abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 augustus 2005 @ 20:28:39 #1
124594 Myra
Lieveheersmeisje ;)
pi_29932338
Heej allemaal, graag wil ik hier even mijn hart luchten, want ik weet echt niet meer wat ik moet doen.

Enkele weken geleden vertelde een 'goede' (daar denk ik nu anders over) vriend van me dat hij mij meer dan 'alleen maar leuk' vond. Aangezien hij weet hoe het staat met mij op dat gebied, nam ik het allemaal niet zo serieus. Echter, toen hij me probeerde te zoenen (waarvan ik erg schrok) realiseerde ik me dat het mischien wel helemaal geen grapje was. Meteen heb ik hem duidelijk gemaakt dat de gevoelens niet wederzijds waren.

Een tijd later was er een filmavond bij hem thuis georganiseerd samen met nog een aantal vrienden van ons (dat deden we wel vaker). Hij kwam me ophalen met de auto en toen we bij hem thuis kwamen bleek er helemaa niemand te zijn. Op de vraag waar de rest was kreeg ik een vaag antwoord. Naja, het zal dan wel. Ik was erg moe en had geen zin om me daar verder druk over te maken. Hij ging drinken halen en blijkbaar ben ik in de tussentijd in slaap gevallen Toen ik wakker schrok was ik half uitgekleed (rok omhoog, string opzij, truitje afgezakt) en voelde ik handen en een mond op plaatsen waar ik ze helemaal niet wou voelen. Ik schrok me helemaal rot en had dan ook meteen de tranen in mijn ogen staan :'( Meteen kwam van zijn kant 'sorry sorry sorry' en nog een hele reeks excuses, waar ik op dat moment helemaal geen behoefte aanhad. Ik was boos en voelde me ontzettend vies, wie weet wat hij nog meer had gedaan toen ik sliep. Ik heb van alles geroepen en geschreeuwd en hij vond zelfs dat het mijn eigen schuld was. En misschien is dat ook zo, ik viel immers zelf in slaap. Ik ben toen weg gerend uit de kamer, lopend naar huis. Hij heeft me toen tig keer proberen te bellen en ik kreeg veel smsjes. Of ik het niet aan de rest van mijn vrienden wou vertellen omdat hij niet wou dat ze vieze dingen over hem zouden denken. Ik weet niet waarom, maar ik heb mijn mond tegen hen gehouden. Ik wou niet dat hun mening over hem beinvloed word door iets dat zich tussen hem en mij heeft afgespeeld. De jongen in kwestie heeft echter contact gezocht met mijn 'vriend' en hem blijkbaar het verhaal verteld. Zodoende dat ik bij mijn 'vriend' mijn hart kon luchten en alles. In die tijd was ik bang om te slapen, schrok ik 's nachts wakker en voelde ik me vooral heel er vies. Ik besloot om het niet aan de rest van mijn vrienden te vertellen en het te laten voor wat het was. Wel heb ik afstand van de desbetreffende jongen genomen.

Vanochtend kwam ik hem tegen op het station. Hij vroeg of ik zin had om bij hem thuis wat te drinken en bij te kletsen (we hadden elkaar al lang niet gezien en hij was op vakantie geweest, ik had allerlei dingen gedaan enz.) Omdat wij wel vaker samen dingen ondernamen vond ik dat het geen kwaad kon. Hij liet me zijn vakantiefoto's zien en vervolgens wouden we een filmpje gaan kijken. Ik had gisteren een verjaardag (was laat geworden) en vanochtend had ik om 07.00 uur de bus genomen om weer op tijd in Limburg te zijn (10.15), ik was ontzettend moe van de treinreis en wanneer ik moe ben en éénmaal lekker lig val ik dan ook zo in slaap. Zo ook nu weer. Opnieuw schrok ik wakker in dezelfde situatie als eerder. Ik flipte helemaal uit en heb hem een mep in zijn gezicht en ballen gegeven, ik was zo boos!

De rest van de dag moet ik aan niet anders denken dan aan wat er gebeurd is. Ik heb me vandaag al wel 3 keer gedoucht omdat ik me vies voel. Ik weet niet hoe ik dit moet noemen, is dit nou wat ze een 'aanranding' noemen? Ik snap niet dat een vriend van me dit doet. Ik snap er eigenlijk helemaal niks meer van. Ik zie vooral op tegen het slapen de komende dagen. De vorige keer kwam ik met heel veel moeite in slaap en schrok ik tig keer per nacht wakker in het zweet. Ik merkte ook dat ik er in het begin moeite mee had als mijn 'vriend' me aanraakte. Wat moet ik doen? Ik ben zo bang dat ik er weer zoveel moeite mee ga krijgen als mijn 'vriend' me aan wil raken. Ik ben een knuffelbeer en zelfs het knuffelen voelde in het begin vreemd voor mij.

Natuurlijk zorg ik er in de toekomst wel voor dat ik niet meer met de desbetreffende jongen alleen in een ruimte ben. Ik weet niet of ik hem uberhaupt nog onder ogen durf te komen. Wat zullen de anderen zeggen wanneer ze merken dat ik anders tegen hem doe? Ik wil het hen niet vertellen omdat ik het op de één of andere manier zielig vind voor hem. Ik heb namelijk altijd wel een goede band met hem gehad verder...

Dit is sowieso niet de eerste keer dat ik zoiets meegemaakt heb, het is me vaker overkomen. Ik schaam me vooral heel erg. Ik kan er met niemand over praten omdat iedereen hem kent, behalve mijn 'vriend'. Ik hoop dat hij vanavond nog even langskomt, want ik heb op dit moment echt behoefte om er met iemand over te praten, iemand die heel dicht bij me staat. Ik moet op het moment alleen maar de hele tijd huilen, maar op de één of andere manier voel ik me daar dan ook weer schuldig over, als ik stilsta bij mensen die echt verkracht zijn Ik weet gewoon niet meer wat te doen...

Sorry dat het zo lang geworden is, het gaat mij er ook niet zozeer om dat veel mensen dit gaan lezen, dit is voor mij vooral een uitlaapklep op dit moment en mochten mensen dit serieus gaan lezen, dan hoop ik dat die mensen ook serieuze reacties zullen posten.
Nothing is worth doing, except what the world says is impossible...;)
pi_29932378
WOW wat een verhaal...
  woensdag 24 augustus 2005 @ 20:31:45 #3
124594 Myra
Lieveheersmeisje ;)
pi_29932437
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:29 schreef -Dominator- het volgende:
WOW wat een verhaal...
Sorry het spijt me, ik weet me gewoon echt helemaal geen raad meer. Het was niet de bedoeling dat het zo lang zou worden Maar ik merk dat dit een hele goede uitlaatklep voor mij is, en daar gaat het me meer om dan het aantal mensen die het gaan lezen. Mocht iemand dit lezen dan hoop ik dat die personen ook serieus reageren, want ik weet het niet meer...
Nothing is worth doing, except what the world says is impossible...;)
  woensdag 24 augustus 2005 @ 20:34:00 #4
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_29932516
Hm..je valt wel erg snel in slaap en wordt dan ook niet meer wakker blijkbaar. vervelend probleem .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 24 augustus 2005 @ 20:34:04 #5
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_29932519
JA, het is aanranding,

NEE, zoiets is nooit jouw schuld, dat moet je heel goed beseffen!

Bedenk rustig wat je eraan wilt doen en wees de volgende keer alsjeblieft wijzer: als iemand je zoiets eenmaal flikt is ie heeel fout bezig en moet je het contact gewoon verbreken. Veel sterkte ermee .
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  woensdag 24 augustus 2005 @ 20:35:03 #6
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_29932551
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door Alicey op 24-08-2005 22:01:11 (Reactie op bagger) ]
Fotoboek
  woensdag 24 augustus 2005 @ 20:35:44 #7
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_29932585
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:34 schreef Posdnous het volgende:
Hm..je valt wel erg snel in slaap en wordt dan ook niet meer wakker blijkbaar. vervelend probleem .
Misschien stopt 'ie wat in d'r drankje ofzo.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 20:36:46 #8
40466 Steg
100 % Tukker
pi_29932614
Mag ik vragen waarom je na die aanranding desbetreffende jongen niet rigoreus uit je gedachten en vriendenlijst verwijderd hebt en waarom je 'vriend' destijds niet helemaal uitgeflipt is?
Overdrijven maakt de zaak duidelijk
pi_29932628
Ga morgenochtend naar het politiebureau, het is absoluut NIET jouw schuld, en JA het is aanranding, jij kan er toch ook niet veel aan doen dat je moe bent, hij heeft je gewoon net op het goeie tijdstip "te pakken gekregen" om het maar zo te zeggen...
Het is echt niet jouw schuld, het spijt me trouwens voor je, veel sterkte ermee!!
En ga asjeblieft naar het politiebureau om aangifte te doen!!!!!!!
I know this sounds insane. But this is an insane world.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 20:37:48 #10
117575 LegacyCode
De crack van de division
pi_29932653
In je verhaal schrijf je zelf dat je duidelijk niets met hem wou.
Dus hij heeft letterlijk misbruik van je gemaakt.
Op je vraag of dit een aanranding is?
JA.
In principe kan je hier aangifte van doen, maar dit is natuurlijk wel weer risky met de gewone vriendschap.
Alhoewel mss beter is om contact met hem te verbreken.

En aan de medeposters : mensen doe eens een beetje normaal hé.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 20:38:41 #11
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29932686
Waar was hij op vakantie geweest?
  woensdag 24 augustus 2005 @ 20:38:44 #12
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_29932688
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:35 schreef Tijn het volgende:

[..]

Misschien stopt 'ie wat in d'r drankje ofzo.
Als je 'even in slaap valt' en niet meer wakker wordt als iemand je half uitkleed en betast zou dat wel logisch zijn ja.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 24 augustus 2005 @ 20:39:18 #13
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_29932703
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:37 schreef vosss het volgende:

[..]

Doe normaal is voor de meeste mensen hun geldende normen (en waarden) om niet vrolijk met je verkrachter een filmpje te gaan kijken.

Maargoed; dat zal wel aan mij liggen, en TS had er natuurlijk niks aan kunnen doen om e.e.a. te voorkomen (de 2de keer dan)

Ze komt over als een wat naief en onzeker meisje. Dan moet je haar nog ff wijs gaan maken dat zoiets haar eigen schuld is, dat helpt ja. .
Fotoboek
pi_29932728
Naar de politie gaan.

Maar ik snap niet dat je een tweede keer met hem meegegaan bent, zoals hierboven gezegd wordt, dat was wel erg naïef van je.
Whatever I want.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 20:41:55 #15
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29932794
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:39 schreef keesjeislief het volgende:

Ze komt over als een wat naief en onzeker meisje. Dan moet je haar nog ff wijs gaan maken dat zoiets haar eigen schuld is, dat helpt ja. .
Ze komt over als een grote fantast, die aandacht te kort komt.
Takes one to know one .
pi_29932851
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:39 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Ach, misschien is ze wel gewoon erg goed van vertrouwen; wie weet
En misschien is het ook wel uit de duim gezogen; who knows

Anyhoe, slim is het ZEKER niet te noemen om vrolijk nog een keer met die gast mee te gaan; dat ben je toch op zijn minst wel met me eens of niet?

Misschien breng ik het wat ongenuanceerd; daar kan ik niks en doen, en als ik daar mensen mee tegen hun poten aanschop; excuses daarvoor
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 20:44:51 #17
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_29932891
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:39 schreef PeRi het volgende:
Naar de politie gaan.

Maar ik snap niet dat je een tweede keer met hem meegegaan bent, zoals hierboven gezegd wordt, dat was wel erg naïef van je.
Politie kan veel doen... Haar woord tegen het zijne
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_29932966
Het is wel apart dat je toch naar hem bent teruggegaan, en dat je weer zo makkelijk in slaap viel.
Was je niet bang of paniekerig ofzo? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je relaxt naast zo'n iemand op de bank zit en op zo'n manier dat je in slaap zou komen. Als ik me probeer te verplaatsen in jouw situatie zou ik dusdanig op mijn hoede zijn dat ik niet in slaap zou kúnnen vallen, al zou ik dat willen.

En je moet niet voorkomen dat je met die jongen in 1 ruimte zit, je moet voorkomen dat je die hele kerel ooit nog ziet.
Als ik jou was zou ik in elk geval melding hiervan maken bij de politie.

Sterkte.
I bet you are flying inside.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 20:48:26 #19
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_29933000
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:43 schreef vosss het volgende:

Anyhoe, slim is het ZEKER niet te noemen om vrolijk nog een keer met die gast mee te gaan; dat ben je toch op zijn minst wel met me eens of niet?
Tuurlijk ben ik dat met je eens. Maar aanranding is altijd verkeerd, ben je dat ook met me eens?
Fotoboek
pi_29933018
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:44 schreef Merovingian het volgende:

[..]

Politie kan veel doen... Haar woord tegen het zijne
Het gaat om de melding, voor haar eigen gevoelsrust ook. Of er er echt iets uit komt of niet, 't wordt heus onderzocht. En er is een aantekening van.

Maar ik blijf het toch dubieus vinden.
Whatever I want.
pi_29933083
Gezien de TS niet meer reageert..........

Maja ontopic stel een vriendin zou mij dit vertellen dan mag die gast hopen mij nooit tegen te komen.
Ik ga incognito door het leven..........
pi_29933112
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:48 schreef keesjeislief het volgende:

Maar aanranding is altijd verkeerd, ben je dat ook met me eens?
Wat denk je zelf?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_29933171
Ik zou inderdaad wel ff naar de politie gaan
pi_29933184
ff in het algemeen

Er zijn volgens mij heel veel vrouwen die zijn aangerand door bekende en het nooit hebben gemeld.
Ik ga incognito door het leven..........
  woensdag 24 augustus 2005 @ 20:54:47 #25
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_29933229
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:31 schreef Myra het volgende:

[..]

Sorry het spijt me, ik weet me gewoon echt helemaal geen raad meer. Het was niet de bedoeling dat het zo lang zou worden Maar ik merk dat dit een hele goede uitlaatklep voor mij is, en daar gaat het me meer om dan het aantal mensen die het gaan lezen. Mocht iemand dit lezen dan hoop ik dat die personen ook serieus reageren, want ik weet het niet meer...
Je moet even tijd nemen voor jezelf en vanavond iemand die dichtbij je staat (ouders of goede vriendin) in vertrouwen nemen. Ik krijg sterk de indruk dat je je heel erg schaamt en schuldig voelt. Ajb, probeer goed te beseffen dat dat nergens voor nodig is. Tuurlijk, het is van buitenaf makkelijk te zeggen en er zit ook wel een kern van waarheid in dat het naief van je was om contact met die jongen te houden. Maar soit, dat is van ondergeschikt belang en daarmee is het nog niet jouw schuld!
Fotoboek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')