Ja, het is nog even alles afsluiten hè? Dan kunnen morgen de nieuwe lijntjes beginnenquote:Op maandag 29 augustus 2005 20:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En wat vonden jullie ervan?
Ik vond het een beetje een slap begin, maar dat komt omdat er al veel bekend was.
Dat van Guus en Dennis schiet gelukkig wel op![]()
Ja, dat valt me weer mee, dat dit niet nog weer een paar weken gerekt wordtquote:Op maandag 29 augustus 2005 20:57 schreef Frey het volgende:
Dag Yasmin![]()
En Guus![]()
Dat kwam er sneller uit dan ik dacht.
Tenzij Laura t morgen niet gelooft en Guus dan ook weer even terugkrabbelt...quote:Op maandag 29 augustus 2005 20:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En wat vonden jullie ervan?
Ik vond het een beetje een slap begin, maar dat komt omdat er al veel bekend was.
Dat van Guus, Laura en Dennis schiet gelukkig wel op![]()
Even wakker wordenquote:Op maandag 29 augustus 2005 20:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat valt me weer mee, dat dit niet nog weer een paar weken gerekt wordt
En er was dus nog geen nieuwe leader
Hij moet nog even blijven. Alles over dat plan van Martine moet namelijk nog uitkomen, anders komt er nooit een einde aan het gezeikquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:01 schreef Nano het volgende:
Bas Muijs mag nu écht weg.Laura en Dennislijntje begint zwaaar okay te worden.
Dat ben ik (tot mijn spijt) volledig met je eens.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:03 schreef BVO het volgende:
Kutaflevering zeg.
Ja, ik lees idd niet alles hierquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Even wakker worden
Die komt vrijdag, dat was al bekend
Maar jou kennende heb je er weer overheen gelezen
Vind je het erg dat je de aflevering slecht vond, of omdat je het eens bent met BVOquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:06 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat ben ik (tot mijn spijt) volledig met je eens.
Eerst een ogenblik geduld en dan ineens RTL7. Ik schrok me kapotquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:07 schreef Svensational het volgende:
Ze waren ook weer flink aan het kutten daar bij RTL4. Met die twee keer reclame.
Dat kunnen ze niet, kost ze fucking veel geld als ze dat doen!!! Weet je wel wat zo een bedrijf betaalt voor zendtijd tussen het nieuws en het einde van GTST?? Belachelijk veel!!!!quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Eerst een ogenblik geduld en dan ineens RTL7. Ik schrok me kapot![]()
En die reclame was ook lomp ja. Ze liepen toch al uit, dus ze hadden de reclame best een keer kunnen skippen![]()
Zeker als hij naast Ludo en Stefano staatquote:
ik vind het personage Nick walgelijk. Ik vind het een vreselijk mannetje, die zwelgt in zelfmedelijden.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:10 schreef Dizer het volgende:
Ik vond het een leuke aflevering. Heerlijk snel dat Guus alles verklapt aan Laura.
Dennis was weer gewoon cool! Hij zeikt niet meer![]()
En StefanoMooi allemaal met Ludo erbij.
Yasmin dood
En trouwens, Nick is echt klein
Vroeger was er toch echt geen reclame tussen GTST door.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet, kost ze fucking veel geld als ze dat doen!!! Weet je wel wat zo een bedrijf betaalt voor zendtijd tussen het nieuws en het einde van GTST?? Belachelijk veel!!!!
Ik begin me nu wel langzaam te irriteren aan hem. Maar hij speelt het wel goedquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:13 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik vind het personage Nick walgelijk. Ik vind het een vreselijk mannetje, die zwelgt in zelfmedelijden.
dennis is een lekker dingquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik begin me nu wel langzaam te irriteren aan hem. Maar hij speelt het wel goed
Stefano.. vind het best zielig voor hem
Dennis wordt mijn nieuwe favoriet denk ik! Hij is goed bezig als ie niet zeurt zoals vroegah! Maar Dennis is gewoon niet leuk als ie ruzie maakt met Ray
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |