dan moet je regelement maar aanpassen, alle bonden vonden de regelementen wel oke en nu ineens is er een probleem. De spaanse bond heeft ook een andere club genaaid zodat Real zn titel kon verdedigen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Vind ik niet. Een team moet toch altijd z'n titel kunnen verdedigen?
Moet je weer 2 shirts over elkaar aantrekken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:46 schreef Doc het volgende:
Doe dit maar
1.4 ENG Q1 Liverpool FC* 115.864
2.8 NED Q3 AFC Ajax** 52.145
3.7 SCO Q3 Rangers FC 40.476
4.8 SVK Q1 FC Artmedia Bratislava 4.85
En dan begint de uitzending, waarschijnlijk moeten ze dan eerst nog een kwartier uitleggen hoe het in z'n werk gaatquote:
Arsenal/Liverpoolquote:
Welk jaar was dat? Ik geloof niks van dat Real verhaal. Alsof die afgelopen 8 jaar niet bij de eerste 4 zijn geeindigd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet je regelement maar aanpassen, alle bonden vonden de regelementen wel oke en nu ineens is er een probleem. De spaanse bond heeft ook een andere club genaaid zodat Real zn titel kon verdedigen.
Het feit dat de titelverdediger altijd mee moet doen ben ik het mee eens. Maar niet nu ineens van de regels afwijken. Belachelijk, voor andere clubs kunnen de regeles zelden 1 milimeter verschuiven.
Afgelopen jaren is real 5e geworden in een jaar dat ze de CL wonnen (jij weet vast beter welke jaren dat kunnen zijn - volgens mij was toen Toshack ook ontslagen na het behalen van de CL op basis van de PD resultaten en kwam DelBosque aan het roer). Zaragossa was toen 4e, maar Real werd direct geplaatst.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:06 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Welk jaar was dat? Ik geloof niks van dat Real verhaal. Alsof die afgelopen 8 jaar niet bij de eerste 4 zijn geeindigd.
Ik heb dat al een paar keer aangegeven MAAR DAT KAN NIET!!!! (hoofdletters deze keer)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:34 schreef Radegast het volgende:
[..]
Liverpool kan bij Arsenal in de poule komen, die hebben geen landenbescherming dit jaar.
De hoofdschuldige daarvan is die lijer van een Dein die niet wilde dat Arsenal voorrondes moest spelen. In Italië en Spanje was het al in de regelementen opgenomen dat de CL winnaar direct geplaatst wordt en voor komend seizoen is dat ook geregeld in Engeland. Voorheen was er niet over nagedacht - hoewel ze het seizoen ervoor -toen Arsenal en Chelsea in die positie zaten gezegd hadden dat de winnaar WEL direct geplaatst zou worden ook als ze buiten de top 4 vielen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet je regelement maar aanpassen, alle bonden vonden de regelementen wel oke en nu ineens is er een probleem. De spaanse bond heeft ook een andere club genaaid zodat Real zn titel kon verdedigen.
Het feit dat de titelverdediger altijd mee moet doen ben ik het mee eens. Maar niet nu ineens van de regels afwijken. Belachelijk, voor andere clubs kunnen de regeles zelden 1 milimeter verschuiven.
Ik betaal liever voor Ajax-Benfica dan Ajax-FC Thunquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Arsenal/Liverpool
Ajax
Anderlecht/Lille
Rapid Wien/FC Thun
Dit lijste lijkt me veel leuker en dan hebben we nog een goede kans op de tweede ronde.
Dat kan niet,beide zitten in pot 1,Liverpool kan wel bij Chelsea in de poule komenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:34 schreef Radegast het volgende:
[..]
Liverpool kan bij Arsenal in de poule komen, die hebben geen landenbescherming dit jaar.
Udinese en leuke wedstrijden?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:54 schreef snellejelle het volgende:
Doe mij maar:
Groep1:
5 ENG Q3 Manchester United FC*** 110.864
Groep 2:
8 NED Q3 AFC Ajax** 52.145
Groep 3:
7 SCO Q3 Rangers FC 40.476
Groep4:
4 ITA Q3 Udinese Calcio**** 30.191
dat levert iig leuke wedstrijden op
ik vind het wel goed, krijg je tenminste geen neppe teams die ver komen doordat ze in zo'n gare poule zaten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:02 schreef Kaap het volgende:
Gaar systeem vind ik het. Als je kwalitatief beter bent, hoef je niet tegen even goede of betere teams te spelen, alleen tegen mindere ploegen. Lekker unfair.
Doen ze op WK's en EK's ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:02 schreef Kaap het volgende:
Gaar systeem vind ik het. Als je kwalitatief beter bent, hoef je niet tegen even goede of betere teams te spelen, alleen tegen mindere ploegen. Lekker unfair.
Een 'nep' team haalt nooit de volgende ronde. Te weinig toeval over 6 wedstrijden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind het wel goed, krijg je tenminste geen neppe teams die ver komen doordat ze in zo'n gare poule zaten.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:02 schreef Bobu het volgende:
Zowel qua haalbaarheid als reisjes optimaal
als je vier neppe teams in een poule krijgt (tuurlijk kans is klein, maar het kan gebeuren) gaan er dus wel twee door, terwijl en miss twee grote teams worden uitgeschakeld omdat ze met vier grote in een poule zaten.. ik vind dit systeem wel goed hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:08 schreef ErikT het volgende:
[..]
Een 'nep' team haalt nooit de volgende ronde. Te weinig toeval over 6 wedstrijden.
Als er al neppe teams tussen zitten, allen hebben zich gekwalificeerd en zijn dus goed genoeg.
Dan heb je wel spannendere poulewedstrijden. Want dan gaat het erom voor alle kleintjes, en de groten moeten ook meteen knallen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als je vier neppe teams in een poule krijgt (tuurlijk kans is klein, maar het kan gebeuren) gaan er dus wel twee door, terwijl en miss twee grote teams worden uitgeschakeld omdat ze met vier grote in een poule zaten.. ik vind dit systeem wel goed hoor
En sommige balletjes opwarmen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En dan begint de uitzending, waarschijnlijk moeten ze dan eerst nog een kwartier uitleggen hoe het in z'n werk gaat.
Is dat zo vreemd dan? Het gaat mij er natuurlijk vooral om dat we doorgaan, maar een loting zonder mooi reisje geeft toch een nare bijsmaakquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jij bekijkt de loting dus ook op de "bereisbare" manier
ze zijn idd te goed, maar leveren wel mooie wedstrijden op...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:21 schreef DIGGER het volgende:
Udinese, Benfica en Real betis zijn de ploegen die je denk ik niet wilt loten uit Potje 4.
Tja, maar ver reizen en 4-0 aan de kloten geeft ook een nare bijsmaakquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:22 schreef Bobu het volgende:
[..]
Is dat zo vreemd dan? Het gaat mij er natuurlijk vooral om dat we doorgaan, maar een loting zonder mooi reisje geeft toch een nare bijsmaak
absoluut niet maar de meeste hier hopen een makkelijke loting zonder dat het ze intereseerd waar de ploegen vandaan komen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:22 schreef Bobu het volgende:
[..]
Is dat zo vreemd dan? Het gaat mij er natuurlijk vooral om dat we doorgaan, maar een loting zonder mooi reisje geeft toch een nare bijsmaak
Ja leuk. Waarom zouden kleine clubs dan uberhaupt nog mee moeten doen? Kunnen ze net zo goed elk seizoen dezelfde clubs die de poules winnen uitnodigen en zo de poules afschaffen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind het wel goed, krijg je tenminste geen neppe teams die ver komen doordat ze in zo'n gare poule zaten.
Dan kunnen ze dus net zo goed bij voorbaat al tegen kleine clubs zeggen dat ze niet mee mogen doen omdat ze toch niet van Chelsea etc winnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:08 schreef ErikT het volgende:
[..]
Een 'nep' team haalt nooit de volgende ronde. Te weinig toeval over 6 wedstrijden.
Als er al neppe teams tussen zitten, allen hebben zich gekwalificeerd en zijn dus goed genoeg.
idd zoals de eerste CL met 8 deelnemersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:28 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ja leuk. Waarom zouden kleine clubs dan uberhaupt nog mee moeten doen? Kunnen ze net zo goed elk seizoen dezelfde clubs die de poules winnen uitnodigen en zo de poules afschaffen.
de kleine clubs mogen meedoen om te proberen de finale te halenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:28 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ja leuk. Waarom zouden kleine clubs dan uberhaupt nog mee moeten doen? Kunnen ze net zo goed elk seizoen dezelfde clubs die de poules winnen uitnodigen en zo de poules afschaffen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:29 schreef Kaap het volgende:
[..]
Dan kunnen ze dus net zo goed bij voorbaat al tegen kleine clubs zeggen dat ze niet mee mogen doen omdat ze toch niet van Chelsea etc winnen.
Om de 4 miljoen euro die ze als startgeld krijgen, zodat ze weer hun selectie kunnen versterken om een minder slechte kleine club te wordenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:28 schreef Kaap het volgende:
[..]
De sterkste club uit Pot 4?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:08 schreef -Schorpioen- het volgende:
Mijn favo poule voor Ajax:
Real Betis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |