Ja dat is Rob. Met zijn houten poot (dat verhaal hoor je zéker nog wel, don't worry)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:49 schreef cptmarco het volgende:
ik begin nu al een hekel te krijgen aan die regelneef in die slaapkamer.... Rob heet hij blijkbaar...
quote:
Lekker slim ook, een stickertje...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:53 schreef Wokkel het volgende:
De jacucci heeft dus een klok..ze weten nu hoe laat het is.
als dat zo is.. dan zal bb hem vast wel expres verkeerd zettenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:53 schreef Wokkel het volgende:
De jacucci heeft dus een klok..ze weten nu hoe laat het is.
LOl ik dacht die namen dus precies andersom.. beetje verwarrend nogquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij ligt Dido in bed.
edit: da's een ander dus..![]()
Dat is dus Lieske die de hele avond met Linda in bad heeft gezeten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Er schijn ook nog een meisje van 19 te zijn, maar die heb ik nog niet echt veel gezien.
Ik ben het nú al niet met je eens. Dat voorspelt veel goedsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Tot nu toe heeft die zwangere meid mijn sympathie trouwens. De rest zijn allemaal nog nietszeggende dozen. Die blonde is wel mooi trouwens, met een perfect lichaam. Helaas heeft ze nog niets gedaan om het blond-vooroordeel uit de weg te helpen.
Er schijn ook nog een meisje van 19 te zijn, maar die heb ik nog niet echt veel gezien.
Die waren toch allebei bi?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:55 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat is dus Lieske die de hele avond met Linda in bad heeft gezeten.
Uh... hoe kom je daar bij?quote:
haha, die gastquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:56 schreef TheVotary het volgende:
Anders ga je even stom lullen over roken tijdens de zwangerschap. Die roel![]()
Dat is de bedoeling van die forum hequote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:55 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik ben het nú al niet met je eens. Dat voorspelt veel goeds
we zitten weer op een ouderwets BB-niveau....:')quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:55 schreef DeeBee het volgende:
'ja, kinderen van een moeder die roken worden later echt geen misdadiger of zo!'
Dat riep iemand in het vorige topic...quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:15 schreef oncrea het volgende:
die twee buiten in bad zijn bi!
Gooi hem er dan ook maar achteraan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:01 schreef eborn het volgende:
Eigenlijk zouden ze al z'n benen de eerste week over de schutting moeten gooien. Probleem opgelost.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:00 schreef Ambrosius het volgende:
Jezus wat een vragen..wat is het verschil tussen een douchebeen en dat andere..
Wat zou je denken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |