kan het niet vaak genoeg horen :Squote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:37 schreef joris007 het volgende:
[..]
gaan we dat verhaal nog een keer horen dus
"Toen ik 10 was ben ik geschept door een vrachtwagen, waarna ik 8 jaar in Croma heb gelegen. Toen ik wakker werd was mijn been tot aan mijn middel weg."quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:37 schreef joris007 het volgende:
[..]
gaan we dat verhaal nog een keer horen dus
en hij heeft er verassend weinig onder aan lijkt het...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:37 schreef creno het volgende:
op cam 1 kun je onder de badjas van roel kijekn
jep: lelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:38 schreef oncrea het volgende:
tattoo = te groot
Al dan niet 'nep'quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:38 schreef Maerycke het volgende:
Die ene in het bad (donkere meisje) heeft een gigantische joekel van een tattoo op haar rug zitten...
Interessante momenten verzamelen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:36 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Maar waarom wachten ze dan niet tot maandag? Wat is het idee hier achter?
Talpa kickt erg op multimedia-gedoe. Zo zijn alle programma's online te bekijken, en ze wilden dus ook een unieke internetpremiere voor BB.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:36 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Maar waarom wachten ze dan niet tot maandag? Wat is het idee hier achter?
weet niemand het ?>quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:38 schreef MissHobje het volgende:
Wie is dat grietje met die mega irritante stem.. Dido of Nathalie.. help![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |