Ik weet niet zeker of het deze pannen zijn, maar IKEA heeft pannen van BK kwaliteit, volgens mij was dat de 365+ serie...quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:07 schreef linda856763 het volgende:
Die pannen zijn volgens mij die 365+ pannen, en die heb ik zelf ook (los gekocht) Fijne pannen, dikke bodem, geschikt voor elke warmtebron. De rest van de inhoud weet ik niet.
bij de sweden shop had je ook nog een zak voor thuis mee kunnen nemenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vandaag voor het eerst de veelgeprezen Zweedse balletjes gehad. Ik heb er maar één ding over te zeggen:. Veel te vet en gewoon vies.
't Zal wel aan mij liggen, maar waar zie je dat?quote:Op donderdag 29 september 2005 18:55 schreef Adelante het volgende:
leuke actie wederom, win een cadeaupas t.w.v. 2000 euro
[afbeelding]
voor meer info: www.ikea.nl
Nou, sorry, maar ik denk dat ik een bodybuilder nodig heb om de schroeven in DIE kleine rotgaatjes te krijgen. Het past echt niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:41 schreef Allan24 het volgende:
Dat is zodat je de schroeven er stevig in kan draaien. Als ze de gaten groter maken, dan vallen de schoeven er 'doorheen' en kun je de wielen helemaal niet vastzetten...
klinkt geloofwaardig, toch?![]()
Doe een klein beetje kaarsvet op de schroefjes of gebruik anders een accu schroef/boormachinequote:Op vrijdag 30 september 2005 08:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, sorry, maar ik denk dat ik een bodybuilder nodig heb om de schroeven in DIE kleine rotgaatjes te krijgen. Het past echt niet.
Hm, ik heb hier ook nog wel glijmiddel, zou dat werken?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:47 schreef Dophertje het volgende:
[..]
Doe een klein beetje kaarsvet op de schroefjes of gebruik anders een accu schroef/boormachine
Die vazen in IKEA Duiven iig wél... Let wel op dat dit een goed artikel is en al snel raakt uitverkocht.. Ook lopen sommige kleuren harder dan een andere kleur, maar ze zitten bij elkaar verpakt...quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:46 schreef So_Addictive het volgende:
Zijn deze nieuwe artikelen al gesignaleerd bij de Ikea?
Per stuk! En ze zijn echt groot! Meteen de duurste vaas die we hebben bij IKEA...quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:27 schreef Adelante het volgende:
kosten ze nou 35 euro per 4 of per stuk?
NEE JE GAAT NAAR DUIVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:07 schreef E.T. het volgende:
Als ze die vazen in Duiven hebben.....
Maandag toch maar ff in Barendrecht kijken(meteen even kijken voor tafeltje en stoeltje voor mijn kleine meissie
)
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:01 schreef WebForce het volgende:
[.. Barendrecht]
NEE JE GAAT NAAR DUIVEN BREDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
*slaapzak pakt*quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:38 schreef WebForce het volgende:
[..]!
Trouwens: as. maandag, komt allen naar IKEA Duiven!! Opening van de kesrtshop, op de begane grond voor de kassa's! Volledig opgebouwd door mij
Deze reeks kwam veel beter tot z'n recht in de goede handen van schatjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:48 schreef Conflict het volgende:
Deze reeks neem ik mee naar het vernieuwde DHZ forum, Klussen en Wonen![]()
Goede dag voor de opening. Maandag is Duitse Feestdag (Dag van de Eenwording), dus dan ben je meteen de helft van je omzet kwijtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:38 schreef WebForce het volgende:!
Trouwens: as. maandag, komt allen naar IKEA Duiven!! Opening van de kesrtshop, op de begane grond voor de kassa's! Volledig opgebouwd door mij
Wat is dat nou voor een onzin?quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Deze reeks kwam veel beter tot z'n recht in de goede handen van schatje
mogen wij terug naar LIF?
Nope! IKEA blijft in K&W! Daar waar hij hoort!quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:04 schreef Adelante het volgende:
Deze reeks kwam veel beter tot z'n recht in de goede handen van schatje
mogen wij terug naar LIF?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Goede dag voor de opening. Maandag is Duitse Feestdag (Dag van de Eenwording), dus dan ben je meteen de helft van je omzet kwijt
ik heb hetzelfde gedaan, tundra kliklaminaat uit de woonkamer losgeklikt en in ons nieuwe huis er de slaapkamer mee dichtgelegd. ging prima, zat alleen een beetje met verkleuringen wat niet helemaal goed uitkwam bij het herleggen, maar het was voor de slaapkamer...quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:15 schreef Gumtree het volgende:
Hoe is dat Tundra laminaat eigenlijk? ik wil namelijk nu ongeveer 60 m2 leggen en dat volgend jaar misschien meenemen naar onze nieuwebouwwoning (kan ik mooi de zolder mee doen)
Ängby wordt niet meer verkocht inderdaad, nieuwe vestigingen hebben het bankstel überhaupt nooit in de collectie gehad. Ik zou het eens bij het landelijke informatienummer proberen (0900-bel ikea) misschien dat er ergens nog centraal voorraad is. Succesquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:00 schreef Pissie het volgende:
Vraagje...
Wij hebben in 2001 een Ängby bankstel en een stoel gekocht met van die losse hoezen eroverheen. Nu willen wij onderhand die hoezen wel eens vervangen omdat onze kat er de afgelopen 4 jaar wel erg vaak haar nagels aan gescherpt heeft.
Volgens mij verkopen ze die hoezen niet meer los bij de Ikea.
Weet iemand of hier nog op de een of andere manier aan te komen is? Het zou toch leuk zijn als we in ons nieuwe huis met nieuwe hoezen op de bank zouden kunnen beginnen.
Zie ik daar de KLIPPAN bank?quote:Op donderdag 29 september 2005 18:55 schreef Adelante het volgende:
leuke actie wederom, win een cadeaupas t.w.v. 2000 euro
[afbeelding]
voor meer info: www.ikea.nl
Nee die bank niet. Ik heb een garderobekast in elkaar laten flansen. Wel ontzettend mooi. Ik heb die glow in the dark kinderkast gekocht. Die je in Turqoise en Roze hebt weet je wel. En een tvmeubeltje en wat grut. Op dat pleuris tvmeubeltje moest ik 45 fucking minuten wachten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:55 schreef Adelante het volgende:
whehehe, heb je die blauwe slaapbank nog gehaald?
en je moet ook niet naar A'dam gaan, Haarlem is een stuk relaxtermaar die waren waarschijnlijk zondag niet open
De blauwe natuurlijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:01 schreef Adelante het volgende:
glow-in-the-dark roze kinderkast voor je zoontje, nee dat gaat later helemaal goed komen
die hangstoel was onderdeel van het tuinassortiment afgelopen jaar, ik weet niet of hij volgend jaar weer terug komt. maar als de stoel ook in het volgende tuinassortiment komt, zal ie vanaf april volgend jaar weer leverbaar zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:18 schreef TearSong het volgende:
Ik zag overigens laatst bij een kennis een 'hangstoel' van de ikea. Het was een 'volwassen' versie van de SVINGA kinderstoel, in het zwart. Op de site zie ik hem niet meer staan en ook die kennis gaf aan dat ze hem niet meer hebben gezien bij de IKEA. Weet 1 van de IKEA medewerkers hier misschien meer? Is hij inderdaad niet meer in het assortiment of komt hij nog wel eens terug? Ik zou er namelijk graag 2 willen hebben, ze 'hangen' heerlijk
ik ken de "vierkante" KLUBBO alleen in een set van 3quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:34 schreef D-MIXXX het volgende:
In de Ikea gids zie je regelmatig een vierkante 'Klubbo' langskomen. Zoek je op de Ikea site vind je een rechthoekige 'Klubbo'.
Bestaat die vierkante 'Klubbo' nog?
voorlopig staat er geen actie meer gepland met TUNDRA laminaat, 't was overigens alleen de esdoorn kleur die afgeprijsd was.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:30 schreef DJSmiley het volgende:
Afgelopen woensdag was t Tundra laminaat in de aanbieding... Worden dat soort acties regelmatig herhaald? Ik heb t namelijk binnenkort nodig, en kwam er dus zaterdag achter dat t woensdag in de aanbieding was
Heb 70 vierkante meter laminaat gehaald, scheelde me 280 euriesquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
voorlopig staat er geen actie meer gepland met TUNDRA laminaat, 't was overigens alleen de esdoorn kleur die afgeprijsd was.
In het Ikea boekje staan op diverse pagina's de vierkante Klubboquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik ken de "vierkante" KLUBBO alleen in een set van 3
[afbeelding]
Niemand?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:13 schreef Jessi het volgende:
Ik zoek al een poosje dit kastje, ik heb hem nog nooit 'live' gezien, maar hij lijkt me reuze handig. De laadjes zijn A4 formaat en normaal is hij onbehandeld en met andere greepjes. Heeft iemand hem kunnen vinden op de site of in de catalogus? Of misschien een artikelnummer?![]()
[afbeelding]
Idd, ik gebruik altijd HEMA kussenslopen omdat die van IKEA niet passen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:40 schreef Barcelona het volgende:
Ik vind het jammer dat bij al het beddengoed van Ikea de kussens zo klein (50x60cm) zijn.Tegenwoordig horen kussens gewoon 60x70 te zijn.
![]()
Of heb je alleen het rooster in de vaatwasser? Want dat kan wel natuurlijk.quote:Braadslede met rooster
PROMPT
¤ 8.95 / stuk
Lengte: 38 cm
Breedte: 31 cm
Antiaanbaklaag van Teflon Prima; voedsel en bakwerk laten gemakkelijk los.
Onderhoud:Met de hand afwassen. Geschikt voor de oven.
Goed om te weten:Vet voor een optimaal resultaat de vorm voor gebruik met wat boter of olie in.
welke is dat ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:18 schreef ROG het volgende:
Die nieuwe bij-de-tv-eten-salon-tafel van Ikea PS, de Boastad is slim gevonden. Strijkplankmechanisme eronder!
Nee, die kun je niet ergens downloaden. Maar ik zal morgen (zondag) eens voor je kijken of ie op het IKEA intranet te vinden is, dan mail ik 'm wel effe doorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, ik heb via Marktplaats mijn Krister PC-tafeltje verkocht, maar er zit geen montagehandleiding meer bij, kun je die toevallig ergens downloaden?
Breda is op 9 oktober open van 10-17 uur, net als Sliedrecht. De overige vestigingen zijn gesloten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:50 schreef G-Mart het volgende:
Flink balen, de IKEA website is uit de lucht.
Weet iemand of de IKEA in Groningen morgen (zondag) open is? Kan ik weer wat leuke shizzle kopen.
Alvast bedankt!
Als er geen liters vocht uit het vlees kom moet het lukken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
hmm, okay
ik wil nl. erg graag een braadslee met rooster om vlees droog te roosteren, zodat al het vocht in de slee druipt. maar dat moet toch wel lukken met die denk ik?
Okee, tof! Mijn Hotmail staat in mijn profiel.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:27 schreef Allan24 het volgende:
Nee, die kun je niet ergens downloaden. Maar ik zal morgen (zondag) eens voor je kijken of ie op het IKEA intranet te vinden is, dan mail ik 'm wel effe door
quote:
Als het goed is heb je vanmorgen mail gehadquote:Op zondag 9 oktober 2005 07:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Okee, tof! Mijn Hotmail staat in mijn profiel.
ben ik van planquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:39 schreef Chav het volgende:
[..]
Als er geen liters vocht uit het vlees kom moet het lukken.
Anders ga je toch gewoon ff bij de Ikea zelf kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |