Had ze geen zelfmoordpoging gedaan, stond op de weblog geloof ik.... ff zoeken...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:55 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik las ergens dat Tanja een 'bizar' jaar achter de rug zou hebben.(Gert schreef dat ergens).
Sorry, ik kan nergens vinden waar dat bizarre uit bestaat? Enlighten me please
Bron: http://bigbrother.fok.nl/blog/13quote:23.30 uur: De 7 maanden zwangere 27-jarige Tanja gaat even een lekker sigaretje roken. Daarna doet ze haar verhaal (en wordt haar een kruisverhoor door Rob afgenomen). Tanja heeft zo'n 10 maanden geleden de man ontmoet die haar heeft bezwangerd. Ze was op dat moment net haar baan kwijt geraakt en had zelfmoord proberen te plegen.
Zal wel een foutje zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:13 schreef Magics het volgende:
ik lees net in een nieuwsbericht op de offciele bb-site dat Tanja van daag 8 weken zwanger is.....
Het lijkt mij niet dat ze dan nog in het huis zal bevallen![]()
Bron : http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Lees dan zelf t bericht, keb de bron erbij gezet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:23 schreef Gert het volgende:
Volgens mij heb je het verkeerd gelezen: ze zal over 8 weken bevįllen.
En dat haar pens nog niet zo dik is komt omdat ze rookt als een maleier, dus het wordt niet zo'n groot kindje.
Euh... wat is daar zielig aan? over een jaar of 15 is BB nog steeds tha bomb hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Zielig voor het kindje, later hoort zo'n kind dat hij/zij in Bigbrother-Huis is geboren.
Dat mens moet zo nodig mee doen aan BB5![]()
Ja wat geeft het als een pasgeboren kind vergiftigd wordt, voordat ze geboren wordt. Het sneu is dat dat kind er ook helemaal niks tegen kan doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:16 schreef Dora30 het volgende:
Gelukkig zijn er altijd nog de niet rokers....die alles beter weten en altijd zoooooo goed de fouten van anderen zien. Tjonge jonge. Laat die Tanja toch.......
Stelselmatig je eigen king vergiftigenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:16 schreef Dora30 het volgende:
Gelukkig zijn er altijd nog de niet rokers....die alles beter weten en altijd zoooooo goed de fouten van anderen zien. Tjonge jonge. Laat die Tanja toch.......
Wat heeft dat kind misdaan dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan gun ik haar kind gewoon meteen longkanker toe. Echt, die dikke buik moet eruit.
Mooi voorbeeld op TV, het zal voor JdM wel te doen zijn om de discussie aan te wakkeren (lees kijkcijfers te scoren).quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:26 schreef Arcee het volgende:
Dat (zwangere!) wijf staat gewoon te roken.
Ja goed puntquote:
1: Lekker op je cyclus vertrouwen als je hele spijsvertering in de war is.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze was niet aan de pil, maar dacht dat het moment van haar cyclus geen risico moment was. Omdat haar lichaam door het eetprobleem nog van slag was, was haar cyclus blijkbaar ook niet te vertrouwen en bleek ze zwanger te zijn.
Te hard rijden staat niet gelijk aan in gevaar brengen, roken wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:11 schreef Kleintje het volgende:
Allemaal moraalridders die ook nooit te hard rijden met hun kind in de auto, waarbij ze hun kind ook blootstellen aan gevaren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |