quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:23 schreef Gert het volgende:
maar wil geen spelbreker zijn voor de groep en daarom geeft hij de ontzettende leukerds binnen de BB-redactie maar weer hun zin en gaat voor een paarhonderdduizend man voor lul zitten.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij duwt er tenminste niet met beide armen tegenaan om het nog wat te laten lijken.
Roel is koelquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:33 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
Je voelt je wel erg geroepen om het voor hem op te nemen in deze, Gert![]()
Euh, misschien noemen ze dat mensenkennisquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Jij hebt echt een bijzondere inschatting van mensen, laat ik het daar maar op houden.
Jij moet geen toespelingen geven hè!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:33 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
Je voelt je wel erg geroepen om het voor hem op te nemen in deze, Gert![]()
quote:
Laat ik het zo zeggen, op z'n Russisch ziet er niet in bij ons.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:45 schreef milagro het volgende:
maar ik hou toch wel van je, hoor, ondanks...![]()
Geforceerde lolligheid door jezelf voor lul te zetten. Ik zou net zoals roel gereageerd hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:49 schreef ruby het volgende:
Ja, ik snap Roel ook niet zo dat ie zich drukmaakt om die travestietenkleding. Want het zou zo'n afknappers zijn voor de dames. Alsof het hun wat kan rotten.
vind jij. ik vind hem wel een lekker lijf hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:38 schreef milagro het volgende:
Als ie nou een lekker lijf had tenminste, was hij nog enigzins cool geweest, maar zelfs dat heeft hij niet
Dat ie het niet leuk vind om een jurk aan te trekken kan ik begrijpen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gaat wel lekker makkelijk bij jou dan, het oordelen over anderen.
Wat? Zei hij freakshow? Dan is hij NIET TOLERANT.
Ik zal je zeggen dat ik er stévig van zou balen, als ik mezelf voor TV in een jurk moest hijsen en make up moest opdoen, omdat een stel lobroeken één muur verder het wel leuk leek om mij voor lul te laten lopen.
Doet dat zeer, zo politiek correct mogelijk zijn?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat ie het niet leuk vind om een jurk aan te trekken kan ik begrijpen.
Het woord freakshow betekent dat imo dat een travestiet een freak is.
Als hij travestietenshow had gezegd had ik er geen moeite mee gehad.
Hmm, hij heeft wel hangtietjes voor z'n leeftijd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:59 schreef __dani het volgende:
[..]
vind jij. ik vind hem wel een lekker lijf hebben.
Sorry hoor, maar:quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat ie het niet leuk vind om een jurk aan te trekken kan ik begrijpen.
Het woord freakshow betekent dat imo dat een travestiet een freak is.
Als hij travestietenshow had gezegd had ik er geen moeite mee gehad.
[inkoppertje]Nobody... my name is nobody![/inkoppertje]quote:
Ik denk dat er meer naar voetbal dan naar BB gekeken wordt hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:23 schreef Gert het volgende:
gaat voor een paarhonderdduizend man voor lul zitten.
Ik dacht vanochtend al, ik ken dit shotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |