Ja..het kakgehalte is hoog dit jaar..met rikkert erbij zitten "we" al op 3 kakkersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:29 schreef Phat Lip het volgende:
Nou de koorballetjes hebben elkaar gevonden hoor.. (Lieske en ....), het is bijna schattig.
Ze zijn de badeenden aan het benamen.
Het was toch die blonde gozer? die heet volgens de BB site Rob...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:43 schreef Peter6000 het volgende:
Rob was die man met dat kunstbeen Tetrak, Roel at de banaan (toch wel een belangrijke correctie dit)![]()
Kan zijn dat je gelijk hebt, maar ik meende uit mijn ooghoek die rode badjas te zien. Roel was net richting slaapkamer gegaan, Rob is al veel eerder gaan slapen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:44 schreef Tetraktys het volgende:
[..]
Het was toch die blonde gozer? die heet volgens de BB site Rob...
Toch?
Ik twijfel tussen Joost en Mennoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:53 schreef Tetraktys het volgende:
OT: hoe heet die gozer met het petje?
ik dus ookquote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Joost en Menno![]()
volgens mij ook, Joost is die met vriendin die net terug is uit Amerikaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:03 schreef Tetraktys het volgende:
Ok, het zegt: ik ben sportieve student, en hij heeft bakkebaarden, ik ga voor Menno
Hopelijk nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:06 schreef milagro het volgende:
weten ze eigenlijk dat ze al op internet te zien zijn ?
vraag ik me ook af, maar lijkt me wel toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:06 schreef milagro het volgende:
Betwijfel het.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:06 schreef milagro het volgende:
Terwijl ze er eerst nog elke dag er langs moest.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:05 schreef Peter6000 het volgende:
Dido is aan het manipuleren.
Ze moest als tienermeisje langs een groep bouwvakkers, daar werd ze erg onzeker van.
Op het laatst liep ze maar 10 minuten om...![]()
Ja dat weten ze al. Ze hadden het net over de 'vieze mannetjes' die zaten te wachten tot ze naar de wc zouden gaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:06 schreef milagro het volgende:
Ik denk het wel, maar ik denk dat ze er van uit gaan dat er op dit tijdstip toch niemand meer kijkt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:06 schreef milagro het volgende:
Ik hoop dat Dido Menno aan het pesten isquote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:14 schreef Peter6000 het volgende:
04:14 Dido zet Menno aardig onder druk
Maar hij kan ook nog eens bikkelhard zijn (voor zichzelf)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:15 schreef Peter6000 het volgende:
Menno heeft een keer moeten huilen toen hij moe was, en een aapje geboren zag worden op de tv zender Animal Planet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |