abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29941971
Voorspellingen over BB5? Doe ze hier:)
Wie gaat er bv het eerste uit?
pi_29941992
BB Streams

Hier kun je de streams nu al zien
pi_29942252
Oeh, leuk! Ik heb me er nog niet in verdiept, maar ik ga zeker weer kijken met een klein blond draakje. Dus dit is een soort TVP, maar met een belofte tot meer

Ruud en Bart had ik al hoog ingeschat vanaf het begin dus wie weet zit ik nu weer dichtbij. En anders zit er compleet naast en ga ik verklaren dat iedereen tegen me is. Either way, ik ga weer kijken. Lekker fout
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_29942357
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:24 schreef Morwen het volgende:
Oeh, leuk! Ik heb me er nog niet in verdiept, maar ik ga zeker weer kijken met een klein blond draakje. Dus dit is een soort TVP, maar met een belofte tot meer
Hou ik je aan
pi_29942413
Hier doe ik dus niet aan mee gedag.
pi_29942438
tvp
pi_29942826
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:28 schreef newsman het volgende:
Hier doe ik dus niet aan mee gedag.
Ook niet als ik lekker met je meeroddel Juist jij kan - en ik ook - die combi maken tussen het commerciele en het menselijke. Het begrijpen van mensen, waarom ze zo zijn waarom ze zo doen. Voorspellen kan jij ook, met een knipoog heh

Joh, doe gewoon leuk mee dadelijk, ik ben er ook dan Jij kan juist de showkant, de paranormale kant, de achtergronden zo mooi weergeven

Samen dansen, met je kitkatje

Deal?
Only Human
pi_29943623
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:39 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ook niet als ik lekker met je meeroddel Juist jij kan - en ik ook - die combi maken tussen het commerciele en het menselijke. Het begrijpen van mensen, waarom ze zo zijn waarom ze zo doen. Voorspellen kan jij ook, met een knipoog heh

Joh, doe gewoon leuk mee dadelijk, ik ben er ook dan Jij kan juist de showkant, de paranormale kant, de achtergronden zo mooi weergeven

Samen dansen, met je kitkatje

Deal?
No deal, Ik wil verder niks te maken hebben met dit soort perverse programma's
Sorry Morwen, als jij het wel leuk vind, doe je gewoon lekker alleen mee

offtopic Die sperma show was echt bagger. 5 minuten gekeken en toen zappen.

[ Bericht 7% gewijzigd door newsman op 25-08-2005 01:05:56 ]
pi_29944189
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:59 schreef newsman het volgende:

[..]

No deal, Ik wil verder niks te maken hebben met dit soort perverse programma's
Sorry Morwen, als jij het wel leuk vind, doe je gewoon lekker alleen mee
Ok, ook goed, leek me juist wel leuk. En, ik hou je eraan, jij gaat hier niet posten

Only Human
pi_29944319
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 01:13 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ok, ook goed, leek me juist wel leuk. En, ik hou je eraan, jij gaat hier niet posten

Trouwens je hebt mail van iemand, moest ik ff van dat persoon zeggen.
pi_29945251
Deze schat ik hoog in Om maar weer even OT te blijven. En waarom, geen idee. Ik zag de streams en deze persoon straalt iets uit. Positief, zeg maar

newsman, ik heb het gezien, spreek hem vast snel weer
Only Human
  donderdag 25 augustus 2005 @ 05:47:38 #12
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29946790
iteejer , ik had niet verwacht dat een intelligent persoon als jij uberhaupt dat woord BB uit kon spreken zonder erna te spugen en alle knokkels af te kloppen...want die show is toch echt uber bagger

als ik zelfs alleen een reclame ervan zou zien zou ik mijn bankstel al door mijn beeldbuis trappen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_29946819
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:17 schreef iteejer het volgende:
Wie gaat er bv het eerste uit?
Ruud..... daar hebben de meesten inmiddels toch wel genoeg van lijkt me.
pi_29946850
Ik hoop dat ze een keer het kunstbeen van dat irritante mannetje dat steeds maar over zijn autoongeluk begint gaan verstoppen. Ik voorspel dus dat we hem wel es hinkend door het huis zullen zien hopsen, op zoek naar zijn houten poot.
pi_29946859
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 05:47 schreef BaajGuardian het volgende:
iteejer , ik had niet verwacht dat een intelligent persoon als jij uberhaupt dat woord BB uit kon spreken zonder erna te spugen en alle knokkels af te kloppen...want die show is toch echt uber bagger

als ik zelfs alleen een reclame ervan zou zien zou ik mijn bankstel al door mijn beeldbuis trappen.
BB is desalniettemin wel de reden dat fok zo groot geworden is; BB1 dan wel We zijn destijds een paar keer naar dat huis gereden, toen het nog minder afgesloten was; in een poging het van achteren te besluipen zijn Isabeau en ik zelfs nog es vastgelopen in een soort moeras wat aan de achterkant van dat huis grensde
  donderdag 25 augustus 2005 @ 08:08:53 #16
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29947158
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 06:44 schreef iteejer het volgende:
BB is desalniettemin wel de reden dat fok zo groot geworden is; BB1 dan wel We zijn destijds een paar keer naar dat huis gereden, toen het nog minder afgesloten was; in een poging het van achteren te besluipen zijn Isabeau en ik zelfs nog es vastgelopen in een soort moeras wat aan de achterkant van dat huis grensde
. Kwajongen, belhamel, tuig

OT: Ik denk dat ene Menno er als eerste uitgaat. Ik heb de streams nog niet gezien maar wel de foto's van de kandidaten en hij gaat gewoon buiten de groep vallen
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_29947488
Ik denk dat Rikkert en Chantal voor de meest scherpe momenten gaan zorgen, maar meestal zijn dat ook de mensen die er wat langer in blijven.
Wie er vlot uit gaat ? Ik denk Joost.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 25 augustus 2005 @ 09:06:01 #18
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29947644
Ik zal ook eens een voorspelling doen als ik de tijd heb om ff te volgen

De eerste indrukken bekijken.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_29949033
Ik snap sowieso niet wat een topic over een reality tv show in TRU doet, maar goed dat is mijn mening...
pi_29952894
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:32 schreef Plotinus het volgende:
Ik snap sowieso niet wat een topic over een reality tv show in TRU doet, maar goed dat is mijn mening...
Een topic met een knipoog, om te voorspellen wat er gaat gebeuren. Dit is truth, wij kennen de toekomst, weet je wel

Overigens geeft me dit wel weer de gelegenheid uit te weiden over het zogeheten indirecte taalgebruik. Je zegt: 'Ik snap sowieso niet wat een topic over een reality tv show in TRU doet'. Doch het gaat niet over dat niet-snappen, maar over het feit dat je vindt dat dat hier niet thuishoort. Anders zou je nog wel even door kunnen blijven gaan: 'Ik snap niet waarom we Balkenende gekozen hebben'; 'ik snap niet hoe we de ziekte kanker kunnen bestrijden', 'ik snap niet hoe de kwantumtheorie exact in elkaar zit', etc.

Vrouwen hebben dat ook heel vaak: 'Als je nou even niet in de weg gaat staan...' bv. Het is dan heel fout om geinteresseerd te gaan vragen 'ja, ga door, wat dan?'. Of een opmerking als 'Mijn peuken zijn op'. Een antwoord in de trant van 'ach nee wat naar nou' wordt niet op prijs gesteld.

Dat vinnik gewoon leuk, dat soort dingen
pi_29952976
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:32 schreef Plotinus het volgende:
Om ff in dezelfde trant te blijven..: ik snap sowieso niet waarom iemand dit soort opmerkingen hier plaatst, en niet in FB.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 12:59:46 #22
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_29953011
Ik voorspel dat Lieske verliefd wordt op Roel, de jongen met zijn kale hoofd iig. (?) maar hij totally niet into her is uiteindelijk.
pi_29955441
mijn vrouw wil het graag volgen en ik vind het maar een hoop 'kijkcijfers daar gaat het om' gedoe.
als ik het goed heb is Hummie van der Tonnekreek de baas die het allemaal regelt en bepaald.
hummie ken ik nog wel van vroeger..hummie weet het allemaal wel en haar vind ik goed..
uiteindelijk zal ik ook wel gaan kijken..mijn vrouw kennende zal ze op een gegeven moment zeggen..
Koning JoZz kom gauw kijken, het wordt spannend nu..terwijl ik zoals gewoonlijk kei en keihard moet werken tussen alles door.. niets doen is ook vermoeiend hoor, vergis je niet.

afijn..ik zag vanmorgen de voorpagina van de telegraaf en zie daar een foto van 2 deelnemers van de new big brother, een man van 44 genaamd Rob en dat zwangere hoertje ik bedoel vrouw Tanja waar zo'n ophef over is..gaap...
voor de rest weet ik helemaal niets en heb dus verder nog niemand gezien op foto of op tv.
nu heb ik weinig zin om te gaan speculeren en het hier te dumpen wat ik vind daarom doe ik het nu eenmalig.
Rob gaat winnen, als het eerlijk gaat..maar uit ervaring weet ik dat het nooit eerlijk gaat en zal gaan, daarom zal zwangere Tanja natuurlijk wel weer winnen..hoop dat ze wordt weggestemd de eerste ronde, dat is ook goed voor de kijkcijfers, niet dan?
hummie is goed maar hummie is natuurlijk behoorlijk sluw en gemeen, zij speelt in op wat er op dát moment gebeurt en bepaald dus wat er gaat gebeuren en hoe het gaat lopen..jawel..en van hummie kan ik het op de een of andere manier wel hebben..
hummie the bitch..
groeten
pi_29955866
trouwens die Rob is natuurlijk al 44 dus te oud om eventueel winnaar te worden, zo werkt het nu eenmaal..je moet een lekker bekkie hebben en je moet jong zijn.
dat is nu eenmaal het standaardgedoe wat als maatstaf wordt gebruikt.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 16:59:22 #25
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29962014
wat is bb5?
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_29962717
BB5 EN DE TAROT

CHANTAL:

Volgens deze kaart zal Chantel zich vastberaden, koppig en krachtig opstellen in BB5. Juist hierdoor kan zij tegenstand verwachten. Als zij aangevallen wordt zal ze zich moedig verdedigen.

LIESKE

Lieske zal zich waarschijnlijk gevoelig, slagvaardig en verstandig opstellen. Het zal haar niet makkelijk vallen om in het BB-huis te zijn. Zij zal aangevallen worden of zelf in de aanval gaan. Met deze houding kan zij misschien juist doordringen en meer te weten komen dan anderen.

TANJA

Deze kaart kan betekenen dat Tanja steeds voor keuzes komt te staan. De hemelse of de aarde liefde? Tanja is een aantrekkelijke mooie vrouw waarbij het innerlijk en het uiterlijk in balans lijken te zijn. Als zij kiest zal zij de verantwoordelijkheid moeten nemen.

ROEL

Roel is waarschijnlijk een intelligente, betrouwbare man die een belangrijke rol gaat spelen in het BB-huis. Hij kan het nog ver gaan redden, als hij zichzelf kan blijven en zich niet in laat met de wat minder betrouwbare medemens.

RIKKERT

Deze kaart kan duiden op liefdesverdriet voor Rikkert in het BB-huis. Of hij gaat er met liefdesverdriet in en kan het geen plaats geven. Hij kan tevens duiden op scheiding of uitstel of misschien een snel vertrek uit het huis?

MENNO

Menno zal zich volgens deze kaart goed op zijn plek voelen in het BB-huis. Hij zal er een aantal goede vrienden maken. Hij voelt zich misschien bevrijdt van iets of iemand en geniet in het huis van de genoegens van het simpele leven.

INGRID

De gulle gever in het huis? Ingrid zal zich misschien opstellen als de helper, de luisteraar. Zij houdt ervan om te delen en te geven, dit kan natuurlijk ook op geestelijk vlak zijn.

DIDO

Dido zal misschien van alle bewoners de meeste veranderingen en groei doormaken. Het kan een transformatie zijn naar ander denken of geestelijke inzichten. Dit zal niet zonder slag of stoot gaan, het zal waarschijnlijk met behoorlijk wat strubbelingen gepaard gaan

JOOST

Joost is met een bepaald doel het BB-huis ingegaan. Hij heeft zijn zaken goed op orde en deze nieuwe onderneming beloofd zelfs voordelig af te lopen. Joost is een beweeglijk type die misschien hoop en liefde brengt in het huis

LINDA

Linda voelt zich waarschijnlijk wat verloren in het huis. Ze is zoekende en weet niet wat ze moet doen. Ze voelt zich gevangen en "blind" al zijn haar bewoners (de zwaarden om haar heen) niet van plan haar aan te vallen. Het zal meer haar eigen gevoel zijn.

NATHALIE

Voor Nathalie trok ik dezelfde kaart als voor Roel, dit kan betekenen dat ze elkaar gaan liggen in het BB-huis of misschien juist helemaal niet. Ik verwacht dat ze het wel kunnen vinden of vaak in onderhandeling of bespreking met elkaar gaan

ROB

Voor Rob zou dit weleens een nieuw begin kunnen betekenen. Deze kaart kan zelfs duiden op het begin van een -nieuw- gezin of misschien gaat hij de bewoners als zijn gezin beschouwen? Ook is er kans op fortuin (de winnaar van BB5?) of een erfenis.

KANSHEBBERS VOOR BB5: Tanja, Menno en Dido (zij hebben kaarten uit de grote Arcana, wat kan duiden op een belangrijke rol in het huis en misschien daardoor de overwinning?)

2E KEUS : Lieske, Roel, Nathalie en Rob.

Een andere keer trek ik misschien kaarten voor eventuele liefdeskoppeltjes

Ik trek Joost trouwens terug als "mijn" winnaar van BB5, hij lijkt me heel sympathiek maar een winnaar is hij niet, denk ik Ik hou het voorlopig even bij Tanja of Dido
Only Human
pi_29970990
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 17:15 schreef Morwen het volgende:
BB5 EN DE TAROT
geweldig
Ook leuk om te zien wat een ophef het bij sommigen geeft: 'hier doe ik niet aan mee' Waarom toch? Nah ja, eigenlijk niet eens zo vreemd: als je immers je bestek foutief gebruikt in een duur restaurant schaalt iedereen je in als een absolute boer. De symbolische waarde die aan sommige dingen wordt gehecht heeft absoluut een zwaar ritueel en bijna magisch karakter. Als het niet zou gaan over een ingeburgerd iets als eten maar over bv een bepaald heksenritueel zou men er masaal over vallen: 'wat een onzin, alsof het iets uitmaakt hoe je iets vastpakt'
pi_29971397
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 21:09 schreef iteejer het volgende:

[..]

geweldig
Ook leuk om te zien wat een ophef het bij sommigen geeft: 'hier doe ik niet aan mee' Waarom toch? Nah ja, eigenlijk niet eens zo vreemd: als je immers je bestek foutief gebruikt in een duur restaurant schaalt iedereen je in als een absolute boer. De symbolische waarde die aan sommige dingen wordt gehecht heeft absoluut een zwaar ritueel en bijna magisch karakter. Als het niet zou gaan over een ingeburgerd iets als eten maar over bv een bepaald heksenritueel zou men er masaal over vallen: 'wat een onzin, alsof het iets uitmaakt hoe je iets vastpakt'
Gaat het niet eens om..... IMO is het gewoon een bagger programma waar weinig spiritueels aan te ontdekken is.
Maar de humor van het voorspellen.... tjs, die snap ik nog wel. Niet dat dat er iets toe doet.....
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_29986184
@ o.a. nokwanda, blader hier eens doorheen en ontdek dat BB een stukje "bouwsteen" van fok is, en dat wat je persoonlijk ook van het programma vindt het een "speciaal" plekje op fok inneemt.

Daarnaast, het voorspellen is een goeie link naar truth

Ik heb nog helemaal niets gezien van BB, ik heb om de "voorspelling" te maken alleen even een site met foto's gezocht.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29986523
Mijn voorspelling over die plurk met die houten poot is iig geheel mislukt. Dat irritante mannetje die met zijn crisiskop steeds maar weer over zijn houten been begon is vervangen door een ander. In het bb5-forum staan er al diverse haatmails over die geit: ik ben dus niet de enige
pi_29986548
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 09:32 schreef Mirage het volgende:
@ o.a. nokwanda, blader hier eens doorheen en ontdek dat BB een stukje "bouwsteen" van fok is, en dat wat je persoonlijk ook van het programma vindt het een "speciaal" plekje op fok inneemt.

Daarnaast, het voorspellen is een goeie link naar truth
Wist ik al.

Wel een gezocht linkje naar truth..... Zo kun je alles wel rechtlullen.
Maar daar zal ik hier verder niet op in gaan want dan krijg ik een schop van Iteejer die dan zegt dat het in feedback moet. En trouwens.... het maakt ook geen ruk uit wat ik ervan vind.
Ik vond alleen de vergelijking van Iteejer niet helemaal een juiste vergelijking En dat was dan ook hetgeen waar ik commentaar op gaf.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29987166
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 09:50 schreef nokwanda het volgende:
Wel een gezocht linkje naar truth..... Zo kun je alles wel rechtlullen.
Maar daar zal ik hier verder niet op in gaan want dan krijg ik een schop van Iteejer die dan zegt dat het in feedback moet. En trouwens.... het maakt ook geen ruk uit wat ik ervan vind.
Ik vond alleen de vergelijking van Iteejer niet helemaal een juiste vergelijking En dat was dan ook hetgeen waar ik commentaar op gaf.
Niks gezocht linkje. Kijken of mentaal contact mogelijk is. Sommigen hier reizen astraal en zo, ik vroeg me af of het zou kunnen dat we op die manier misschien zelfs enige invloed of voorspellingen kunnen realiseren
Bovendien is truth behalve een specifieke onderwerpscategorie ook een manier van kijken. Dus mag ik best een BB5 topicje openen. En dat sommigen dat een baggershow vinden interesseert me geen zak Een hartstochtelijk volger zal ik niet worden, en de sfeer van de eerste serie met onze bezoekjes aan het bbhuis etc ziet er absoluut niet in. Maar toch is het wel grappig allemaal
pi_29987490
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 10:18 schreef iteejer het volgende:

[..]

Niks gezocht linkje. Kijken of mentaal contact mogelijk is. Sommigen hier reizen astraal en zo, ik vroeg me af of het zou kunnen dat we op die manier misschien zelfs enige invloed of voorspellingen kunnen realiseren
Bovendien is truth behalve een specifieke onderwerpscategorie ook een manier van kijken. Dus mag ik best een BB5 topicje openen. En dat sommigen dat een baggershow vinden interesseert me geen zak Een hartstochtelijk volger zal ik niet worden, en de sfeer van de eerste serie met onze bezoekjes aan het bbhuis etc ziet er absoluut niet in. Maar toch is het wel grappig allemaal
Tuuwk mag dat......Tuurlijk is het niet aan mij of aan wie dan ook om dat te bepalen.
En grappig is het wel.

Bedacht me net dat bijna ieder subforum wel zo´n topic zou kunnen maken. Ieder met eigen insteek WFL, R&P, NWS, POL.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')