
Ik niet hoor. Echt niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:04 schreef creno het volgende:
[..]
Bigbrotheritis...
ik zit al weer te kijken
van de mannen die er in zitten springen Roel en Menno (die armenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:41 schreef Ryan_R het volgende:
Goedemiddag.
Roel is wel aardig om naar te kijken, maar een lekker ding is het niet echt
Is dat niet zo omdat er verder toch niks beters te vinden is in dat huisquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:49 schreef creno het volgende:
[..]
van de mannen die er in zitten springen Roel en Menno (die armen) er echt wel uit hoor
uhhh... JAquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
stelletje fucking klootzakken jullie allemaal, alsof jullie zo oogstrelend zijn.
Stelletje leipe gratenpakhuizen
![]()
Ik vind Rikkert leuker dan Roel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:49 schreef creno het volgende:
[..]
van de mannen die er in zitten springen Roel en Menno (die armen) er echt wel uit hoor
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
stelletje fucking klootzakken jullie allemaal, alsof jullie zo oogstrelend zijn.
![]()
shove it lard-assquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:57 schreef Semisane het volgende:
[..]Rustig maar Kug, we zullen vast wel iets kunnen verzinnen over je wat ook complimenteus kan overkomen hoor.
![]()
kuthoer!! kijk naar jezelf! jaloerse teef!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |