paranoïde gedachtes beginnen nu al te ontstaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:22 schreef Lolalala het volgende:
Dat r-meisje heeft het over haar ex? Waar is ze nou precies bang voor? Dat haar ex erin komt
Ze had misschien beter haar mond kunnen houden, nu komt ie er vast inquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
paranoïde gedachtes beginnen nu al te ontstaan![]()
En die ex kan zo even uit ze sociale leven stappen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:25 schreef eborn het volgende:
Eigenlijk wist Talpa nog niet welke ex ze erin gingen zetten (als het uberhaubt gebeurd). Ze polsen nu eerst een avond wie zijn ex zeker niet wil zien, en dan zoeken ze die op
De zwangere rookt zelf dus haar mening telt nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:26 schreef Blue Thunder het volgende:
hmm, ik zie ze roken.. zal mijn benieuwen wanneer de rookdiscussie op gang gaat komen ivm met De Zwangere
Heb zo het vermoeden dat die zwangere er dadelijk zelf een opsteekt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:26 schreef Blue Thunder het volgende:
hmm, ik zie ze roken.. zal mijn benieuwen wanneer de rookdiscussie op gang gaat komen ivm met De Zwangere
dat zwangere ding rookt zelf ook, zal hun weinig interesseren dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:26 schreef Blue Thunder het volgende:
ja dat is bekend. Maar voor hoelang die ex blijft weet ik niet??quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:27 schreef scanman01 het volgende:
Weten de bewoners dat er morgen een ex van één van hen komt ofzo? Ik heb nu al een aantal horen praten over dat er een ex komt morgen.
mannen, je kan er niet met maar je kan er niet zonder heeyquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:28 schreef Wokkel het volgende:
Die in het bubbelbad beginnen al aardig los te raken.
"Ik heb hele lichte gordijnen."quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:27 schreef Keano het volgende:
Die met dat witte pakje aan wordt al van drie dingen "helemaaaaaal Para"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |