In de showroom worden meubels vaak ernstiger 'mishandeld' dan bij mensen thuis. Ooit op een koopzondag naar IKEA geweest?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:37 schreef Fiorenza het volgende:
Op de lange termijn is idd anders dan in de winkel (al zien sommige meubels er zelfs dan al uit alsof ze al 10 jaar in gebruik zijn...)
Lunna wil ik ook, maar ik durf em steeds niet te kopen (en vriendje vind hem niet zo mooi)
Aangezien hij nu weer wat in prijs verlaagd is wordt het steeds verleidelijker....
en in Utrecht retourneren graagquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:27 schreef WebForce het volgende:
Heel goed! Vooral veel in Duiven kopen!
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
en in Utrecht retourneren graag
Utrecht en Duiven zijn altijd felle omzetconcurrenten, dus ga in Duiven een 100m2 laminaat kopen (omzet +) en lever deze dan in Utrecht weer in (omzet -)...quote:
BTW, deze al gezien? [Centraal] Kliklaminaat vloerquote:Binnen 90 dagen mag je terugbrengen en ruilen, conform onze verkoopvoorwaarden. Breng de ongebruikte artikelen terug in hun originele verpakking, samen met de kassabon, en je ontvangt van ons het aankoopbedrag terug. De artikelen kunnen naar alle vestigingen teruggebracht worden.
die actie is van vorig jaar, mênquote:Op woensdag 14 september 2005 15:06 schreef Morgil het volgende:
Zeg, hoe zit het nou met dat het geld wat je uitgeeft in het restaurant van de prijs van wat je koopt in de winkel afgaat?
Ik hoop dat ik snel een reactie krijg, want ik wil er wellicht straks gaan eten.
Heerlen heeft een klein beetje overschot aan antiek grenen laminaat, dus als je die kleur wilt, no problem... maar alle andere soorten zijn ook ruim op voorraadquote:Op woensdag 14 september 2005 12:34 schreef SjCl het volgende:
Even een vraagje voor de IKEA medewerkers hier (en meer specifiek IKEA Heerlen). Ik betrek binnenkort een nieuw appartement en ik wil in het hele ding Tundra kliklaminaat leggen. Ik moet het nog meten (krijg 4 oktober de sleutel pas) maar het zal zo'm 80 m2 worden. Is laminaat normaal gesproken in die hoeveelheden op voorraad, of moet ik er een euregionaal verzameltripje van maken?
Dat klinkt inderdaad niet goedquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:43 schreef Adelante het volgende:
MOPPE is helaas vervangen door de FIRA serie, niks meer degelijkheid, maar je krijgt nu een bouwpakket mee om zelf zo'n kastje in elkaar te spijkeren
Voreige maand hing dat anders nog bij de uitgang van een ikea, mênquote:Op woensdag 14 september 2005 15:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
die actie is van vorig jaar, mên
quote:zaterdag 24 september Trek in korting! Vanaf 17 uur krijg je het bedrag waarvoor je eet en drinkt van ons als kassakorting op je aankopen. *
neem ik mooi mijn ouders mee uit eten naar de ikeaquote:Op donderdag 15 september 2005 11:13 schreef Adelante het volgende:
correctie, als je op zaterdag 24 september naar Sliedrecht gaat, kun je gewoon gebruik maken van de trek-in-korting actie
[..]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |