Sick fuck, je doet het toch niet met je eigen zusje!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:02 schreef r_one het volgende:
[..]
Oeh, 't is jouw zusje?! Triootje dan?
Och dat ging vrij makkelijk..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe durf je mijn zusje een BrEeZaH-hoer te noemen!
Ze is wel degelijk volwassen hoor! Ze kan zelfs al afwassen, nou welk meisje van 9 kan dit nou al?
En een achternichtje neuken, dat mag toch gewoon???
Euc werkt in een sterrenrestaurant, rijdt een Audi A4 en behandelt haar met respect, si dat niet genoeg dan???quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:03 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Och dat ging vrij makkelijk..
BrEeZaH-HOER!!
Een meisje van 9, daarvan zitten de schaamlipjes nog aan elkaar geplakt... Ik heb hier wat kleine kindertjes in de straat wonen (rond 9/10 jaar) en die spelen met autotjes op een kleedje op het gras... Ik zie al een 18-jarig persoon in zn volkswagen golf daar naast stoppen en zijn "chickie" oppikken om "leuk te gaan stappen" naar de mac, om voor haar een Happy Meal te geven...
het is dan ook een serieus topic ja!quote:
Ja, wil je nou binnen 10 minuten een slotje of niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sick fuck, je doet het toch niet met je eigen zusje!!!
Daarbij, dat kind is pas 9!![]()
Voor een mooie dame van jouw leeftijd meer dan genoeg ja, niet voor een meisje van 9 wat op jouw schouders wilt zitten als je met dr naar een pretpark gaat, om daar een plezierig ritje te maken in de draaimolen [insert willekeurig kinder-attractie]quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Euc werkt in een sterrenrestaurant, rijdt een Audi A4 en behandelt haar met respect, si dat niet genoeg dan???![]()
![]()
[CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:06 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja, wil je nou binnen 10 minuten een slotje of niet?![]()
Trouwens, wat heb je er op gewed?
Nouja, nog geen ster. Heb wel in een sterrenzaak gewerkt, maar ach, daar geeft een 9 jarige toch geen zak om. (Hoewel ze wel wat moet geven om mijn zak!)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Euc werkt in een sterrenrestaurant, rijdt een Audi A4 en behandelt haar met respect, si dat niet genoeg dan???![]()
![]()
Ze wilde liever een ritje maken op iets anders fluisterde ze me van de week in...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:06 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Voor een mooie dame van jouw leeftijd meer dan genoeg ja, niet voor een meisje van 9 wat op jouw schouders wilt zitten als je met dr naar een pretpark gaat, om daar een plezierig ritje te maken in de draaimolen [insert willekeurig kinder-attractie]
Je leuter past er niet eens in man!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze wilde liever een ritje maken op iets anders fluisterde ze me van de week in...
Ik heb geen leuter ja!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:09 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Je leuter past er niet eens in man!
Geen compliment naar jouw toe btw...
Ik ben behoorlijk goed in paardje hop nadoen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:06 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Voor een mooie dame van jouw leeftijd meer dan genoeg ja, niet voor een meisje van 9 wat op jouw schouders wilt zitten als je met dr naar een pretpark gaat, om daar een plezierig ritje te maken in de draaimolen [insert willekeurig kinder-attractie]
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!
10 hele euro's dus![]()
We respecteren haar privacy graag, ze is tenslotte pas 9 hequote:
Ik heb net met haar overlegd en heb besloten een klein deel van haar naam prijs te geven. Haar naam begint met een S en eindigd op uzannequote:
Dat kind moet om 10 over 1 in bed liggen, wat ben jij voor een opvoeder?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:12 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik heb net met haar overlegd en heb besloten een klein deel van haar naam prijs te geven. Haar naam begint met een S en eindigd op uzanne
Nee ze zit niet op Fok, ze kan namelijk niet typen want ze heeft geen handjes...quote:
Ze kwam even naar beneden voor een glas warme melk, ze kon niet slapenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:14 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat kind moet om 10 over 1 in bed liggen, wat ben jij voor een opvoeder?
Heb je haar wel even een aai over de bol gegeven?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:14 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ze kwam even naar beneden voor een glas warme melk, ze kon niet slapen![]()
Hoe moet ze gaan rukken dan? kut-wijf...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee ze zit niet op Fok, ze kan namelijk niet typen want ze heeft geen handjes...![]()
Met haar tong verricht ze wonderenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:15 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Hoe moet ze gaan rukken dan? kut-wijf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |