De postbode mag zelf bepalen in welke volgorde hij de catalogi bezorgt... dus bijvoorbeeld de ene week alle oneven nummers en de week erop alle even nummers in zijn wijk/dorp. Anders zouden de postbodes zich werkelijk een breuk tillen aan al die IKEA Bijbelsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:29 schreef Liejannuh het volgende:
Het is gemeen! Mijn ouders hebben de nieuwe catalogus wel al binnen en ik nog niet!
En we wonen toch echt in hetzelfde suffe dorp.
quote:Ook op het erepodium deze IKEA Dänka. Dat dit de goedkoopste strijkplank uit deze test is, werkt daar zeker aan mee. De dopjes voor de poten worden los bijgeleverd. Klanten van IKEA worden zelfs bij een strijkplank aan het werk gezet. [] Traploos instelbaar. De hendel voor het ontgrendelen van de poten is gemakkelijk te vinden; de bediening is wat stroef in het begin. Opvallend is dat de labels met wasvoorschriften bijna half zo groot zijn als het overtrek zelf.
Ik heb 'm al een weekquote:
Het zou kunnen dat de Misty Road uitverkocht is geweest, en dat je vriend 'm daarom niet meteen kon meenemen. Vaak wordt voor een artikel een verwachte leveringsweek aangegeven in de computer, en heeft de IKEA-medewerker daarom kunnen vertellen dat de afbeelding vanaf week 37 weer verkrijgbaar is?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:04 schreef -Kate- het volgende:
Even klagen
Afgelopen donderdag was ik in Ikea Delft, en daar zag ik de "Misty Road" (bedrukt schildersdoek, in de catalogus op pagina 323). Ik vond 'm leuk, maar twijfelde of ik m zou kopen. Ik deed verstandig en besloot er nog een nachtje over te slapen.
Na de kassa's zag ik een klant met een karretje met daarin Misty Road naar buiten lopen. Ik dacht: shit, die heeft er wel een.
Gisteren toch maar besloten dat ik 'm wel wil hebben, en vandaag vriend op pad gestuurd naar Ikea Delft voor de Misty Road.
Komt ie daar, ziet ie alleen een showafbeelding hangen. Dus hij vragen aan een medewerker die daar rondliep. Die wist te melden dat de Misty Road pas over 2 weken te koop is.
Ja hallo, hoe verklaar je die klant dan die ik donderdag dan naar buiten zag lopen met de MR?
(dat wist vriend niet, dat ik dat had gezien, dus hij kon het ook niet meteen aan de medewerker vragen).
Iig ga ik over 2 weken wel weer terug
Gelukkig, anders koop ik de halve Ikea leeg nl en ga alles verandern in huisquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
nope, je kunt een kredietfaciliteit koppelen aan je family-card, je bent dit niet verplicht.
Maar dan kan je er verder niet zoveel mee op dit moment...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
nope, je kunt een kredietfaciliteit koppelen aan je family-card, je bent dit niet verplicht.
De medewerker heeft niet in de computer gekeken iig. Hij zei dat de Misty Road een nieuwe collectie was en dat zou pas vanaf over 2 weken te koop zijn. Nogal vreemd als je een paar dagen eerder iemand zo'n ding hebt zien kopenquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:45 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat de Misty Road uitverkocht is geweest, en dat je vriend 'm daarom niet meteen kon meenemen. Vaak wordt voor een artikel een verwachte leveringsweek aangegeven in de computer, en heeft de IKEA-medewerker daarom kunnen vertellen dat de afbeelding vanaf week 37 weer verkrijgbaar is?
Niet alles uit het assortiment staat in de catalogus,quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:40 schreef arj1o1 het volgende:
in de catalogus 2006 staat wel de slaapbank nilsby vermeld maar op internet staat deze niet (meer) vermeld..
op de belgische staat hij er (nog) wel op
iemand die er meer van weet?
Hier hetzelfde probleem, we wonen hemelsbreed misschien 600 meter van elkaar verwijderdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:29 schreef Liejannuh het volgende:
Het is gemeen! Mijn ouders hebben de nieuwe catalogus wel al binnen en ik nog niet!
En we wonen toch echt in hetzelfde suffe dorp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |