Och dat ging vrij makkelijk..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe durf je mijn zusje een BrEeZaH-hoer te noemen!
Ze is wel degelijk volwassen hoor! Ze kan zelfs al afwassen, nou welk meisje van 9 kan dit nou al?
En een achternichtje neuken, dat mag toch gewoon???
Euc werkt in een sterrenrestaurant, rijdt een Audi A4 en behandelt haar met respect, si dat niet genoeg dan???quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:03 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Och dat ging vrij makkelijk..
BrEeZaH-HOER!!
Een meisje van 9, daarvan zitten de schaamlipjes nog aan elkaar geplakt... Ik heb hier wat kleine kindertjes in de straat wonen (rond 9/10 jaar) en die spelen met autotjes op een kleedje op het gras... Ik zie al een 18-jarig persoon in zn volkswagen golf daar naast stoppen en zijn "chickie" oppikken om "leuk te gaan stappen" naar de mac, om voor haar een Happy Meal te geven...
het is dan ook een serieus topic ja!quote:
Ja, wil je nou binnen 10 minuten een slotje of niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sick fuck, je doet het toch niet met je eigen zusje!!!
Daarbij, dat kind is pas 9!![]()
Voor een mooie dame van jouw leeftijd meer dan genoeg ja, niet voor een meisje van 9 wat op jouw schouders wilt zitten als je met dr naar een pretpark gaat, om daar een plezierig ritje te maken in de draaimolen [insert willekeurig kinder-attractie]quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Euc werkt in een sterrenrestaurant, rijdt een Audi A4 en behandelt haar met respect, si dat niet genoeg dan???![]()
![]()
[CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:06 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja, wil je nou binnen 10 minuten een slotje of niet?![]()
Trouwens, wat heb je er op gewed?
Nouja, nog geen ster. Heb wel in een sterrenzaak gewerkt, maar ach, daar geeft een 9 jarige toch geen zak om. (Hoewel ze wel wat moet geven om mijn zak!)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Euc werkt in een sterrenrestaurant, rijdt een Audi A4 en behandelt haar met respect, si dat niet genoeg dan???![]()
![]()
Ze wilde liever een ritje maken op iets anders fluisterde ze me van de week in...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:06 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Voor een mooie dame van jouw leeftijd meer dan genoeg ja, niet voor een meisje van 9 wat op jouw schouders wilt zitten als je met dr naar een pretpark gaat, om daar een plezierig ritje te maken in de draaimolen [insert willekeurig kinder-attractie]
Je leuter past er niet eens in man!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze wilde liever een ritje maken op iets anders fluisterde ze me van de week in...
Ik heb geen leuter ja!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:09 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Je leuter past er niet eens in man!
Geen compliment naar jouw toe btw...
Ik ben behoorlijk goed in paardje hop nadoen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:06 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Voor een mooie dame van jouw leeftijd meer dan genoeg ja, niet voor een meisje van 9 wat op jouw schouders wilt zitten als je met dr naar een pretpark gaat, om daar een plezierig ritje te maken in de draaimolen [insert willekeurig kinder-attractie]
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!
10 hele euro's dus![]()
We respecteren haar privacy graag, ze is tenslotte pas 9 hequote:
Ik heb net met haar overlegd en heb besloten een klein deel van haar naam prijs te geven. Haar naam begint met een S en eindigd op uzannequote:
Dat kind moet om 10 over 1 in bed liggen, wat ben jij voor een opvoeder?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:12 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik heb net met haar overlegd en heb besloten een klein deel van haar naam prijs te geven. Haar naam begint met een S en eindigd op uzanne
Nee ze zit niet op Fok, ze kan namelijk niet typen want ze heeft geen handjes...quote:
Ze kwam even naar beneden voor een glas warme melk, ze kon niet slapenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:14 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat kind moet om 10 over 1 in bed liggen, wat ben jij voor een opvoeder?
Heb je haar wel even een aai over de bol gegeven?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:14 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ze kwam even naar beneden voor een glas warme melk, ze kon niet slapen![]()
Hoe moet ze gaan rukken dan? kut-wijf...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee ze zit niet op Fok, ze kan namelijk niet typen want ze heeft geen handjes...![]()
Met haar tong verricht ze wonderenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:15 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Hoe moet ze gaan rukken dan? kut-wijf...
Nou vind ik het wel ranzig worden, met invaliden valt niet te spotten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee ze zit niet op Fok, ze kan namelijk niet typen want ze heeft geen handjes...![]()
Jawel hoor, zie dit topicquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:16 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou vind ik het wel ranzig worden, met invaliden valt niet te spotten.
Ik help haar een handjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:17 schreef Thrilled het volgende:
Knappe dame als ze je spijkerbroek + boxer van je middel afkrijgt met enkel haar tong..
Meestal draagt hij een jurk, da's makkelijkerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:17 schreef Thrilled het volgende:
Knappe dame als ze je spijkerbroek + boxer van je middel afkrijgt met enkel haar tong..
Ik ben 52 en ik bepaal zelf wel wat er gebeurt met mijn dochtertje ja!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:18 schreef Thrilled het volgende:
Trouwens, wat doe jij bij die 2 in hun sexleven eigelijk? jij bent een 13-jarig meisje, en het ging hier tussen een 18-jarige jongen en een 9jarig kindje...
Juist wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:19 schreef Thrilled het volgende:
Dit topic moet je niet lezen als je wat bier op hebt en je bent moe... im confused
52! je hebt je op je 41e nog laten bezwangeren...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben 52 en ik bepaal zelf wel wat er gebeurt met mijn dochtertje ja!![]()
![]()
![]()
Jouw dochtertje is tevens jouw zusje.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben 52 en ik bepaal zelf wel wat er gebeurt met mijn dochtertje ja!![]()
![]()
![]()
Het ging per ongelukquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:21 schreef Thrilled het volgende:
[..]
52! je hebt je op je 40e nog laten bezwangeren...![]()
41+9=52quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:21 schreef Thrilled het volgende:
[..]
52! je hebt je op je 41e nog laten bezwangeren...![]()
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Jouw dochtertje is tevens jouw zusje.![]()
ik houd er rekening mee dat ze 9 maanden heeft moeten lopen met die bult, plus dat dr dochtertje nog een paar maanden moet voordat ze jarig is...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:23 schreef r_one het volgende:
[..]
41+9=52
Inderdaad, je hebt teveel gezopen.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:23 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Alst maar lekker was![]()
neucken?![]()
goed, terug naar dit serieuze topic![]()
Ik welquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Zou ze dit leuk vinden voor haar verjaardag?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
De wonderen zijn Je vader is de wereld nog niet uit![]()
Oe, das wel een mooie!quote:
Ik bedoelde die lamp natuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:24 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik wel![]()
![]()
heb jij het over die dildo tussen dr benen??
Je geilt er wel op!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik bedoelde die lamp natuurlijk![]()
Goorlap!
Man, ik ben hoogzwanger, rot op zeg!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:26 schreef Thrilled het volgende:
maar je lult eromheen, neucken?
Van mij, he mopquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Man, ik ben hoogzwanger, rot op zeg!![]()
![]()
juist dán!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Man, ik ben hoogzwanger, rot op zeg!![]()
![]()
Uhmmmmquote:
Gaan we nou nog neucken of wat...?quote:Wat zijn de regels van Puber & Tieners?
- Niet slowchatten (dat doe je maar via MSN of ICQ)
Tsss ... anderhalf uurquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:31 schreef Thrilled het volgende:
binnen anderhalf uur een topic dicht spammen, vet mên
Ik moet je wat vertellen....quote:
Die was het niet..?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik moet je wat vertellen....
Ken je Kevin uit Vlaardingen nog, die we vorig jaar ontmoetten bij de MILF-awards?
Jij vieze !_)#@(%_)#(%)#_(%quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik moet je wat vertellen....
Ken je Kevin uit Vlaardingen nog, die we vorig jaar ontmoetten bij de MILF-awards?
Nou ik dacht dat de buurman het was, maar Kevin uit Vlaardingen bleek het te zijn....quote:
Als je mij bedoelt, ik woon in Vlissingen doosquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou ik dacht dat de buurman het was, maar Kevin uit Vlaardingen bleek het te zijn....
Keving, ik kom de alimentatie halen hoor als het kinder er is![]()
Ik moet je nog wat vertellenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:33 schreef Euc- het volgende:
[..]
Jij vieze !_)#@(%_)#(%)#_(%
Ik vraag een broer-zuster scheiding aan!
Je bent toch net verhuisd? (speel even mee johquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:34 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Als je mij bedoelt, ik woon in Vlissingen doos![]()
ohhhh vlaardingen zei je!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je bent toch net verhuisd? (speel even mee joh)
Juist jaquote:
Maar ik ben je zus eigenlijk niet...quote:
* r_one al vast popcorn paktquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:36 schreef Euc- het volgende:
Whahaha, nog ff doorgaan ! Heb de OP voor deel 2 bijna klaar!
Ook door mijn toedoen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar ik ben je zus eigenlijk niet...
Ik ben je moeder...
Ik moet jou iets vertellen, ik ben verwisseld als baby in het ziekenhuis. Omdat ik zo hoogintelligent was wist ik dit al een langere tijd, maar ik wou jou niet kwetsen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar ik ben je zus eigenlijk niet...
Ik ben je moeder...
Nee door jou toedoen moest ik mijn huis uit, gore klootzak!quote:
Toch niet met die baby die links van jouw bedje lag he?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:38 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik moet jou iets vertellen, ik ben verwisseld als baby in het ziekenhuis. Omdat ik zo hoogintelligent was wist ik dit al een langere tijd, maar ik wou jou niet kwetsen.
Wie de neuk is harry nou weer? Ik was toch je ...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee door jou toedoen moest ik mijn huis uit, gore klootzak!
Ik stuur Harry op je af hoor!
Nee, hij lag in een andere zaalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Toch niet met die baby die links van jouw bedje lag he?
In het pakje druiloor!quote:
Waar?quote:
Kut, die baby had ik juist verwisseld, heb jij ze weer goed verwisseld!quote:
Dag zoon van me!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:40 schreef Thrilled het volgende:
Maar mensen, ik voel mn Erectie-voor-het-slapen-gaan weer opkomen, dus ik ga er om 2:00 vandoor
Ik heb mn eigen moeder lopen neuken?? damn!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dag zoon van me!![]()
(oh kut.... verluld)
Nou ik ben eigenlijk je vader.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:41 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik heb mn eigen moeder lopen neuken?? damn!
Wanneer zie ik je weer?
Nog 20 minuten droogrukken, mênquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:40 schreef Thrilled het volgende:
Maar mensen, ik voel mn Erectie-voor-het-slapen-gaan weer opkomen, dus ik ga er om 2:00 vandoor
Als je gewoon een kutje hebt zie ik je morgen wel.. andersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou ik be eigenlijk je vader.
Morgen zelfde tijd?
Wie zegt dat we dan nog op fok mogen komenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou ik ben eigenlijk je vader.
Morgen zelfde tijd?
Ik zal mijn flashlight niet vergetenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:42 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Als je gewoon een kutje hebt zie ik je morgen wel.. anders![]()
Dan zie je niet dat je op je zoon zit te rijden ofzo?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zal mijn flashlight niet vergeten![]()
Waarom denk je dat ik altijd alleen maar 's avonds wil?
Ik, want ik ben eigenlijk Danny, de uitvinder van Fokquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:43 schreef Euc- het volgende:
[..]
Wie zegt dat we dan nog op fok mogen komen
Ookquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:44 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Dan zie je niet dat je op je zoon zit te rijden ofzo?
Schop...quote:
He!quote:
Jeah, admin-kloontjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik, want ik ben eigenlijk Danny, de uitvinder van Fok![]()
Eigenlijk....quote:
Dat ben ik ook hoor...quote:
Yvonne? Are you for real?quote:
Neem deze wijze les van mij aan:quote:
Die heb je ook al geneukt zeker?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Neem deze wijze les van mij aan:
Als je schubben begint te krijgen, ga dan naar het kruidenvrouwtje bij het groene huis naast de kerk in Bunnik, zij weet er wel wat op![]()
Da's mijn achtergroottante, doe er de groeten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Neem deze wijze les van mij aan:
Als je schubben begint te krijgen, ga dan naar het kruidenvrouwtje bij het groene huis naast de kerk in Bunnik, zij weet er wel wat op![]()
quote:
ist een geile milf of wat?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Da's mijn achtergroottante, doe er de groeten.
Tof mens trouwens![]()
Is het een mens dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Da's mijn achtergroottante, doe er de groeten.
Tof mens trouwens![]()
Het is toch geen reex he?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:48 schreef Euc- het volgende:
Kom een beeeeetje doorposten nog, heb best een mooie op al zeg ik het zelf
quote:
Ze heeft een geit in de tuin staan, als je die 3 keer neukt gaan de schubben weg, voor een maand.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:47 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Die heb je ook al geneukt zeker?![]()
Dan toch maar viola holt, die heeft nog tietenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze heeft een geit in de tuin staan, als je die 3 keer neukt gaan de schubben weg, voor een maand.
Je mag zelf kiezen, dat of 1 keer per jaar Viola Holt![]()
M'n hele familie is een beetje gaga.quote:
Uhmmm ik moet je wat vertellen....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:50 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Dan toch maar viola holt, die heeft nog tieten![]()
Gaga?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:50 schreef r_one het volgende:
[..]
M'n hele familie is een beetje gaga.![]()
Zeg het eens mijn liefquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Uhmmm ik moet je wat vertellen....![]()
Die geit ook, maar hangen alleen wat lager.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:50 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Dan toch maar viola holt, die heeft nog tieten![]()
nee he...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Uhmmm ik moet je wat vertellen....![]()
Viola Holt ben ik eigelijkquote:
Dan veranderen we die 1x per jaar toch gewoonquote:
Het spijt me Patrick! Echt!quote:
Met de "g" zoals in het Engelse "go", beetje lunatic he.quote:
Ga zelf lekker weg malloot!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:53 schreef Euc- het volgende:
[..]
Zei ik lief? Ik bedoel tief, als in tief op
![]()
Daar ben ik dan!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:54 schreef Thrilled het volgende:
slowchat, hey viola, kom je bij me liggen?
Nee want dit is een serieus topic!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:54 schreef Euc- het volgende:
Ohnee! Slowchat. Dat mag niet
Worden we nu gebanned?
Toen we trouwden hebben we ook die aparte blaadjes ondertekend weet je nog, daarop staat dat alles wat met mijn geld of fortuin te maken heeft van mij blijft. Beetje zelfprotectie was dat voor situaties als deze.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ga zelf lekker weg malloot!
En niet met de auto, want die heb ik bij deze geconfisqueerd!![]()
?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:55 schreef r_one het volgende:
Euc- ziet al dubbel
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Kent iemand van jullie Ursul de Geer nog?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |