Helemaal mee eensquote:Op donderdag 1 september 2005 21:22 schreef BliksemSchigt het volgende:Koning
Geniale commentatoren en leuk interviewen. Niet zo serieus.
idd.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:43 schreef Croupouque het volgende:
Misschien is hij slechts een langzame starter.
Het onvoorspelbare zit 'm er in of-ie uit z'n woorden gaat komen?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:51 schreef Gert het volgende:
...maar hij heeft iets verfrissends onvoorspelbaars.
Aan idealisten heeft Sjonnie een broertje dood.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:35 schreef Xelphix het volgende:
Volgens mij draait het bij Ruud alleen om de ¤'tjes....
Ik vind sommige BB-bewoners ook sneue figuren en ik kijk zelfs zonder dat ik er voor betaald word.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:26 schreef Art_Core het volgende:
Iemand die de Big Brother bewoners maar sneue figuren vindt en dat te pas en te onpas in interviews roept zet zichzelf enorm te kijk als hij vervolgens BB gaat presenteren. Principeloze lul.
en dat is precies waarom hij zo geknipt is voor de rol.. hoewel ik hem ook graag nog als voice over gehad had bij de samenvattingen om half 8quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:26 schreef Art_Core het volgende:
Iemand die de Big Brother bewoners maar sneue figuren vindt en dat te pas en te onpas in interviews roept zet zichzelf enorm te kijk als hij vervolgens BB gaat presenteren. Principeloze lul.
Dat is typisch Ruud idd, ik vind dat 'ie het wel leuk doet.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:35 schreef tong80 het volgende:
Hij doet het erg slecht. Verklapt de uitslagen an testen en lult maar een eind weg.
Blijkbaar is er een hoop veranderd voor hem sindsdien.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:34 schreef Lu_uK het volgende:
Ik vind hem niet goed meer na wat er is gebeurd met Pim Fortuyn. Daarvoor luisterde ik altijd naar hem op 3FM. Hij was toen nog veel leuker en grappiger.
Appetijtelijk kan ik niet objectief beoordelen maar cynisch is-ie zeker niet. Ik vind hem gewoon niet uit de verf komen en wat hulpeloos stuntelen. Zijn "grappen" zijn geforceerd en onleuk. Het enige wat voor hem pleit is dat-ie naadloos in het Talpa-profiel past...quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:48 schreef karoltje het volgende:
Appetijtelijk en lekker cynisch.
Hij en die biergiet passen nergens bij...maar ja als half pubberd Nederland ze zo geweldigquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:59 schreef caradoc het volgende:
Hij past er niet bij nee.
rikkepik ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:09 schreef ChantalC het volgende:
Ruud is echt super vet! Ik moest zo lachen toen hij gister doodleuk tegen Rikkepik zei: Afrika bestaat ook niet meer... En dan zijn gezicht geheel strak houden... Briljant!
Rikkepik is koosnaampje voor Rikkert (die nono die al weg is)quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:00 schreef caradoc het volgende:
Dan hoeft hij nog niet een programma te verneuken. De laatste uitzending was het al helemaal erg. Hij kijkt mensen niet aan als hij tegen ze praat. Het zegt alles op een lompe kut manier en hij straalt er echt vanaf alsof hij gedwongen is om dit te doen.
Hij heeft inderdaad ook goeie kanten.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:00 schreef caradoc het volgende:
Hij kijkt mensen niet aan als hij tegen ze praat. Het zegt alles op een lompe kut manier en hij straalt er echt vanaf alsof hij gedwongen is om dit te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |