abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29974565
Het is gemeen! Mijn ouders hebben de nieuwe catalogus wel al binnen en ik nog niet!
En we wonen toch echt in hetzelfde suffe dorp.
pi_29974824
Das het enigste vervelende aan mijn nee - nee sticker. Geen Ikea gids.
Das mooi klöte.
Dat is eens wat anders...
pi_29979538
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:29 schreef Liejannuh het volgende:
Het is gemeen! Mijn ouders hebben de nieuwe catalogus wel al binnen en ik nog niet!
De postbode mag zelf bepalen in welke volgorde hij de catalogi bezorgt... dus bijvoorbeeld de ene week alle oneven nummers en de week erop alle even nummers in zijn wijk/dorp. Anders zouden de postbodes zich werkelijk een breuk tillen aan al die IKEA Bijbels
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_29983266
pi_29989707
ik kan amper wachten op de nieuwe catalogus
pi_30004944
vanmorgen de nieuwe catalogus in de brievenbus gevonden.
Stop rockin' the boat.
pi_30013786
En het bureau staat bleek dat de onderdeeltjes met wat gepulk er wel uit kwamen
pi_30013903
Vandaag nog even bij de Ikea in Duiven langsgeweest. Wat was het daar druk zeg! Ik was op zoek naar een badkamerrekje/mandje dat je aan de douchedeur kunt hangen (zodat je geen schroeven enzo nodig hebt). Niks kunnen vinden op de badkamerafdeling en ook niet bij het 'opbergen'. Ook geen Ikea medewerkers in de buurt gezien dus kon het ook niet vragen. Jammer!
pi_30017799
Consumentenbond doet een quicktest naar strijkplanken (augustus 2005):

Derde plaats voor:

IKEA Dänka
Prijs: ¤25
Strijkoppervlak: 120x38 cm
Hoogte-instelling: tot 95 cm (traploos)
quote:
Ook op het erepodium deze IKEA Dänka. Dat dit de goedkoopste strijkplank uit deze test is, werkt daar zeker aan mee. De dopjes voor de poten worden los bijgeleverd. Klanten van IKEA worden zelfs bij een strijkplank aan het werk gezet. [ ] Traploos instelbaar. De hendel voor het ontgrendelen van de poten is gemakkelijk te vinden; de bediening is wat stroef in het begin. Opvallend is dat de labels met wasvoorschriften bijna half zo groot zijn als het overtrek zelf.

Typisch IKEA
pi_30021700
In Helmond is de nieuwe ikea-catalogus ook aangekomen
Wel jammer dat er weinig nieuwe dingen in staan..
pi_30025189
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 21:04 schreef E.T. het volgende:
Ik wil ook de nieuwe catalogus
Ik heb 'm al een week

En ik wil verhuizen, enkel en alleen om een de halve catalogus te gaan bestellen
pi_30029043
Even klagen

Afgelopen donderdag was ik in Ikea Delft, en daar zag ik de "Misty Road" (bedrukt schildersdoek, in de catalogus op pagina 323). Ik vond 'm leuk, maar twijfelde of ik m zou kopen. Ik deed verstandig en besloot er nog een nachtje over te slapen.
Na de kassa's zag ik een klant met een karretje met daarin Misty Road naar buiten lopen. Ik dacht: shit, die heeft er wel een.
Gisteren toch maar besloten dat ik 'm wel wil hebben, en vandaag vriend op pad gestuurd naar Ikea Delft voor de Misty Road.
Komt ie daar, ziet ie alleen een showafbeelding hangen. Dus hij vragen aan een medewerker die daar rondliep. Die wist te melden dat de Misty Road pas over 2 weken te koop is.
Ja hallo, hoe verklaar je die klant dan die ik donderdag dan naar buiten zag lopen met de MR?
(dat wist vriend niet, dat ik dat had gezien, dus hij kon het ook niet meteen aan de medewerker vragen).

Iig ga ik over 2 weken wel weer terug
pi_30050789
Is het na het uitkomen van een nieuwe catalogus altijd bizar druk of is het nog wel te doen?
pi_30052989
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 15:04 schreef -Kate- het volgende:
Even klagen

Afgelopen donderdag was ik in Ikea Delft, en daar zag ik de "Misty Road" (bedrukt schildersdoek, in de catalogus op pagina 323). Ik vond 'm leuk, maar twijfelde of ik m zou kopen. Ik deed verstandig en besloot er nog een nachtje over te slapen.
Na de kassa's zag ik een klant met een karretje met daarin Misty Road naar buiten lopen. Ik dacht: shit, die heeft er wel een.
Gisteren toch maar besloten dat ik 'm wel wil hebben, en vandaag vriend op pad gestuurd naar Ikea Delft voor de Misty Road.
Komt ie daar, ziet ie alleen een showafbeelding hangen. Dus hij vragen aan een medewerker die daar rondliep. Die wist te melden dat de Misty Road pas over 2 weken te koop is.
Ja hallo, hoe verklaar je die klant dan die ik donderdag dan naar buiten zag lopen met de MR?
(dat wist vriend niet, dat ik dat had gezien, dus hij kon het ook niet meteen aan de medewerker vragen).

Iig ga ik over 2 weken wel weer terug
Het zou kunnen dat de Misty Road uitverkocht is geweest, en dat je vriend 'm daarom niet meteen kon meenemen. Vaak wordt voor een artikel een verwachte leveringsweek aangegeven in de computer, en heeft de IKEA-medewerker daarom kunnen vertellen dat de afbeelding vanaf week 37 weer verkrijgbaar is?
pi_30053629
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 17:06 schreef Adelante het volgende:

[..]

nope, je kunt een kredietfaciliteit koppelen aan je family-card, je bent dit niet verplicht.
Gelukkig, anders koop ik de halve Ikea leeg nl en ga alles verandern in huis
Wel op zoek naar badkamer dingetjes en nog steeds de eettafel, maar die zag ik niet meer in de catalogus staan Die met de 4 stoelen voor 119 euro.
pi_30056050
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 17:06 schreef Adelante het volgende:

[..]

nope, je kunt een kredietfaciliteit koppelen aan je family-card, je bent dit niet verplicht.
Maar dan kan je er verder niet zoveel mee op dit moment...
Iemand die nooit van mening is veranderd heeft waarschijnlijk niets geleerd.
pi_30057984
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 12:45 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Het zou kunnen dat de Misty Road uitverkocht is geweest, en dat je vriend 'm daarom niet meteen kon meenemen. Vaak wordt voor een artikel een verwachte leveringsweek aangegeven in de computer, en heeft de IKEA-medewerker daarom kunnen vertellen dat de afbeelding vanaf week 37 weer verkrijgbaar is?
De medewerker heeft niet in de computer gekeken iig. Hij zei dat de Misty Road een nieuwe collectie was en dat zou pas vanaf over 2 weken te koop zijn. Nogal vreemd als je een paar dagen eerder iemand zo'n ding hebt zien kopen
Maar misschien bedoelde hij wel dat de Misty Road uitverkocht was, en zei het niet heel duidelijk ofzo..
Maar goed, het maakt niet zoveel uit, want ze lagen er toch niet meer. Ik ga gewoon over een paar weken weer.
pi_30058014
in de catalogus 2006 staat wel de slaapbank nilsby vermeld maar op internet staat deze niet (meer) vermeld..
op de belgische staat hij er (nog) wel op
iemand die er meer van weet?
pi_30058417
Ik vind het textiel van de Ikea helemaal geweldig.. Ik heb een bedovertrek met poppetjes

Je ziet het rechts een beetje
pi_30058972
Ik vind het bedtextiel van Ikea juist waardeloos. Het word erg snel pluizig... En die kussenslopen zijn te klein.
pi_30059565
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 18:40 schreef arj1o1 het volgende:
in de catalogus 2006 staat wel de slaapbank nilsby vermeld maar op internet staat deze niet (meer) vermeld..
op de belgische staat hij er (nog) wel op
iemand die er meer van weet?
Niet alles uit het assortiment staat in de catalogus,
niet alles uit het assortiment staat op de website,
niet alles wat in de catalogus staat, staat ook op de website, en
niet alles wat op de website staat, staat ook in de catalogus.

pi_30060042
fijn dankje wel allan dan bel ik eerst gewoon op of ze hem op voorraad hebben
pi_30074423
Oogst: een wit lampje aan de wand, twee plafondlampen, drie cd-rekken, een ladekastje, een staand lampje, een staande lamp (hele coole)..... Nu nog een mooie witte bank, de klippan is niet echt geschikt voor mijn zeebenen, merkte ik... Naja. Ik zie wel. Helaas staan niet alle foto's op de Ikea-website...
  maandag 29 augustus 2005 @ 16:24:06 #49
3185 Adelante
To let it go now
pi_30074963
mooie witte bank

nikkala, in duitsland 110 euro goedkoper dan in nederland...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_30075044
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:29 schreef Liejannuh het volgende:
Hier hetzelfde probleem, we wonen hemelsbreed misschien 600 meter van elkaar verwijderd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')