quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:46 schreef BB-King het volgende:
Meer gaapfoto's van Roel a.u.b.
Ik vind ze zeer vermakelijk!![]()
LOL... dank U !!!!!!!quote:
Goed geformuleerd, helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:58 schreef Jane het volgende:
Ik mocht hem gelijk al niet zo, maar ik moest even wachten op de bevestiging. Die is er dan nu dan toch gekomen. Een blaaskaakje dat leeft voor zijn imago.
Roel is het typje die *later alstie groot is* na zijn werk eerst ff langs de tippelzone gaat om vervolgens thuis bij moeder de vrouw aan tafel te schuiven !quote:Op woensdag 12 oktober 2005 04:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jammer dat Roel toch ook met dubbele tong praat. Hij prijst Linda omdat ze zo lekker haarzelf is, maar ondrtussen is hij in luf met Dildo.
Roel heeft liever een geile meid, maar zwicht voor de "schoonheid" van Dildo.
Precies. Ik vond hem in het begin wel cool, maar zoals de moeder van Dido al zei : Rukroel is een zuiplap.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Roel is het typje die *later alstie groot is* na zijn werk eerst ff langs de tippelzone gaat om vervolgens thuis bij moeder de vrouw aan tafel te schuiven !
Ik zie hem Dido al op straat schoppen staat ze midden in de nacht huilend op de straat vraagt de buurvrouw: "Wat is er aan de hand?!"quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:57 schreef Loedertje het volgende:
Idd, zoals ik al zei, de tippelzone en daarna naar huis om zijn vrouw uit te kafferen omdat ze net iets te lang met de buurman heeft staan praten over de hoogte van de heg.
Als dit klopt, dan drinkt-ie dus gemiddeld zo'n 17 flesjes per dag.quote:Roel : Er zijn zes kratten. Als die op zijn heb ik er vijf getemd in een week in mijn ééntje.
Mja wellicht dat dat met zijn stomdronken stonede kutharsens ook nog wel mee valt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:34 schreef noeki het volgende:
Veel gestudeerd ? waarin dan !
Het enige wat hij verteld is pyschologie van de koude grond en allerlei levenswijsheid die sommige mensen op tegeltjes hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |