Wat een gelul he?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:49 schreef lionsguy18 het volgende:
Wat een ordinaire mediahype.
Veerman kan gewoon aanblijven.
Die kamerleden hebben kennelijk niks anders te doen dan eindeloos kwekken.
Laten ze eens hun werk doen.
quote:Op donderdag 1 september 2005 14:52 schreef Tafkahs het volgende:
OMG, Krista van Velzen.. het zware geschut wordt wel weer uit de kast gehaald zeg..
Strottenhoofdkankerquote:Op donderdag 1 september 2005 15:12 schreef Tafkahs het volgende:
Wat is er mis met Wien van den Brink
Het is wel een verschijning he?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:13 schreef Hallulama het volgende:
Holy shit ! IT'S DARTH FADER !!!
waarom? juist respect voor het lef, moed en vermogen om gewoon door te werken en niet thuis te gaan zitten.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:14 schreef Toad het volgende:
Kon Wien niet beter een vervanger naar de kamer sturen.
'n hele makkelijke en logische punchline.. What's new, wat zou hij doen denk je?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:17 schreef Hallulama het volgende:
Als een burger een foutje maakt, bijvoorbeeld op zijn belastingformulier, dan wordt dat hem zwaar aangerekend, ook al biedt hij zijn excuses aan, hetzelfde zou moeten gelden voor een minister.
Zoiets zei Wilders, klare taal, to the point, dus waar lullen we over? Moet Veerman niet gewoon lekker z'n spullen pakken?
Waarom doet dat er toe als 't gewoon WAARACHTIG is wat hij zegt?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:19 schreef Tafkahs het volgende:
'n hele makkelijke en logische punchline.. What's new, wat zou hij doen denk je?
yep, was een heel goed argument! verkeerde partij maar wel een goed politicus!quote:Op donderdag 1 september 2005 16:07 schreef DionysuZ het volgende:
die zal hier wel gewoon mee weglopen. zoals donner ook al een paar keer weggelopen is met zijn fouten en dat het kabinet gewoon is blijven zitten met pasen.
Ik vond het een goed argument van Wien van den Brink, dat als een ondernemer zijn formulieren niet goed op orde heeft omdat zijn vrouw net overleden is aan kanker en daardoor net te laat inlevert en daardoor problemen krijgt met de belasting, dat die persoon dan gewoonweg pech heeft, terwijl als het gaat om bestuurspersonen een sorry genoeg is.
Wát!??quote:Op donderdag 1 september 2005 16:15 schreef evert het volgende:
een goed politicus!
vergeef het me dat ik dat vind.... het is namelijk familie van me!quote:Op donderdag 1 september 2005 16:17 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Wát!??
Wien van de Brink een goed politicus?
Laat me niet lachen...
Te laat..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geloof dat door de subsidies in de landbouw de producten in de supermarkt lekker goedkoop kunnen blijven.... Schaf die subsidies af en de appie wordt ook weer duurder, eens kijken wie er dan weer het hardst lopen toe roepen....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:32 schreef MrBadGuy het volgende:
Van mij mogen ze hem dan wel meteen afzetten. De landbouw subsidies zijn gewoon te belachelijk voor woorden en op deze manier wordt het mooi in stand gehouden door de minister zijn eigen belangen.
Ik vind het geen onaardige man hoor, dat vond ik ten tijde van zijn LTO-voorzitterschap ook niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:22 schreef evert het volgende:
vergeef het me dat ik dat vind.... het is namelijk familie van me!
Ik vind Kalsbeek zeer scherp.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:11 schreef SteveBallmer het volgende:
Kalsbeek,
Inderdaad, strafblad van hier tot de pier maar wel zijn bek vol over integriteit.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:28 schreef lionsguy18 het volgende:
Die brandstichter van RaRa mag namens GL het woord politieke integriteit in de mond nemen![]()
Kalsbeek is niet scherp, Kalsbeek is de vervelende zuignap aan het uithangen.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:28 schreef Toad het volgende:
Ik vind Kalsbeek zeer scherp.
Je vind het debat dus onnodig?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:31 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Kalsbeek is niet scherp, Kalsbeek is de vervelende zuignap aan het uithangen.
Ah, jij hebt dus ook 3 interrupties nodig voordat je een antwoord snapt.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:34 schreef Toad het volgende:
en de vragen die Kalsbeek stelt zijn voor mij verhelderend.
Dat jij zo'n slimmerik ben daar kan ik ook niks aan doen.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:35 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ah, jij hebt dus ook 3 interrupties nodig voordat je een antwoord snapt.
Okay.
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:59 schreef SteveBallmer het volgende:
Brrr, wat hoop ik dat Van Velzen en Duyvendak met elkaar meerijden en straks in een ernstig eenzijdig ongeluk op de A4 verzeild raken.
Duyvendak zeker.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:01 schreef DionysuZ het volgende:
moet je dood als je een bepaalde mening uitdraagt of op een bepaalde manier debatteert?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |