Sure.quote:
En daarom post je ook in dit topic, he.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
geloof het of niet, maar ik stop mijn vriendin in en ik lees haar 5 minuten voor.
Wat liefquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
geloof het of niet, maar ik stop mijn vriendin in en ik lees haar 5 minuten voor.
nee ik lees iets voor dat ik zelf heb geschreven, ze is beroepscriticus. 5 minuten is een kwelling als je je kindje afgemaakt ziet worden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:39 schreef r_one het volgende:
[..]
En daarom post je ook in dit topic, he.
Ze is 9?
Ja, da's wel een goed idee, ik ging immers al om half 12 slapenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:39 schreef Euc- het volgende:
Jongens en meisjes, ik ga ook slapen! Ruk/vinger/neuk ze nog!
maar jij had nog drank natuurlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, da's wel een goed idee, ik ging immers al om half 12 slapen![]()
Slijmerd, je wil gewoon mod wordenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:40 schreef Euc- het volgende:
Even een disclaimer:
Alles wat in dit topic en deel 1 door mij gezegd is MEENDE IK NIET. Dit was allemaal niet serieus bedoeld. Alvast bedankt voor uw medewerking. Vote ook even op: http://forum.fok.nl/topic/744668
en gevulde koekenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar jij had nog drank natuurlijk.
Kijk, dat vind ik nou zoooooo'n anticlimax he.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:40 schreef Euc- het volgende:
Even een disclaimer:
Alles wat in dit topic en deel 1 door mij gezegd is MEENDE IK NIET. Dit was allemaal niet serieus bedoeld. Alvast bedankt voor uw medewerking. Vote ook even op: http://forum.fok.nl/topic/744668
Euc is gewoon een vent van 45quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:42 schreef r_one het volgende:
[..]
Kijk, dat vind ik nou zoooooo'n anticlimax he.
En je avatar is dus ook niet geil ???
Ik had 't over z'n avatar, jij bent ook geen kipquote:
vanavond wel...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:44 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik had 't over z'n avatar, jij bent ook geen kip
slaap zacht.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Maaruh ik ging tukken, dag dag dames en heren
Het was me een genoegen!![]()
Dankjewel! Slaap lekker!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |