In haar bedquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:57 schreef Sassefras het volgende:
weet iemand waar ze het geld gelaten heeft, toen de koffers ingeleverd moesten worden?
Daar dacht ik ook aan. Een grote dienst, als Tanja nu ook kapt met die shag.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:50 schreef phileine het volgende:
Ik vind het ook wel een stoere actie van Lieske. Juist eens niet voor de groep kiezen, maar voor jezelf. Overigens bewijst ze hier Tanja's baby eerder een dienst mee dan dat ze die tekort doet, want in het luxe-pakket zaten sigaretten.
Ik zag Lieske gisteren de hele tijd onder haar dekbed friemelen en ze liep ook een paar keer weg dus misschien heeft ze het toch ergens anders verstopt, zag er heel geheimzinnig uit maar nu begrijp ik waar het om ging, ze zal het wel op een goeie plek hebben verstopt, onder het tapijt of in bedquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:57 schreef Sassefras het volgende:
weet iemand waar ze het geld gelaten heeft, toen de koffers ingeleverd moesten worden?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:37 schreef Svensational het volgende:
http://www.qfile.de/dl/23(...)ouche_naakt.wmv.html
Als ze het de volle 3 maanden volhoudt, dan boeit die 5000 euro misschien niet meer zoveelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp ook heel goed dat ze voor het geld gaat. Prima keuze hoor! Alleen vrees ik dat het geld haar meer in de problemen zal brengen, dat kan ze nooit 3 maanden verborgen houden
VWO doen en halen vind ik niet typerend voor een 'domme doos' .... Verder is ze wel nog maar 19 natuurlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:43 schreef Falco het volgende:
Het blijft nog steeds een domme doos.
Dat zeiden ze er geloof ik niet bij toen ze haar lieten kiezen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:12 schreef FCDB het volgende:
Dus als ik het goed begrijp:
Zij moet het geld zo lang mogelijk verborgen houden....
dus als ze morgen het huis uit moet dan gaat het geld mee.... maar komen de rest van de bewoners er eerder achter dan kan ze het inleveren....
Blijft ze nog 1 maand in het huis dan moet ze het nog 1 maand verborgen houden?
Dus er is geen tijd opgezet?
Sjeez.. had ik nooit gedaanDat geld kan je bijna niet verborgen houden en dan erbij geeft het ook weer wat gedoe/stress waar je je de hele tijd wel mee bezig houdt.... Nee dan had ik voor de groep gekozen en lig ik ook weer bij hun goed
helaas zijn het veel briefjes van 20 en 50 enzo.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:18 schreef Rev- het volgende:
ik zou het onder de binnenzool van mn schoen verstoppen.... geen mens die daar gaat en wil kijken
Inderdaad helemaal mee eens. Ik had precies dezelfde keuze gemaakt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:22 schreef p-etr-a het volgende:
Ik snap niet waarom het nou verkeerd zou overkomen bij de kijkers om voor het geld te kiezen. Toen ik het gisteren zag zij ik meteen: kies voor het geld. Als ze het eten had gekozen was dat gewoon dom geweest, nu heeft ze een lekker centje verdiend en de kans daarop is een stuk groter dan winnen!
Daarbij geloof ik niet dat de andere bewoners het heel erg zullen vinden. Het is misschien wel egoïstisch van haar, maar wie had het echt niet gedaan? Veruit het grootste deel zou volgens mij voor het geld gekozen hebben.
Verder vind ik Lieske niks hebben, maar deze keuze is logisch.
Maar zo werd ze natuurlijk vandaag absoluut niet in beeld gebracht. Het enige wat we van Lieske vandaag zagen was niet het schattige jonge blondje zoals ze zichzelf wenst te portretteren, maar een geldwolf die alleen maar bezig was met het verstoppen van háár 5.000 euro. De beelden die ik zag, kwamen volgens mij écht niet positief over op de kijkers thuis.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:00 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Inderdaad helemaal mee eens. Ik had precies dezelfde keuze gemaakt.
ze is dan ook een studerende call-girl...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:03 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Maar zo werd ze natuurlijk vandaag absoluut niet in beeld gebracht. Het enige wat we van Lieske vandaag zagen was niet het schattige jonge blondje zoals ze zichzelf wenst te portretteren, maar een geldwolf die alleen maar bezig was met het verstoppen van háár 5.000 euro. De beelden die ik zag, kwamen volgens mij écht niet positief over op de kijkers thuis.
Dat dacht ik ook van alle fokkers, maar de meerderheid was het toch zeer met die keuze eens!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:03 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Maar zo werd ze natuurlijk vandaag absoluut niet in beeld gebracht. Het enige wat we van Lieske vandaag zagen was niet het schattige jonge blondje zoals ze zichzelf wenst te portretteren, maar een geldwolf die alleen maar bezig was met het verstoppen van háár 5.000 euro. De beelden die ik zag, kwamen volgens mij écht niet positief over op de kijkers thuis.
oh?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze is dan ook een studerende call-girl...![]()
kan ze beter als call center-girl aan het werk, want als hoer zou ze geen cent verdienenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze is dan ook een studerende call-girl...![]()
Steek jij hem dan maar lekker in een dood varkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:33 schreef Oldbie het volgende:
[..]
kan ze beter als call center-girl aan het werk, want als hoer zou ze geen cent verdienen![]()
Dan steek ik hem nog liever in een dood varken
Nee, toch maar niet.....maar ook niet in Pieske. Van mijn leven niet!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Steek jij hem dan maar lekker in een dood varken
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:44 schreef Aventura het volgende:
Inderdaad er zijn erger dingen om hem in te steken hoor
BB gaat er echt nog wel voor zorgen dat ze spijt krijgt van haar keuzequote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:35 schreef LuukBes het volgende:
Het is gewoon naief, je weet dat BB gaat fucken met je, en er is gezegd dat ze het geld kwijtraakt als anderen erachter komen, ze heeft geen garantie's dat ze het geld meeneemt naar huis. Dan weet je bij voorbaat dat de macht bij hen achter de schermen ligt die alles zien, bovendien komt alles zo schijnheilig over nu je dan voor het oog van de natie gaat zitten janken en troost zoeken zonder open kaart te spelen. Ik vind het echt een afgang en een Judasstreek, maarja, naieve blonde vrouwen en geld he, de beste verleiding.
Dat hebben ze eigenlijk al een beetje gedaan doordat ze de koffers moesten "inleveren", toen werd ze ook al in het nauw gedreven. Bovendien is het ook lastiger om allemaal biljetten van 10 euro te verbergen dan 10 van 500.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
BB gaat er echt nog wel voor zorgen dat ze spijt krijgt van haar keuze
Dat is toch juist het soort acties waar we op wachten? Dat is de hele essentie van BB. Nee, ga alle "kleurrijke" types er zo snel mogelijk uit stemmen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:00 schreef Wiehoe het volgende:
Wat een naaier die lieske, laat ze de anderen verhongeren voor 5000 euro! Ze mag er nu van mij helemaal wel uit.
Als ze het geld niet aangenomen had, had ik net zo goed gehoopt dat ze er uit ging. Dat mens irriteerde me vanaf het begin al.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat is toch juist het soort acties waar we op wachten? Dat is de hele essentie van BB. Nee, ga alle "kleurrijke" types er zo snel mogelijk uit stemmen.![]()
daar zit ook wel wat inquote:Op donderdag 1 september 2005 11:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat is toch juist het soort acties waar we op wachten? Dat is de hele essentie van BB. Nee, ga alle "kleurrijke" types er zo snel mogelijk uit stemmen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |