BB gaat er echt nog wel voor zorgen dat ze spijt krijgt van haar keuzequote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:35 schreef LuukBes het volgende:
Het is gewoon naief, je weet dat BB gaat fucken met je, en er is gezegd dat ze het geld kwijtraakt als anderen erachter komen, ze heeft geen garantie's dat ze het geld meeneemt naar huis. Dan weet je bij voorbaat dat de macht bij hen achter de schermen ligt die alles zien, bovendien komt alles zo schijnheilig over nu je dan voor het oog van de natie gaat zitten janken en troost zoeken zonder open kaart te spelen. Ik vind het echt een afgang en een Judasstreek, maarja, naieve blonde vrouwen en geld he, de beste verleiding.
Dat hebben ze eigenlijk al een beetje gedaan doordat ze de koffers moesten "inleveren", toen werd ze ook al in het nauw gedreven. Bovendien is het ook lastiger om allemaal biljetten van 10 euro te verbergen dan 10 van 500.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
BB gaat er echt nog wel voor zorgen dat ze spijt krijgt van haar keuze
Dat is toch juist het soort acties waar we op wachten? Dat is de hele essentie van BB. Nee, ga alle "kleurrijke" types er zo snel mogelijk uit stemmen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:00 schreef Wiehoe het volgende:
Wat een naaier die lieske, laat ze de anderen verhongeren voor 5000 euro! Ze mag er nu van mij helemaal wel uit.
Als ze het geld niet aangenomen had, had ik net zo goed gehoopt dat ze er uit ging. Dat mens irriteerde me vanaf het begin al.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat is toch juist het soort acties waar we op wachten? Dat is de hele essentie van BB. Nee, ga alle "kleurrijke" types er zo snel mogelijk uit stemmen.![]()
daar zit ook wel wat inquote:Op donderdag 1 september 2005 11:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat is toch juist het soort acties waar we op wachten? Dat is de hele essentie van BB. Nee, ga alle "kleurrijke" types er zo snel mogelijk uit stemmen.![]()
Het is voor de BB-regie vrij eenvoudig om ervoor te zorgen dat mensen wel degelijk een goede reden krijgen om op de raarste plekken te gaan zoeken.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:43 schreef MiRRoRMaN het volgende:
NIEMAND heeft reden om in andermans matrassen te gaan kijken
En daarna klagen dat het zo saai is gewordenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:12 schreef Cynix ® het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |