Na anderhalve maand mij anders ook nog niet. Krijg morgen mn geheugenkaartje binnen als het goed isquote:Op woensdag 7 september 2005 18:30 schreef Sm0keZ het volgende:
Dan duurt het vast niet lang meer.. (hoop ik voor je)
Moet zeggen, heb mijn K750i nou al ruim 2 weken, en hij me nog steeds niet gaan vervelen
Heb je die usbdrivers van de site al gedownload? Zo ja: geen idee verderquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:23 schreef Noanem het volgende:
Ik krijg het niet voor elkaar om een update uit te voeren. Ik heb alle programmas afgesloten behalve mn browser, pop-up killers uitgezet, firewalls enz.
Tijdens het begin van de update geeft ie op een gegeven moment aan dat je de telefoon moet loskoppelen, uitzetten, c ingedrukt houden en weer moet vast maken aan de usb-kabel.
Dat balkje blijft op 0% staan en vervolgens doet ie niks meer...
Enig idee wat er mis is / hoe ik het op kan lossen?
Daar heb ik met dit toestel nog geen last van. Mijn vorige, een Nokia, had wel atijd stofjes onder het schermpje...quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:40 schreef Herkauwer het volgende:
Voor degene met deze telefoon. Komt er bij jullie ook zoveel stof onder het schermpje? Ik heb al een paar irritante stofjes op mijn scherm....
Ik heb deze telefoon nu 1,5 maand en ik ga er altijd netjes mee om. Net zo als mijn vorige telefoon (1,5 jaar gehad) vervoer ik mijn telefoon altijd in mijn broekzak. Op werk en thuis ligt die altijd op de tafel....
Kan je dit ook makkelijk schoonmaken? Iemand met hetzelfde probleem?
je kunt em uit elkaar halen (lijkt me geen slim plan) maar als je het wilt doen check:quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:40 schreef Herkauwer het volgende:
Voor degene met deze telefoon. Komt er bij jullie ook zoveel stof onder het schermpje? Ik heb al een paar irritante stofjes op mijn scherm....
Ik heb deze telefoon nu 1,5 maand en ik ga er altijd netjes mee om. Net zo als mijn vorige telefoon (1,5 jaar gehad) vervoer ik mijn telefoon altijd in mijn broekzak. Op werk en thuis ligt die altijd op de tafel....
Kan je dit ook makkelijk schoonmaken? Iemand met hetzelfde probleem?
Het uit elkaar halen is niet waar ik bang voor benquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:07 schreef SureZal het volgende:
[..]
je kunt em uit elkaar halen (lijkt me geen slim plan) maar als je het wilt doen check:
http://howardforums.com/showthread.php?t=695027
Het gaat mij redelijk goed af altijd. Maar zoals nu kom je weer 2 schroeven tegen waar ik geen sleutel voor heb. Zo'n vijfhoekig geval...... heb één maat die net iets te klein is en eentje die net te groot isquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:44 schreef Skv het volgende:
Slopen loopt (bij mij) nooit goed af.
Als je aan pvAuthor kan komen kan je ook aan een key komenquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heb je die usbdrivers van de site al gedownload? Zo ja: geen idee verder
Mn pvAuthor is verlopen en die programma's die ik nu heb zijn of veel te ingewikkeld of de output werkt niet op mn telefoon zelfHeb trouwens nu nog iets van 400 mb over: heerlijk, eindelijk geen gebrek aan ruimte meer
![]()
Heb nog steeds niks gehoord..quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:48 schreef P-Style het volgende:
[..]
Eindelijk!!!Jij loopt al maanden rond te zwerven in de k750i en w800i topics en wilde eerst nog zo graag een w800i nemen.
Ik ben blij dat je dan toch eindelijk een k750i besteld hebt!
Je zult er geen spijt van krijgen!
Die kan ik dus niet vinden, mn halve pc stond tijdens mn zoektocht vol met spyware opeensquote:Op zondag 11 september 2005 11:04 schreef WooZ het volgende:
[..]
Als je aan pvAuthor kan komen kan je ook aan een key komen
mijn 1Gb kaartje wordt komende week geleverd incl. dongle
Pauperquote:Op zondag 11 september 2005 20:15 schreef Skv het volgende:
Heb mn iPod maar de V&A in geflikkert zodat ik 'n flashkaartje kan betalen
Dat daalt wel weer eer ik van die iPod af benquote:Op zondag 11 september 2005 20:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
PauperDas nog geen 100 euro bij elkaar
Prijs is trouwens wel opeens omhoog gegaan sinds ik er 1 gekocht heb: timing
![]()
Dat lijkt me niet zo moeilijk om daar vanaf te komenquote:Op zondag 11 september 2005 20:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat daalt wel weer eer ik van die iPod af ben
Dat gaat niet zo heel snel ben ik bang, zeker die van 2mp niet.. Maar over het algemeen is dat wel snel genoeg. Voor goedkoopste zou ik gewoon de pricewatch bij tweakers checken: zo heb ik ook die van mezelf besteld. Staat nu trouwens ook een Sony Pro Duo kaart in van 2 gig voor 160 euroquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:49 schreef Skv het volgende:
Ik ben er af
Waar kan ik het goedkoopst de Memory Stick Pro Duo 1GB kopen?
Wil ook graag weten of het opslaan van foto's e.d. niet heel erg lang duurt dan..
Niet dat ik weet, of er moet echt bijstaan dat die van Sandisk een hogere transfersnelheid heeft dan die van Sony. Het lijkt me eerder zo dat Sandisk meer kost doordat ze veel licentiekosten moeten betalen aan Sony die zelf ook de prijs kunstmatig hoog houdt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:30 schreef Skv het volgende:
12 Memory Stick Pro Duo 2GB (SanDisk) ¤ 210,-
3 Memory Stick Pro Duo 2GB (Sony) ¤ 158,32
Boeit het welk merk ik heb?
Wauw! Die 2GB kaartjes zijn ineens een stùk goedkoper geworden. En ik wist trouwens niet dat Sony ookal 2GB kaartjes had. Lange tijd was SanDisk de enige.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:30 schreef Skv het volgende:
12 Memory Stick Pro Duo 2GB (SanDisk) ¤ 210,-
3 Memory Stick Pro Duo 2GB (Sony) ¤ 158,32
Boeit het welk merk ik heb?
Totdat ze er achter komen dat een stuk bamibal in je oplaadplug zit.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:13 schreef Sport_Life het volgende:
godver me telefoon is nu definitef naar de klote, k heb dr vorige week overheen gekotst en een paar dagen geleden laten vallen op een betonnen vloer vanaf 2 meter hoogte. Hij wil niet meer opladen, verder doetie het nog wel geloof ik. Daarom weet ik dus ook niet welke van de 2 de oorzaak is (kwam er pas achter toen de batt leeg was) maar t gaat wel een gevalletje garantie worden!.
Hoezo kots je over je telefoon heen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:13 schreef Sport_Life het volgende:
godver me telefoon is nu definitef naar de klote, k heb dr vorige week overheen gekotst en een paar dagen geleden laten vallen op een betonnen vloer vanaf 2 meter hoogte. Hij wil niet meer opladen, verder doetie het nog wel geloof ik. Daarom weet ik dus ook niet welke van de 2 de oorzaak is (kwam er pas achter toen de batt leeg was) maar t gaat wel een gevalletje garantie worden!.
Dát wist ik dus nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:01 schreef P-Style het volgende:
(Overigens is de Memory Stick PRO standaard ontwikkeld door Sony en SanDisk sámen!)
Dat wil ik ook wel wetenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoezo kots je over je telefoon heen?
Beetje ranzig verhaal, maar k lag in me nest en ik merkte dat het op kwam zetten. Dus ik als een bezetene naar de wasbak strompelen, onderweg dus een paar keer gekotst oa over mn telefoon die op de tafel lag.. (jah ik heb het opgeruimd en ja het was de gemeenschappelijke woonkamer die ik onderkotste en NEE ik heb de details niet verteld aan mn huisgenotenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoezo kots je over je telefoon heen?
Behalve de brokjes in het oplaadgaatjequote:Op dinsdag 13 september 2005 23:34 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Beetje ranzig verhaal, maar k lag in me nest en ik merkte dat het op kwam zetten. Dus ik als een bezetene naar de wasbak strompelen, onderweg dus een paar keer gekotst oa over mn telefoon die op de tafel lag.. (jah ik heb het opgeruimd en ja het was de gemeenschappelijke woonkamer die ik onderkotste en NEE ik heb de details niet verteld aan mn huisgenoten) maar wel alles schoon lopen maken met schoonmaakmiddel enzo dus je ziet er niks meer van!!!
Zelfs die heb ik er met mn vingers uit lopen kutten..quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Behalve de brokjes in het oplaadgaatje
Dat heeft hij ook!! Die scandisk is echt veeeeeeeeeeeeel sneller als die sony.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, of er moet echt bijstaan dat die van Sandisk een hogere transfersnelheid heeft dan die van Sony. Het lijkt me eerder zo dat Sandisk meer kost doordat ze veel licentiekosten moeten betalen aan Sony die zelf ook de prijs kunstmatig hoog houdt.
@ brrrrrrt: Je moet in je instellingen bij display de slaapstandklok uitzetten, dan gaat wel de verlichting uit na een paar seconden maar komt die klok er niet meer voor
De kleur geloof ik...quote:Op woensdag 14 september 2005 13:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Verdomme! Geen akkoord van Telfort gekregen, dus vandaag geen telefoon kunnen bemachtigen. Ik kan hem wel nog via internet bij T-Mobile bestellen, met 300 belminuten voor 17,75. Koopje dus eigenlijk, maar dan is het wel de D750i.
Weet iemand of er veel verschil zit tussen de K en D versies, behalve dat de D750i gesimlockt is? Anders neem ik die gewoon namelijk.
Ik mag er dus geen abonnement afsluiten. Waarom weten ze niet, kan aan honderden dingen liggen zei de foonmutsquote:Op woensdag 14 september 2005 13:49 schreef diesel82 het volgende:
Wat bedoel je met "akkoord van telfort krijgen" ??
Ik ben zelfs van plan om mijn flashkaartje te verkopen zodat ik een iPod mini kan gaan halenquote:Op zondag 11 september 2005 20:15 schreef Skv het volgende:
Heb mn iPod maar de V&A in geflikkert zodat ik 'n flashkaartje kan betalen
quote:K750i Tips and Tricks
--------------------------------------------------------------------------------
You know what this is about, we'll make a nice collection of tips and tricks for the K750i.
PM me and I'll edit it into this main post, with credit if wanted I don't want this thread ending up huge and unusable
Media
The media player has some cool litle tricks up it's sleeve. The more obvious ones are that if you pause a video and press More, you have the option to Capture Frame, this is stored in the Pictures folder, named after the video it came from.
Next to that option is full screen.
If you are watching a film and ress the joystick down it goes into slow-motion playback.
If you are editing a Movie in Video DJ, holding down the back key to exit keeps the program running with your work saved, rather than tapping back which will delete it.
- press and hold "+" is last song
- press and hold "-" is next song (This may sound backwards but it is the direction of the playlist, ie pressing down moves down the screen)
Messaging
There is a new :-o smily, to make it easier to add that and :-D add them as new words by pressing More>Spell Word They are : - D and : - o (the letter not zero) but without the spaces.
some special smilies[img]images/smilies/happy52.gif[/img] (any where you can type in the phone even phone book)
:-]
:-[
[:]
:-X
:-D
:-l
|-l
(Thanks to tinhlagi)
Camera
Hold the camer still after you press the button for about 1/2second in daylight, and longer at night to avoid blur
If you have the camera shutter sound off you can feel and hear the lens move, it snaps back to a default position when the image is finished being taken, when you notice it move back the shot is done and you can move without blur.
Turning off the camera shutter sound - this depends on the firmware yu are running, some countries have passed a law requiring the phone to make a noise no matter what, but if you are allowed just put the phone in silent mode by holding down # whenon the standyby screen. You all have the option in the Activity Menu. Thanks to topscooby, biondi, who and lesha
Some good camera shorcuts.
Photo & video mode:
1= to change Photo/Video size
4 = enable/disable macro
7 = enable/disable nightshot
* = enable/disable light
video mode only:
0 = shoot mode (HQ or for messaging) (Thanks Staiano)
General
- Behind the battery, on the white sticker inside the phone, you will see a code (4th line above the barcode), for example 03W21. This means your phone was manufactured in week 21, 2003
- You will get to the service menu by entering the following code from standby mode
Code: > * < < * < *
( < or > means left or right with your joystick).
- This code will lead you to the network-lock menu
Code:< * *<
(< or > means left or right with your joystick).
- The phone will go into 'silent' profile if you press the "#" button for a long time (in standby).
- If you press "C" for a while during a call, your microphone will go on mute and the receiver will not be able to hear you.
If you tap + or - when there is a call incomming, the ring signal and vibrate are muted. It still shows on screen. Good for tose calls you don't want to answer (Thanks Ginz)
When you push on menu, the numeric buttons (incl * and #) are shortcuts to the icons in the menu.
For example "Messages" is 5 ,"File Manager" is 7 and "Settings"is # (Thanks Willy1986)
Die moet je zelf makenquote:Op woensdag 14 september 2005 15:06 schreef Skv het volgende:
Waar kan je dat ding halen?
Die wil ik.
Alsjeblieftquote:Op woensdag 14 september 2005 15:42 schreef Skv het volgende:
En hoe
gaat nog wat worden, k ben zo onhandig als een berg stro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |