Gooi de rest van dat kadaver er dan ook meteen achteraan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:01 schreef eborn het volgende:
Eigenlijk zouden ze al z'n benen de eerste week over de schutting moeten gooien. Probleem opgelost.
nu is ze aan het roken... ná het etenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:00 schreef oncrea het volgende:
hey die zwangere rook toch alleen in de ochtend en na het eten, wat doet ze nu dan???
idd, de eerste wegstemronde gaat 'ie eruit, of op zn minst dat been van mquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:59 schreef Yeahinho het volgende:
Rot op met je been.
Ik ga slapen, was ik anderhalf uur geleden al van plan.
Wat een loze opmerking was dat van hemquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:02 schreef BB-King het volgende:
Rikkert mag niet met z'n linkeroor onder de douche.
Alle meiden zijn toch Bi tegenwoordig... Of zit ik nu helemaal mis?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:00 schreef DeeBee het volgende:
waarschijnlijk wishful thinking dat ze bi zijn![]()
![]()
Je vergist je, alleen meiden op dit forum zijn bi. Vraag ze het maar eens!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alle meiden zijn toch Bi tegenwoordig... Of zit ik nu helemaal mis?
Roel is een beetje simpelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dieeeeeeeeeee Roeeeeeeleeeeeeeee vind ik ook al vervelend!
Moet ie wel eerst genomineerd worden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:02 schreef joris007 het volgende:
[..]
idd, de eerste wegstemronde gaat 'ie eruit, of op zn minst dat been van m
Misschien heb ik ook te veel Girls gone wild filmpjes gezienquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:04 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Je vergist je, alleen meiden op dit forum zijn bi. Vraag ze het maar eens!![]()
geniaal was dat man...wat een onzin komt er uit sommigen...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:03 schreef miss_bleu het volgende:
"het boeit me heel erg vrouwen"
ach man lul niet![]()
Maar wát is nou een goede plek om zoiets te vragen...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:04 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Je vergist je, alleen meiden op dit forum zijn bi. Vraag ze het maar eens!![]()
Geloof me.. Rob zit er tot het einde in... al was het alleen maar om ons te treiteren.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet ie wel eerst genomineerd worden.
Maar als ie zo door blijft geiten over z'n been dan kan ik me niet voorstellen dat ie de eerste nominatie ongeschonden doorstaat.
iets met 37?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wát is nou een goede plek om zoiets te vragen...
Een bar wellicht...
Wie weet er een leuke naam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |