abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30551395
Op de lange termijn is idd anders dan in de winkel (al zien sommige meubels er zelfs dan al uit alsof ze al 10 jaar in gebruik zijn...)

Lunna wil ik ook, maar ik durf em steeds niet te kopen (en vriendje vind hem niet zo mooi)
Aangezien hij nu weer wat in prijs verlaagd is wordt het steeds verleidelijker....
pi_30552145
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 20:37 schreef Fiorenza het volgende:
Op de lange termijn is idd anders dan in de winkel (al zien sommige meubels er zelfs dan al uit alsof ze al 10 jaar in gebruik zijn...)

Lunna wil ik ook, maar ik durf em steeds niet te kopen (en vriendje vind hem niet zo mooi)
Aangezien hij nu weer wat in prijs verlaagd is wordt het steeds verleidelijker....
In de showroom worden meubels vaak ernstiger 'mishandeld' dan bij mensen thuis. Ooit op een koopzondag naar IKEA geweest?
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_30553200
Vraagje aan de IKEA medewerkers: vroeger verkocht Ikea Moppe-kastjes (staan er hier in huis tig). Daar heb ik een prachtig Lego-meubel van gemaakt. Nu wil ik hetzelfde meubel maken voor mijn neefje, maar eh.... ik zie die kastjes niet meer op de site. Zijn ze van naam veranderd??
Als je negatief denkt over iets, wordt het altijd positiever dan je dacht.
  dinsdag 13 september 2005 @ 22:43:17 #129
3185 Adelante
To let it go now
pi_30556151
MOPPE is helaas vervangen door de FIRA serie, niks meer degelijkheid, maar je krijgt nu een bouwpakket mee om zelf zo'n kastje in elkaar te spijkeren
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 13 september 2005 @ 22:44:00 #130
3185 Adelante
To let it go now
pi_30556185
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 18:27 schreef WebForce het volgende:

Heel goed! Vooral veel in Duiven kopen!
en in Utrecht retourneren graag
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_30558239
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:44 schreef Adelante het volgende:

[..]

en in Utrecht retourneren graag
Explain? Ik mis wat?
  woensdag 14 september 2005 @ 11:23:16 #132
3185 Adelante
To let it go now
pi_30566877
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 23:37 schreef Allan24 het volgende:

Explain? Ik mis wat?
Utrecht en Duiven zijn altijd felle omzetconcurrenten, dus ga in Duiven een 100m2 laminaat kopen (omzet +) en lever deze dan in Utrecht weer in (omzet -)...
pi_30568656
Even een vraagje voor de IKEA medewerkers hier (en meer specifiek IKEA Heerlen). Ik betrek binnenkort een nieuw appartement en ik wil in het hele ding Tundra kliklaminaat leggen. Ik moet het nog meten (krijg 4 oktober de sleutel pas) maar het zal zo'm 80 m2 worden. Is laminaat normaal gesproken in die hoeveelheden op voorraad, of moet ik er een euregionaal verzameltripje van maken?
pi_30570130
80 m2, da's zo'n 34 pakken... het moet wel heel gek lopen wil dat niet op voorraad zijn, doorgaans zijn er van elke kleur meerdere pallets voorradig

BTW, tip:

(Dus als je met z'n tweeën gaat, max. 100 m2 let wel, alleen 28 september, alleen deze kleur, en op tijd erbij zijn!)
pi_30570680
thanx! Die woonsdag aanbieding had ik gezien, maar het wordt eiken (en ik kan pas 4 oktober pas meten, en meten = weten)
pi_30571800
Ok dan
Zorg dat je in elk geval genoeg meeneemt, want niks is zo vervelend dan wanneer je aan het leggen bent en je komt een pak tekort. Terugbrengen kan gewoon als je overhoudt:
quote:
Binnen 90 dagen mag je terugbrengen en ruilen, conform onze verkoopvoorwaarden. Breng de ongebruikte artikelen terug in hun originele verpakking, samen met de kassabon, en je ontvangt van ons het aankoopbedrag terug. De artikelen kunnen naar alle vestigingen teruggebracht worden.
BTW, deze al gezien? [Centraal] Kliklaminaat vloer
pi_30572921
Zeg, hoe zit het nou met dat het geld wat je uitgeeft in het restaurant van de prijs van wat je koopt in de winkel afgaat?

Ik hoop dat ik snel een reactie krijg, want ik wil er wellicht straks gaan eten.
  woensdag 14 september 2005 @ 15:21:29 #138
3185 Adelante
To let it go now
pi_30573367
quote:
Op woensdag 14 september 2005 15:06 schreef Morgil het volgende:
Zeg, hoe zit het nou met dat het geld wat je uitgeeft in het restaurant van de prijs van wat je koopt in de winkel afgaat?

Ik hoop dat ik snel een reactie krijg, want ik wil er wellicht straks gaan eten.
die actie is van vorig jaar, mên
  woensdag 14 september 2005 @ 15:22:44 #139
3185 Adelante
To let it go now
pi_30573397
quote:
Op woensdag 14 september 2005 12:34 schreef SjCl het volgende:
Even een vraagje voor de IKEA medewerkers hier (en meer specifiek IKEA Heerlen). Ik betrek binnenkort een nieuw appartement en ik wil in het hele ding Tundra kliklaminaat leggen. Ik moet het nog meten (krijg 4 oktober de sleutel pas) maar het zal zo'm 80 m2 worden. Is laminaat normaal gesproken in die hoeveelheden op voorraad, of moet ik er een euregionaal verzameltripje van maken?
Heerlen heeft een klein beetje overschot aan antiek grenen laminaat, dus als je die kleur wilt, no problem... maar alle andere soorten zijn ook ruim op voorraad
pi_30573399
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:43 schreef Adelante het volgende:
MOPPE is helaas vervangen door de FIRA serie, niks meer degelijkheid, maar je krijgt nu een bouwpakket mee om zelf zo'n kastje in elkaar te spijkeren
Dat klinkt inderdaad niet goed , maar ik ga wel ff kijken. Dank je wel!
Als je negatief denkt over iets, wordt het altijd positiever dan je dacht.
pi_30575489
quote:
Op woensdag 14 september 2005 15:21 schreef Adelante het volgende:

[..]

die actie is van vorig jaar, mên
Voreige maand hing dat anders nog bij de uitgang van een ikea, mên
pi_30579382
Er is een nieuwe catalogus, dus het is een nieuw IKEjaar, mên
  donderdag 15 september 2005 @ 11:13:10 #143
3185 Adelante
To let it go now
pi_30597364
correctie, als je op zaterdag 24 september naar Sliedrecht gaat, kun je gewoon gebruik maken van de trek-in-korting actie
quote:
zaterdag 24 september Trek in korting! Vanaf 17 uur krijg je het bedrag waarvoor je eet en drinkt van ons als kassakorting op je aankopen. *
pi_30599759
quote:
Op donderdag 15 september 2005 11:13 schreef Adelante het volgende:
correctie, als je op zaterdag 24 september naar Sliedrecht gaat, kun je gewoon gebruik maken van de trek-in-korting actie
[..]

[afbeelding]
neem ik mooi mijn ouders mee uit eten naar de ikea
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:36:44 #145
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_30632142
Iemand de commercials gezien!?
Ik vind ze goed

En voor de mensen die nog steeds niet de catalogus hebben: Klik!
pi_30632572
Onlangs zag ik in het tijdschrift 101 woonideeën een handige manier om schilderijtjes/fotolijstjes op te hangen. Hiervoor werd gebruik gemaakt van de ophangrail Nyled van Ikea. Je kan er bijbehorende haakjes bij kopen (¤3 per 4).

Nu waren we gisteren ongepland bij Ikea Haarlem (en dus had ik mijn tijdschrift niet mee...) en daar konden we Nyled helemaal niet vinden... De medewerkster van Ikea kon ons helaas ook niet verder helpen. Iemand enig idee waar we bij ikea moeten kijken? Gordijnophangsystemen? Posters en lijsten?
pi_30633122
Deze vind ik lief

Maar ze zijn steeds uitverkocht
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_30633909
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:02 schreef poemojn het volgende:
Keukenaccessoires denk ik.
Jaaaa!!!! Dat is 'm Zijn we gisteren dus drie keer de hele Ikea voor rondgelopen
pi_30634000
Ja, beetje jammer voor je, dat had een medewerker toch voor je moeten kunnen vinden in hun systeem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')