Ik klik niet met mn wijsvinger.quote:Geqxon schreef:
Even logisch nadenken.
Je linkerpink naar beneden drukken is dus minder fijn dan je muis 5 cm verplaatsen en dan je wijsvinger naar beneden drukken
waddan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:58 schreef tonks het volgende:
kut ik moet over 4 uur weer wakker worden later
Ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:20 schreef Geqxon het volgende:
Indesign?
stil maar slaafquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:23 schreef Geqxon het volgende:
Leuk dat je er weer bent o koningklijke hoogheid iDex
Ik weet wat Quark is hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:28 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ja.
Adobe Indesign. net zo iets als QuarkXpress.
je deed toch wel eens aan DTP
Quark is ongeveer het zelfde al Indesign.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik weet wat Quark is hoor
En ik doe niet aan prof-DTP, alleen maar een beetje photshop, illustrator enz.
Quark en Indesign is dus om dingen uit PS en Illustrator + tekst samen te voegen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:41 schreef Geqxon het volgende:
PS = Fotobewerking
Illustrator = Vector-bewerking
Quark = Een programma op sucky lokale kranten te maken
Indesign = ook een programma op sucky lokale kranten te maken?
Who caresquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:26 schreef Geqxon het volgende:
Your total is EUR 135.00 (incl. s/h).
Weet iemand wat dat s/h is?
En als je nou een asymetrisch figuurtje wil maken met zowel ronde als rechte lijnenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:08 schreef Geqxon het volgende:
Kijk je hebt bitmap en vector.
Bitmap: hier word een rondje pixel voor pixel getekendtdtd
Vector: hier word bij een rondje het middenpunt ingevoerd, en de straal van dat rondje. Hierdoor heb je geen pixels en kun je zover inzoomen als je maar wilt.
Vector rules dus
dan gaat dat makkelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:08 schreef Steve-O het volgende:
[..]
En als je nou een asymetrisch figuurtje wil maken met zowel ronde als rechte lijnen
Eigenlijk wel, schrok ik best van..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:53 schreef tonks het volgende:
zou wel flink wat zijn
Net ff langs de Apple store geweest, leuk dingetje alleen ik zal denk ik niet wennen aan dat ultieme kleine scrollwieltje. Wel leuk dat ze er gewoon een "balletje" in hebben gestopt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:05 schreef tonks het volgende:
Apple mighty mouse.
Dat vind ik een nerd ding.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:10 schreef Geqxon het volgende:
Neem een MX1000 man, veel beter(en wireless
)
Waarom niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:22 schreef tonks het volgende:
ik vind draadloos niet fijn.
logisch, anders koop je geen macquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:05 schreef tonks het volgende:
en ik geil toch wel een beetje op het uiterlijk hoor
Ja..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
verder nog iemand online hier?
Ik mag hier zeker niet om een ban vragen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:32 schreef Steve-O het volgende:
Ik mag hier zeker niet om ondertitels van dvd's vragen
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
hee Timmy hoilekker ding in je ava?
Hier niet neequote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:32 schreef Steve-O het volgende:
Ik mag hier zeker niet om ondertitels van dvd's vragen
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:41 schreef tonks het volgende:
zoek je soms NLondertitels? pff punt! komop man
oh okeequote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:47 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De eerste winnares van Idols in de vs..
Nederlanders en muziekquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh okeekennelijk kan het daar dus WEL, ipv die homo's en prutshoeren die hier winnen
quote:
Een weekquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:38 schreef Geqxon het volgende:
Ik doe ongeveer een weekje met de batterijen. Als het ledje gaat knipperen, heb je nog 24 uur om hem in de dock te stoppen (als je bv .gaat slapen). Na ongeveer 3 uur is hij weer volledig opgeladen
Je moet idd niet zo'n pauper draadloze mac muis nemen, waar je met batterijtjes werkt
wat lul jij nou weer slap?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:09 schreef super-muffin het volgende:
Fipo!
Ik zit op een servicedesk, IT klappenvanger aan de telefoon dus. beetje kut. Maar woensdag is mijn laatste dag, en daarna word ik op een meer coördinerende klus gezetquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:25 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wat doe jij trouwens in het dagelijks leven?
Vandaar dat je zoveel op fok aanwezig bent..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit op een servicedesk, IT klappenvanger aan de telefoon dus. beetje kut. Maar woensdag is mijn laatste dag, en daarna word ik op een meer coördinerende klus gezet
Mwoa zeker de laatste maand wel jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Vandaar dat je zoveel op fok aanwezig bent..
En terechtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ja en dan ga ik de hele dag fok!ken, dat is dan zo
Altijdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou hier danVerkoop jij nog steeds Nokia's?
Voorlopig nog niet iig..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
mwoa liever een nieuwe eigenlijk.... enig zich op een i-versie van de 9300 of zo? Mag wat kosten, en heb m ook niet NU nodig, maar ik wil geen 3 jaar met die SE P910 zitten
Whehe.. zo erg ben ik nou ook weer niet..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:42 schreef iDex het volgende:
heb jij de Nokia 7210 of de Nokia 8210
en hoe duur is die bij jou inclusief verzenden?
Nee okee, kon wezen, omdat de 9210i er ook vrij vlot was....quote:
wa nouquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:44 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Whehe.. zo erg ben ik nou ook weer niet..
Huh?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:47 schreef Remzz het volgende:
Gaat niet goedkomen komende 3 maanden, gisteren 2 uur in bed en vandaag ook niet eerder dnek ik
Big Brother
Ja wat mensen daar toch aan vinden...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:47 schreef Remzz het volgende:Big Brother
goed punt. Welterustenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:50 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nieuw regime van m'n ma...dan slaap ik al
Waar woon je, Bagdad?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:50 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nieuw regime van m'n ma...dan slaap ik al
Nee ik trek nog ff door tot middernacht lekker karbonaadje-met-vet-zwoerdje-speklapje van mequote:
je blijft dus nog? moorkopje van mequote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik trek nog ff door tot middernacht lekker karbonaadje-met-vet-zwoerdje-speklapje van me
Ja duh, maar dat komt omdat die muis maar 1 knop heeft en enorm onprecies isquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:54 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Een week
Ik heb mij BT muis vanaf half Mei, bijna elke dag gebruikt en ik heb nog 4 van de 5 streepjes over
oh ja, het is een Apple wireless muis voor de duidelijkheid. Met de batterijen die ik er bij kreeg
truste poppekontjequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik vind het wel gesneden verderslapen doei
bagger eens niet zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:10 schreef Geqxon het volgende:
Ik haal zo mijn creditcard door je bilspleet heen
quote:26 aug 2005 00:40 Eindhoven Import Received
26 aug 2005 00:16 Eindhoven Shipped From Originating Depot
25 aug 2005 21:06 Eindhoven Consignment Picked UP
Hij is niet onprecies.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja duh, maar dat komt omdat die muis maar 1 knop heeft en enorm onprecies is
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:35 schreef tonks het volgende:
als het goed is komt mijn mac vandaag
Hoeveel DPI heeft hij dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:35 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hij is niet onprecies.
En dat komt omdatie 1 knop heeft inderdaad. Dus toch een voordeel van 1 knop![]()
het is ook handig als je je muis uitzet als je em niet gebruikt.
NEE!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoi halloIs die mek van Tonks er al?
Haha zit ook al de hele tijd te kijken, nog 1000quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:53 schreef Geqxon het volgende:
Kom jongens even een sprintje naar de 30.000.000e post!
Oh ja? Oh zal welquote:
kut ding hequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:17 schreef tonks het volgende:
Ik post dit nu vanaf mijn macsuper ding
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:17 schreef tonks het volgende:
Ik post dit nu vanaf mijn macsuper ding
alles stond er al opquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:25 schreef Geqxon het volgende:
Duurt het een half uur om te installeren? Wow das wel snelWindows doet daar drie kwartier over
Mocht ik mn Powerbook om wat voor rede dan ook moeten her installeren heb ik een herstel DVDquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:34 schreef Geqxon het volgende:
Mja dan heb je een crash en ben je alle pre-installed spullen kwijt
kop dichtquote:
Wtf is er precies bagger aan mij? Baggeren in een SC-topic is zowiezo al een kunst an sich ware het niet dat ik gewoon 'ontopic' aan het lullen ben hier.quote:
Wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:34 schreef Geqxon het volgende:
Mja bij een Mac moet je gewoon geen CRT hebben
Je koop ook geen Mac vanwege het stabiele en goedwerkende OS ofzo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:44 schreef Geqxon het volgende:
De enige reden om een Mac te kopen is het design. En dan ga je er gewoon geen CRT aanhangen
Nope, ik heb het al een keer laten hangenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 08:48 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Je koop ook geen Mac vanwege het stabiele en goedwerkende OS ofzo?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 08:46 schreef tonks het volgende:
anders ben je ff dom. vloeken dat mijn boxen het niet doen. heb ik het roze ipv het groene kabeltje erin gedaan
.
* Steve-O gaat bij Maccie D etenquote:
alleen?quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:32 schreef Steve-O het volgende:
* Steve-O komt van artquake
Die homo van een sunchaser liep er ook nog rond met al ze vrienden
mmm komt timmy nog? tonks begint vervelend te wordenquote:Op maandag 29 augustus 2005 07:52 schreef Remzz het volgende:
Ik ga naar introductie van mijn nieuwe school ben er donderdag weer
quote:Op maandag 29 augustus 2005 07:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
mmm komt timmy nog? tonks begint vervelend te worden
Kappen tonks, zie dit als je laatste waarschuwing.quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:14 schreef tonks het volgende:
Ik verpest niks. jij verpest het met mensen afzeiken in centrale topics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |