Haar politieke voorkeur is dramatisch? Ze stemt VVD hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Haar politieke voorkeur is dramatisch, ze lijkt nog wat simpel (maar is ook nog maar 19), maar verder niets op haar aan te merken. Ik wacht nog even af.
Dat zeg ik. Dramatischquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:30 schreef Molluck het volgende:
[..]
Haar politieke voorkeur is dramatisch? Ze stemt VVD hoor
geen idee, wi zou daar zin in hebben in het huis?quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:01 schreef zoalshetis het volgende:
is ze al gepakt?
Neej da's die met dat lange rooie haarquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:05 schreef APK het volgende:
Er was toch een nymphomane in het huis?
Is zij dat
Nee, ze moesten een uur ofzo met z'n allen in de slaapkamer blijven omdat BB bezig moest in de huiskamer.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:59 schreef Molluck het volgende:
Vanmiddag? Ohja, ze lagen rond 13.00 nog steeds op bed ja...
Rikkert eat your heart out
Dan wint ze dusquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:00 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Wat een jankbek.....zou dit de nieuwe Jeanette zijn?
Alsjeblieft nee!!! Ik woon in Emmeloord en kom die lelijke Jeanette in haar kanariegele Mercedes nog regelmatig tegen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan wint ze dus... Maar nee, zehad net liggen slapen.
Misschien roep jij dat in haar opquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:06 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Alsjeblieft nee!!! Ik woon in Emmeloord en kom die lelijke Jeanette in haar kanariegele Mercedes nog regelmatig tegen.
Het is een verschrikkelijke kakwijf geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |