Dit is het echte plaatje.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:56 schreef ARKON het volgende:
[..]
WAT DE NEUK!![]()
![]()
ik kijk geen bb, waar is zijn been![]()
LMAO!quote:
Ik hoop dat hij dat vandaag nog eens gaat vertellen, ik ben wel nieuwsgierigquote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:04 schreef Rica het volgende:
[..]
Hij heeft maar één been. We weten nog niet hoe het gekomen is, dat wil hij niet vertellen.
Maar heeft ie dan geen apart douchebeen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:08 schreef Kimske het volgende:
jawel, door een auto ongeluk is dat gekomen!
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
Maar heeft ie dan geen apart douchebeen?
Als ik hem was zou ik 3 benen meenemen hoor.. 1 om te douchen, 1 om te sporten en 1 voor dagelijks gebruik..maar ik heb dan ook als mid-mid op redelijk hoog niveau gevoetbald
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:14 schreef Scope het volgende:
Even inkomen weer hoor...
[afbeelding]
Mwa, ik weet vrij zeker dat dat in jouw geval slechts een kwestie van tijd is.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:23 schreef misterDre het volgende:
[..]
Die is TOP Peter![]()
Ik zit er nog niet in![]()
quote:
quote:
quote:
Vooral die van Koos Voos springen eruit .quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:44 schreef Cynix ® het volgende:
Ze zijn nu alweer van ouderwetsche kwaliteit!![]()
Dat is dan wel weer uiterst creatief.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:20 schreef Maxx het volgende:
Ik had ook geen onderliggende boodschap bij dit plaatje hoor.![]()
Ik ken ze nog niet goed genoeg dus dat laten we maar even openquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:40 schreef Jappie het volgende:
Oi Dre....bedoel je nu sigaretten of mogeijke vaders ?![]()
![]()
Ja Dido ligt gevoelig héquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:57 schreef Scope het volgende:
Dre, die laatste kan niet hoor![]()
Ik bedoel die met de lul van Dido
Je allerlaatste is wél weer leuk
quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:29 schreef sam_the_man het volgende:
Er blijkt een onderduiker te zijn:
[afbeelding]
Absoluut ...geweldig folksquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:27 schreef misterDre het volgende:
Wow..jullie zijn los. Wat een hoop leuke dingen![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:53 schreef caradoc het volgende:
[afbeelding]
Ik heb je idee gestolen Redman, maar deze zat eraan te komen
Gaat hier ook nog niet soepeltjesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Ha Ha Dre, das weer als vanouds![]()
Ik kan de inspiratie nog niet vinden,
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:56 schreef flugeltje het volgende:
Ik baal ervan dat ik niet kan fotosoepen. Heb namelijk wel een heel leuk idee....
iemand die zichzelf geroepen voelt om 'm te maken?
quote:Op donderdag 1 september 2005 14:56 schreef misterDre het volgende:
[..]![]()
Daar is tie dan...de eerste van Cuall![]()
Tnx hunquote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:44 schreef misterDre het volgende:
Zojuist op de streams: Menno wil de cupmaten van de dames weten
[afbeelding]
Zo zeg, je bent het kunstje nog niet verleerd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:44 schreef misterDre het volgende:
Zojuist op de streams: Menno wil de cupmaten van de dames weten
[afbeelding]
je kunt er ook slechts van makenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:40 schreef Krizmir het volgende:
Laatste waarschuwing voor Tanja:
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 september 2005 18:11 schreef cuall het volgende:
Hier het antwoord op de vraag wat Tanja steeds in de dagboekkamer te zoeken heeft![]()
[afbeelding]
Kon ff nergens anders aan denken bij het zien van deze vidcap! Sorry...quote:Op maandag 5 september 2005 19:11 schreef Falco het volgende:
Die van Mrcool is wel erg pervers!
En daarom erg grappigquote:Op maandag 5 september 2005 19:11 schreef Falco het volgende:
Die van Mrcool is wel erg pervers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |