Nee, da's niet Rob. Roel dan, denk ik..quote:
nee, maar na 7 maanden moet je wel afgebouwd hebben zeg. Triest hoor, ben benieuwd of ze dit wel op tv laten zien. Het is niet echt een rolmodel zwangere vrouw in iedergeval.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:26 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het is ook geen garantie dat er iets mis gaat, alleen je vergroot de kans dat je ongeboren kind al met een aandoening op de wereld komt toch wel behoorlijk.
Inderdaad!quote:
Verdomme, ik vond Ropquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, da's niet Rob. Roel dan, denk ik..
Nee, Nathalie is die kakker.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:25 schreef Bruce117 het volgende:
Die kakker is dus Dido (Verpleegkundige i.o.)
Leuke bijnaam.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:30 schreef Wokkel het volgende:
Bruine trui = Joost
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:28 schreef harlingen het volgende:
nee, maar na 7 maanden moet je wel afgebouwd hebben zeg. Triest hoor, ben benieuwd of ze dit wel op tv laten zien.
Ik dacht 'vroeger' niet. Maar ja, inkomen he.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:29 schreef Yeahinho het volgende:
Even voor de duidelijkheid: de 'streamverslagen' zijn gewoon slowchattopics.
(ik heb de vorige BB-periodes op Fok gemist)
Nou ja, officieel volgens mij niet. Maar nu eerste uitzending enzo, beetje uitzondering denk ik hè.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:29 schreef Yeahinho het volgende:
nee, officieel niet.....maar vroeger waren er maar een paar mensen met toegang tot de streams. Nu zijn verslagen eigenlijk overbodig....ik denk ook dat je slowchats dit jaar niet kan tegengaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:29 schreef Yeahinho het volgende:
de badkamer was net heel even te zien en het was niet echt "Back to basic". Net als een supermoderne bubbelbad niet back to basic is.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:31 schreef Scope het volgende:
Kom. Badkamer nu!
Als je van "slap gelul" houdt dan zit je goed bij BB.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:29 schreef Yeahinho het volgende:
Weest welkom!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:29 schreef Yeahinho het volgende:
Maar... ik wil 's morgens dit topic kunnen openen, en kort samengevat kunnen lezen wat er die nacht allemaal is gebeurdquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:31 schreef Oldbie het volgende:
[..]
nee, officieel niet.....maar vroeger waren er maar een paar mensen met toegang tot de streams. Nu zijn verslagen eigenlijk overbodig....ik denk ook dat je slowchats dit jaar niet kan tegengaan.
Schatjequote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:33 schreef schatje het volgende:
Mevrouw wil 3 keer per dag roken![]()
Scope:
Washok ook goed??quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:31 schreef Scope het volgende:
Kom. Badkamer nu!
daar zou het idd wel handig voor kunnen zijn....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Maar... ik wil 's morgens dit topic kunnen openen, en kort samengevat kunnen lezen wat er die nacht allemaal is gebeurd. Niet 562 offtopic slowchatposts doorworstelen...
maar wel een lievequote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:34 schreef Wokkel het volgende:
De vader is een antilliaan.
Die snappen het, dat soort vrouwen hebben een dick in hun kutje nodig. Die tjob en dan ga je door naar de volgende.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:34 schreef Wokkel het volgende:
De vader is een antilliaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |