bedankt het werktquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:02 schreef Gizmore het volgende:
@ brrrrrrt: Je moet in je instellingen bij display de slaapstandklok uitzetten, dan gaat wel de verlichting uit na een paar seconden maar komt die klok er niet meer voor
Koop je telefoon los en neem een Sim-only Abonnement van KPN of Vodafone erbij!quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:34 schreef sander89 het volgende:
Ik ben ook binnekort van plan de k750 te kopen over 1 of 2 weken ofzo. Maar ik zoek eigelijk een abonoment van 1 jaar rond de 25 euro. Telfort heeft dit wel maar die heeft een kut ontvangst moet je overal buiten gaan staan voor een beetje ontvangst. Weten jullie mischien nog een aanbieding ergens met abbonoment liefst met netwerk kpn of vodafone.
Ben je nog meer kwijt mob kost al los meer dan 300 euro en dan nog abbo kosten. Dan neem ik wel een 2 jarige abo van kpn hi of vodafone denk. Maar zitte die software updates al op de mobiel als je hem nu koopt of zit er nog de zelfde software op als die in het begin ook al op zat?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:41 schreef P-Style het volgende:
[..]
Koop je telefoon los en neem een Sim-only Abonnement van KPN of Vodafone erbij!
Kleine dingetjes, zoals...quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:37 schreef Skv het volgende:
Wat is er veranderd, deze keer?
Als je het slim aanpakt kun je met een Sim-only (KPN of Vodafone) abonnement een stuk goedkoper uit zijn!quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:41 schreef sander89 het volgende:
Ben je nog meer kwijt mob kost al los meer dan 300 euro en dan nog abbo kosten. Dan neem ik wel een 2 jarige abo van kpn hi of vodafone denk. Maar zitte die software updates al op de mobiel als je hem nu koopt of zit er nog de zelfde software op als die in het begin ook al op zat?
Geluid uitzetten en dan heb je die kutklik ook niet meerquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:44 schreef Skv het volgende:
Je kan vast die kutklik niet uitzetten als je een foto maakt nu, toch?
Werkt niet bij de Nederlandse firmware!quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:59 schreef Herkauwer het volgende:
Geluid uitzetten en dan heb je die kutklik ook niet meer
Ik heb hem net besteld via de site van T-mobile. 300 belminuten voor 17.75 per maand. Enige nadeel is dat het de T-mobile versie van de K750i is, de D750i. Voor zover ik weet is het enige verschil de kleur, de simlock en het feit dat er nog wat T-mobile software op zal staan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:34 schreef sander89 het volgende:
Ik ben ook binnekort van plan de k750 te kopen over 1 of 2 weken ofzo. Maar ik zoek eigelijk een abonoment van 1 jaar rond de 25 euro. Telfort heeft dit wel maar die heeft een kut ontvangst moet je overal buiten gaan staan voor een beetje ontvangst. Weten jullie mischien nog een aanbieding ergens met abbonoment liefst met netwerk kpn of vodafone.
Rond de ¤25,- Valt opzich wel mee dus.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:46 schreef Skv het volgende:
ff opzoeken hoe duur dat ding is
Ben van plan om de standaard koptelefoon te gebruiken tot 'ie kapot is, en er dan zo'n 3,5 mm jackje van proberen te maken
Yep!quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:57 schreef Skv het volgende:
Da's wel relaxed.
Al klaar met de update?
http://www.expansys.nl/product.asp?code=123744quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
Rond de ¤25,- Valt opzich wel mee dus.
Prijzen variëren sterk, maar ik heb al berichtjes gelezen (op andere fora enzo) van mensen die 'm voor ¤25,- of ¤29,- gehaald hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:32 schreef Gizmore het volgende:
http://www.expansys.nl/product.asp?code=123744
Hier verwachten ze m anders voor bijna 40Mag hopen dat je gelijk hebt
Morgen even de firmware updaten
Dat is wel netjes danquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Prijzen variëren sterk, maar ik heb al berichtjes gelezen (op andere fora enzo) van mensen die 'm voor ¤25,- of ¤29,- gehaald hebben.
Nee hoor. Je memory stick kun je d'r ook rustig in laten zitten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:36 schreef Gizmore het volgende:
Dat is wel netjes danTrouwens, met die firmware update; ik hoef toch niet toevallig een backup te maken van wat er nu op mn telefoon staat he?
![]()
Ik doelde eigenlijk meer op mn telefoongeheugen, staat ook nog van alles opquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:37 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee hoor. Je memory stick kun je d'r ook rustig in laten zitten.
Dacht ik wel... vandaar dat ik zei OOK.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:39 schreef Gizmore het volgende:
Ik doelde eigenlijk meer op mn telefoongeheugen, staat ook nog van alles op
Ik moet weer even een cursus begrijpend lezen nemen denk ikquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:41 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dacht ik wel... vandaar dat ik zei OOK.
neej.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:56 schreef brrrrrrt het volgende:
zijn er nog meer mensen die zich er, net als ik, dood aan ergeren om elke keer dat koptelefoontje uit de knoop te moeten halen als je in de trein even muziek wilt luisteren/de radio aan wilt zetten?
ZIt ook geen schuifklepje voor de cam dus dan heb meer kans op krassen en alles dus ik hou het maar bij de k750iquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb hem net besteld via de site van T-mobile. 300 belminuten voor 17.75 per maand. Enige nadeel is dat het de T-mobile versie van de K750i is, de D750i. Voor zover ik weet is het enige verschil de kleur, de simlock en het feit dat er nog wat T-mobile software op zal staan.
Ja.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:56 schreef brrrrrrt het volgende:
zijn er nog meer mensen die zich er, net als ik, dood aan ergeren om elke keer dat koptelefoontje uit de knoop te moeten halen als je in de trein even muziek wilt luisteren/de radio aan wilt zetten?
Ik denk (weet niet zeker) dat je dat weer terug kan zetten met Modus Recovery bij dat update- gedeelte. Daarna opnieuw proberen. Mij is het gelukkig wel in een keer gelukt want als het mislukt was had ik de batterij er niet uit kunnen halen ookquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:14 schreef Lidia het volgende:
Hoe stel je de drivers in?
Die oude moeten weg.. hoe krigj ik ze dr nou uit?
Nee.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:33 schreef Erasmusch het volgende:
Is die aanbieding van 10mnd 10e korting ook geldig bij verlengen van Telfort-abo?
Helemaal geen korting? Gewoon 12mnd vol betalen, plus evt toestelkosten? Telfort 200 trouwensquote:
Hmmmm... Ik heb geen idee meer verder: succes ermee in ieder gevalquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:37 schreef Lidia het volgende:
Ook bij die Recovery Modus blijft dat ding op 44% hangen en doet ie verder niets meer.
Zijn dr nog andere oplossingen om de oude firmware terug te zetten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |