Allemachtig wat domquote:Op donderdag 1 september 2005 23:15 schreef Roache_ het volgende:
Lieske Stokkers, aldus haarzelf.
" Kut, nu zeg ik m'n naam...."
Dat dacht ik indertijd met Dezeuree ook maar die bleef helaas heel erg lang in het huis zitten.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:21 schreef Falco het volgende:
Door haar aandachttrekkerij maakt ze zich niet populairder en dat geldt zowel bij de BB-bewoners als ook het Nederlandse publiek.
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Stront aan de knikker voor Lieske!
Ze was al niet populair in het huis (zie haar proef nominatie) en ze zal er niet populairder op worden komende week.
of na natuurlijkquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:51 schreef Herald het volgende:
Zou ze trouwens openstaan voor anale seks?
Ik denk dat ze dr wel pap van lustquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:51 schreef Herald het volgende:
Wat maakt dat nou uit.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:14 schreef Svensational het volgende:
Ze heeft best een saaie bikini
Ze MOCHT die 5.000 euro gewoon niet krijgen van BB.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:04 schreef Isabeau het volgende:
Lieske heeft eigenlijk niet echt iets opgebiecht en ik vind het dan ook heel flauw van BB. In het bubbelbad heeft ze tegen Rikkert gezegd dat ze een dilemma had, maar dat de gevolgen daarvan vandaag over zouden zijn voor de groep (na 21:00 immers geen noodrantsoen meer).
Haha heel verhaal en dan die opmerking..quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:51 schreef Herald het volgende:
volgens mij namen ze het haar niet zo kwalijk, althans toen ze het opbiechtte niet. Wie weet wat ze allemaal achter d'r rug om (gaan) zeggen. Daarbij is het maar de vraag wat de anderen hadden gedaan, het smoesje "ik ben student" is natuurlijk suf, het gaat gewon om 5000 euro, dat is voor een niet-student óók een boel geld. Iedereen had denk ik het geld gekozen, zeker omdat niemand nog wist wat leven op een noodrantsoen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |