abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30107537
ik heb gister de catalogus gekregen
was vorige week nog geweest, dus veel nieuws stond er niet meer in, maar toch ;-)

ik zit nu nog te wachten op de nieuwe keukencatalogus...
weet iemand wanneer die te verkrijgen is toevallig?
op de site staat ook nog lang niet alle inbouwapparatuur enzo vermeldt...
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:46:14 #77
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_30113271
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 19:13 schreef snellejelle het volgende:

[..]

zou kunnen, geen idee, ik werk niet bij ikea
Het toch was meer naar adelante ofzo
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:27:39 #78
92354 Nuvole
feeling good
pi_30115050
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:09 schreef -Kate- het volgende:

[..]

Ik zag nog een mooie zwartwitte met knalgele yellow cabs. Die was ook wel cool, maar daar weet ik (nog) geen plek voor in huis.. Ik weet niet hoe die heet.
De Alleby New York Taxi / Times Square. Hangt hier ook.

De catalogus lag hier begin vorige week in de bus. Niet echt vernieuwend dit jaar vind ik, zo'n thema als enkele jaren geleden (Go Cubic, woonvoorbeelden uitgewerkt in plattegronden met vierkante meters en de hele mikmak) vond ik leuker. De nadruk op de slaapkamer was er voor 2005 ook al.
Maar even goed genoeg nieuwe producten erin en de prijsverlagingen zijn ook altijd welkom.

Heeft iedereen nog een extra smsje gekregen tgv de laatste woonsdag sms-actie? Hier namelijk een wel, ander niet.
Ik ga morgen weer iig. .
Only the good die young.
pi_30130179
Weet iemand de SMS lettercode voor deze Woonsdag?

Ik heb vakantie en wil niet naar IKEA rijden
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  woensdag 31 augustus 2005 @ 18:13:35 #80
3185 Adelante
To let it go now
pi_30138796
medewerkers zijn uitgesloten van deelname aan acties/prijsvragen voor klanten

en de catalogus is vanaf week 36 verkrijgbaar bij de klantenservice van alle vestigingen. waarom? omdat anders iedereen er eerst een meeneemt uit de winkel en hem daarna nog thuisgestuurd krijgt en er dan maar één bewaart en de ander wegmikt
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_30139009
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 18:13 schreef Adelante het volgende:
medewerkers zijn uitgesloten van deelname aan acties/prijsvragen voor klanten
Waar staat dat?
Trouwens is niet eens voor mij
pi_30149968
heeft iemand met de "we doen het voor je" of "we doen het samen" inbouw/installatie service bij keukens?
pi_30150461
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:22 schreef plasticvlinder het volgende:
heeft iemand met de "we doen het voor je" of "we doen het samen" inbouw/installatie service bij keukens?

of iemand ervaring heeft, bedoel je?

Waarschijnlijk niet met de servicepakketten 'nieuwe stijl', aangezien die nu pas effectief 'verkocht' worden bij de keukens. Er is altijd al wel een montageservice geweest voor IKEA-meubels, maar die verschilt wezenlijk van de nieuwe keukenpakketten.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 23:59:20 #84
92354 Nuvole
feeling good
pi_30151254
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:51 schreef Allan24 het volgende:
Weet iemand de SMS lettercode voor deze Woonsdag?

Ik heb vakantie en wil niet naar IKEA rijden
CUKL.
Alleen een beetje laat nu, denk ik.
Of telt het ook als je vandaag sms't en morgen langsgaat?
Ik vond het wel gek dat ik een gewoon smsje met een code kreeg en nog één speciaal voor de laatste woonsdag met een andere code, maar dat ik toch maar één keer kon sms'sen. Bij de tweede keer kreeg ik een sms terug dat ik al een keer had meegedaan vandaag en het volgende maand nog maar eens moest proberen. Maar dan zal er wel geen sms-actie meer zijn?
Niet gewonnen overigens.
Only the good die young.
pi_30156052
Check! De nieuwe interactieve keukengids is online!
pi_30156518
had ik al gezien... maar alle inbouwapparatuur enzo staat nog niet online.. alleen een paar kookplaten en magnetrons :s
pi_30158727
Ik ga morregeeeeeeeeeeeen! Ik ga geen groot geschut meenemen, want ik ga met mijn ouders mee en niet voor mezelf kijken (geen cnetjes gespraard). Wel neem ik denk ik een strijkplank mee (10 euro!) en een droogrek voor hetzelfde bedrag.
pi_30161550
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:39 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik ga morregeeeeeeeeeeeen! Ik ga geen groot geschut meenemen, want ik ga met mijn ouders mee en niet voor mezelf kijken (geen cnetjes gespraard). Wel neem ik denk ik een strijkplank mee (10 euro!) en een droogrek voor hetzelfde bedrag.
Tip: klik (eerdere post). Die van ¤10 is euhm, een beetje wiebelig zegmaar
pi_30164326
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:08 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Tip: klik (eerdere post). Die van ¤10 is euhm, een beetje wiebelig zegmaar
Oh nouja dan is de keus snel gemaakt, als die wiebelig is. Ik dacht dat er weinig verschil was behalve dat irrtante strijkijzerhoudertje.
pi_30248839
Van o.a. de IKEA website:

De RABALDER contactdoos voldoet niet aan de veiligheidseisen die wij aan onze producten stellen. Een montagefout in de bedrading van de doos kan een elektrische schok veroorzaken. Uit voorzorg verzoeken wij iedereen die tussen april 2005 en augustus 2005 een RABALDER contactdoos voor drie stekkers heeft gekocht met aan de onderzijde de markering E0403 en het nummer 16648, om deze terug te brengen naar de klantenservice bij IKEA. Je krijgt dan het aankoopbedrag vergoed.

De desbetreffende RABALDER contactdozen voor drie stekkers zijn verkocht in Duitsland, Nederland, Portugal, Zweden, Oostenrijk, Finland, Noorwegen, Rusland, Singapore, Spanje, Griekenland en Hongarije. Er zijn geen andere landen betrokken.

Het gaat om de RABALDER contactdoos voor drie stekkers, artikelnummer 500.798.21 (blauw), 700.798.01 (oranje) en 900.798.00 (gemarmerd).

Vanwege een montagefout in een aantal RABALDER contactdozen voor drie stekkers kan de bedrading binnen in de contactdoos bekneld en beschadigd raken. Als de draadbekleding beschadigd raakt, kan de draad in contact komen met metalen onderdelen binnen in de contactdoos. Dit zou een elektrische schok van de contactdoos zelf of van een hierop aangesloten product tot gevolg kunnen hebben. Er zijn geen ongelukken gemeld als gevolg van het gebruik van de RABALDER contactdoos voor drie stekkers.

De desbetreffende RABALDER contactdozen voor drie stekkers zijn door de leverancier incorrect gemonteerd. Om te voorkomen dat dit weer gebeurt, zal IKEA de montage-instructies controleren en indien nodig herzien en maatregelen nemen tegen de leverancier.

De veiligheid van onze klanten is onze eerste prioriteit. Daarom vragen wij onze klanten uit voorzorg de contactdoos niet meer te gebruiken en het product terug te brengen naar de plaatselijke IKEA vestiging, waar zij hun geld terug krijgen.

Voor meer informatie kan je contact opnemen met ons gratis telefoonnummer 0800 453 26 49. Onze excuses voor het ongemak.
pi_30310294
Als ik nu nog steeds geen Ikea catalogus heb, moet ik mijn postbode dan gaan verdenken van frauduleuze praktijken??
  dinsdag 6 september 2005 @ 07:31:21 #92
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_30310348
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 07:22 schreef Liejannuh het volgende:
Als ik nu nog steeds geen Ikea catalogus heb, moet ik mijn postbode dan gaan verdenken van frauduleuze praktijken??
Wat moet ie met tientallen IKEA catalogi?
The Internets, I needs it..
  † In Memoriam † dinsdag 6 september 2005 @ 09:31:31 #93
7074 moussy
kuttekop
pi_30311764
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 07:31 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Wat moet ie met tientallen IKEA catalogi?
Pijltjes van draaien

Ik ben mijn bijbel catalogus kwijt
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_30312271
Ik zie door de bomen de matrassen niet meer......
Wie kan mij goed advies geven over een goed matras?
pi_30317774
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 07:22 schreef Liejannuh het volgende:
same here mooi kut zeg ik ga die van mijn ouders wel jatten (als zij 'm wel hebben gekregen...)
pi_30327105
Ik kreeg hem vandaag in de bus
Nee!
pi_30328551
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 09:55 schreef Koningin het volgende:
Ik zie door de bomen de matrassen niet meer......
Wie kan mij goed advies geven over een goed matras?
De Matrassengids!

Maar belangrijk blijft vooral: individueel comfort. Ga nooit af op goed bedoelde adviezen van vrienden of verkopers; ga proefliggen op een matras. Draaien, op je zij, op je rug, op je buik, probeer een matras goed uit voor je het koopt.
pi_30347319
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:02 schreef Allan24 het volgende:

[..]

De Matrassengids!

Maar belangrijk blijft vooral: individueel comfort. Ga nooit af op goed bedoelde adviezen van vrienden of verkopers; ga proefliggen op een matras. Draaien, op je zij, op je rug, op je buik, probeer een matras goed uit voor je het koopt.
De matrassengids had ik al eens bekeken, toch nog maar eens doen.
Ik ga zeker zelf liggen op die matrassen om te proberen. Ik denk trouwens dat we 2 losse nemen en dat we dan allebei een uitzoeken wat we fijn vinden. Hoeft niet dezelfde te zijn.
pi_30348109
Dat ronde bed lijkt me leuk
pi_30348836
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:01 schreef Koningin het volgende:

[..]

De matrassengids had ik al eens bekeken, toch nog maar eens doen.
Ik ga zeker zelf liggen op die matrassen om te proberen. Ik denk trouwens dat we 2 losse nemen en dat we dan allebei een uitzoeken wat we fijn vinden. Hoeft niet dezelfde te zijn.
zeker als je in gewicht en/of lengte van je partner verschilt is dat aan te raden. Wat de een geweldig vindt liggen, kan voor de ander heel oncomfortabel zijn. Houd er wel rekening mee dat niet alle matrassen even dik zijn, en je dus mogelijk hoogteverschil moet overbruggen met bijvoorbeeld een dekmatras.

Sowieso heb je op alle matrassen met lichtgrijze of witte tijk bij IKEA de 90-dagen-omruilgarantie (vraag in de winkel )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')