Hou ik je aanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:24 schreef Morwen het volgende:
Oeh, leuk! Ik heb me er nog niet in verdiept, maar ik ga zeker weer kijken met een klein blond draakje. Dus dit is een soort TVP, maar met een belofte tot meer![]()
Ook niet als ik lekker met je meeroddelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:28 schreef newsman het volgende:
Hier doe ik dus niet aan mee gedag.
No deal, Ik wil verder niks te maken hebben met dit soort perverse programma'squote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ook niet als ik lekker met je meeroddelJuist jij kan - en ik ook - die combi maken tussen het commerciele en het menselijke. Het begrijpen van mensen, waarom ze zo zijn waarom ze zo doen. Voorspellen kan jij ook, met een knipoog heh
![]()
Joh, doe gewoon leuk mee dadelijk, ik ben er ook danJij kan juist de showkant, de paranormale kant, de achtergronden zo mooi weergeven
![]()
Samen dansen, met je kitkatje![]()
![]()
Deal?![]()
Ok, ook goed, leek me juist wel leuk. En, ik hou je eraan, jij gaat hier niet postenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:59 schreef newsman het volgende:
[..]
No deal, Ik wil verder niks te maken hebben met dit soort perverse programma's
Sorry Morwen, als jij het wel leuk vind, doe je gewoon lekker alleen mee![]()
Trouwens je hebt mail van iemand, moest ik ff van dat persoon zeggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ok, ook goed, leek me juist wel leuk. En, ik hou je eraan, jij gaat hier niet posten![]()
![]()
Ruud..... daar hebben de meesten inmiddels toch wel genoeg van lijkt me.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:17 schreef iteejer het volgende:
Wie gaat er bv het eerste uit?
BB is desalniettemin wel de reden dat fok zo groot geworden is; BB1 dan welquote:Op donderdag 25 augustus 2005 05:47 schreef BaajGuardian het volgende:
iteejer , ik had niet verwacht dat een intelligent persoon als jij uberhaupt dat woord BB uit kon spreken zonder erna te spugen en alle knokkels af te kloppen...want die show is toch echt uber bagger
als ik zelfs alleen een reclame ervan zou zien zou ik mijn bankstel al door mijn beeldbuis trappen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 06:44 schreef iteejer het volgende:
BB is desalniettemin wel de reden dat fok zo groot geworden is; BB1 dan welWe zijn destijds een paar keer naar dat huis gereden, toen het nog minder afgesloten was; in een poging het van achteren te besluipen zijn Isabeau en ik zelfs nog es vastgelopen in een soort moeras wat aan de achterkant van dat huis grensde
![]()
Een topic met een knipoog, om te voorspellen wat er gaat gebeuren. Dit is truth, wij kennen de toekomst, weet je welquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:32 schreef Plotinus het volgende:
Ik snap sowieso niet wat een topic over een reality tv show in TRU doet, maar goed dat is mijn mening...
Om ff in dezelfde trant te blijven..: ik snap sowieso niet waarom iemand dit soort opmerkingen hier plaatst, en niet in FB.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:32 schreef Plotinus het volgende:
Ik snap sowieso niet wat een topic over een reality tv show in TRU doet, maar goed dat is mijn mening...
quote:
Gaat het niet eens om..... IMO is het gewoon een bagger programma waar weinig spiritueels aan te ontdekken is.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:09 schreef iteejer het volgende:
[..]geweldig
Ook leuk om te zien wat een ophef het bij sommigen geeft: 'hier doe ik niet aan mee'Waarom toch? Nah ja, eigenlijk niet eens zo vreemd: als je immers je bestek foutief gebruikt in een duur restaurant schaalt iedereen je in als een absolute boer. De symbolische waarde die aan sommige dingen wordt gehecht heeft absoluut een zwaar ritueel en bijna magisch karakter. Als het niet zou gaan over een ingeburgerd iets als eten maar over bv een bepaald heksenritueel zou men er masaal over vallen: 'wat een onzin, alsof het iets uitmaakt hoe je iets vastpakt'
Wist ik al.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:32 schreef Mirage het volgende:
@ o.a. nokwanda, blader hier eens doorheen en ontdek dat BB een stukje "bouwsteen" van fok is, en dat wat je persoonlijk ook van het programma vindt het een "speciaal" plekje op fok inneemt.
Daarnaast, het voorspellen is een goeie link naar truth
Niks gezocht linkje. Kijken of mentaal contact mogelijk is. Sommigen hier reizen astraal en zo, ik vroeg me af of het zou kunnen dat we op die manier misschien zelfs enige invloed of voorspellingen kunnen realiserenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:50 schreef nokwanda het volgende:
Wel een gezocht linkje naar truth.....Zo kun je alles wel rechtlullen.
![]()
Maar daar zal ik hier verder niet op in gaan want dan krijg ik een schop van Iteejer die dan zegt dat het in feedback moet. En trouwens.... het maakt ook geen ruk uit wat ik ervan vind.
Ik vond alleen de vergelijking van Iteejer niet helemaal een juiste vergelijkingEn dat was dan ook hetgeen waar ik commentaar op gaf.
Tuuwk mag dat......Tuurlijk is het niet aan mij of aan wie dan ook om dat te bepalen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:18 schreef iteejer het volgende:
[..]
Niks gezocht linkje. Kijken of mentaal contact mogelijk is. Sommigen hier reizen astraal en zo, ik vroeg me af of het zou kunnen dat we op die manier misschien zelfs enige invloed of voorspellingen kunnen realiseren
Bovendien is truth behalve een specifieke onderwerpscategorie ook een manier van kijken. Dus mag ik best een BB5 topicje openen. En dat sommigen dat een baggershow vinden interesseert me geen zakEen hartstochtelijk volger zal ik niet worden, en de sfeer van de eerste serie met onze bezoekjes aan het bbhuis etc ziet er absoluut niet in. Maar toch is het wel grappig allemaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |