volgens mij ook, Joost is die met vriendin die net terug is uit Amerikaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:03 schreef Tetraktys het volgende:
Ok, het zegt: ik ben sportieve student, en hij heeft bakkebaarden, ik ga voor Menno
Hopelijk nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:06 schreef milagro het volgende:
weten ze eigenlijk dat ze al op internet te zien zijn ?
vraag ik me ook af, maar lijkt me wel toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:06 schreef milagro het volgende:
Betwijfel het.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:06 schreef milagro het volgende:
Terwijl ze er eerst nog elke dag er langs moest.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:05 schreef Peter6000 het volgende:
Dido is aan het manipuleren.
Ze moest als tienermeisje langs een groep bouwvakkers, daar werd ze erg onzeker van.
Op het laatst liep ze maar 10 minuten om...![]()
Ja dat weten ze al. Ze hadden het net over de 'vieze mannetjes' die zaten te wachten tot ze naar de wc zouden gaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:06 schreef milagro het volgende:
Ik denk het wel, maar ik denk dat ze er van uit gaan dat er op dit tijdstip toch niemand meer kijkt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:06 schreef milagro het volgende:
Ik hoop dat Dido Menno aan het pesten isquote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:14 schreef Peter6000 het volgende:
04:14 Dido zet Menno aardig onder druk
Maar hij kan ook nog eens bikkelhard zijn (voor zichzelf)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:15 schreef Peter6000 het volgende:
Menno heeft een keer moeten huilen toen hij moe was, en een aapje geboren zag worden op de tv zender Animal Planet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |