ROB!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:30 schreef Chara het volgende:
wie heeft een houte poot????
een zwakzinnigequote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:36 schreef harlingen het volgende:
ongelofelijk, wie gaat nu na 1,5 uur in het huis vertellen dat ze zelfmoord wilde plegen, heel ernstige ziek is geweest van haar werk (geestesziek), een Antiliaan heeft geneukt die ze nog maar net kende, geen condoom gebruikte, ouders heeft die niet mee willen helpen met haar huis, ongefelijk...
Juist! Ordnung muss sein!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:33 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Weest welkom!
Nee, de streamverslagentopics zijn aan regels gebonden topics waar letterlijk (of zo letterlijk mogelijk) neergeschreven is war er gebeurd en gezegd is in het huis.
volgens mij had ze beter kunnen weten wanneer haar eisprong was ipv haar periode.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:36 schreef oncrea het volgende:
Ze wist wanneer ze haar periode had.
Pardon dit mens wil advocate worden???????
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:30 schreef Chara het volgende:
wie heeft een houte poot????
Tanja.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:34 schreef Svensational het volgende:
Hoe heet die zwangere?
Maar eerst komt Robert ten B. (zat die ook niet bij Endemol??) met een videoboodschap...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:39 schreef Vieske het volgende:
Ghehe zal de ex van die zwangere misschien langs komen
Hoe kom ik daar dan? Al die streams zijn hier hetzelfde of komt dat door Firefox?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:39 schreef Remzz het volgende:
Bubbelbad blond
Bij mij kan Talpa al niet meer stukquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:39 schreef -Mk- het volgende:
http://www.talpa.tv/web/show/id=77228
Goed stukje site
met z'n been?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:40 schreef Lolalala het volgende:
Wedden dat die Rob die vrouw met die bruine krullende haren (zwarte laarzen, zwart jasje) gaat neuken.
Ja wat wil je. Hij is 100 m meegesleurd door een auto. En heeft 2 dgn in coma gelegen...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:41 schreef schatje het volgende:
Rob heeft echt een verzopen kop hoor.
Meld zichquote:
echt?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:41 schreef Scope het volgende:
[..]
Ja wat wil je. Hij is 100 m meegesleurd door een auto. En heeft 2 dgn in coma gelegen...
Stream 4quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:40 schreef harlingen het volgende:
[..]
Hoe kom ik daar dan? Al die streams zijn hier hetzelfde of komt dat door Firefox?
Oh, dat heb ik allemaal gemistquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:41 schreef Scope het volgende:
[..]
Ja wat wil je. Hij is 100 m meegesleurd door een auto. En heeft 2 dgn in coma gelegen...
ik krijg overal hetzelfde...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:42 schreef Darklight het volgende:
Stream3 is bubbelbad nu
Jeeej Marky!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:42 schreef marky het volgende:
[..]
Meld zich![]()
Nog te weinig gehoord, maar op dit moment denk ik dat hij er met een opdracht in zit. Nigtevegt, Gooise matras... bij voorbaat verdacht![]()
Bij de eerste delen werden er nog mentaal gezonde mensen gecast!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:38 schreef Maerycke het volgende:
Big Brother Hummie heeft duidelijk gekozen voor een labiel mogelijk type als zwangere.. sodeknetters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |