Idd, ik gebruik altijd HEMA kussenslopen omdat die van IKEA niet passen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:40 schreef Barcelona het volgende:
Ik vind het jammer dat bij al het beddengoed van Ikea de kussens zo klein (50x60cm) zijn.Tegenwoordig horen kussens gewoon 60x70 te zijn.
![]()
Of heb je alleen het rooster in de vaatwasser? Want dat kan wel natuurlijk.quote:Braadslede met rooster
PROMPT
¤ 8.95 / stuk
Lengte: 38 cm
Breedte: 31 cm
Antiaanbaklaag van Teflon Prima; voedsel en bakwerk laten gemakkelijk los.
Onderhoud:Met de hand afwassen. Geschikt voor de oven.
Goed om te weten:Vet voor een optimaal resultaat de vorm voor gebruik met wat boter of olie in.
welke is dat ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:18 schreef ROG het volgende:
Die nieuwe bij-de-tv-eten-salon-tafel van Ikea PS, de Boastad is slim gevonden. Strijkplankmechanisme eronder!
Nee, die kun je niet ergens downloaden. Maar ik zal morgen (zondag) eens voor je kijken of ie op het IKEA intranet te vinden is, dan mail ik 'm wel effe doorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, ik heb via Marktplaats mijn Krister PC-tafeltje verkocht, maar er zit geen montagehandleiding meer bij, kun je die toevallig ergens downloaden?
Breda is op 9 oktober open van 10-17 uur, net als Sliedrecht. De overige vestigingen zijn gesloten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:50 schreef G-Mart het volgende:
Flink balen, de IKEA website is uit de lucht.
Weet iemand of de IKEA in Groningen morgen (zondag) open is? Kan ik weer wat leuke shizzle kopen.
Alvast bedankt!
Als er geen liters vocht uit het vlees kom moet het lukken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
hmm, okay
ik wil nl. erg graag een braadslee met rooster om vlees droog te roosteren, zodat al het vocht in de slee druipt. maar dat moet toch wel lukken met die denk ik?
Okee, tof! Mijn Hotmail staat in mijn profiel.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:27 schreef Allan24 het volgende:
Nee, die kun je niet ergens downloaden. Maar ik zal morgen (zondag) eens voor je kijken of ie op het IKEA intranet te vinden is, dan mail ik 'm wel effe door
quote:
Als het goed is heb je vanmorgen mail gehadquote:Op zondag 9 oktober 2005 07:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Okee, tof! Mijn Hotmail staat in mijn profiel.
ben ik van planquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:39 schreef Chav het volgende:
[..]
Als er geen liters vocht uit het vlees kom moet het lukken.
Anders ga je toch gewoon ff bij de Ikea zelf kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |