*Navraag gedaan bij mama.quote:
ik heb ook een slechte imperialis gehad...kwam ik acher toen mijn tweede pote roze en cremig was ipv waterig grijs.....het effect van de eerste pot was wel zodanig goed dat ik een tweede pot kcht haha..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmz... ik kwam dit plaatje tegen bij de Imperialis op de Engelse Lush-site:
[afbeelding]
Maar mijn Imperialis ziet er no way near zo uit! Op het plaatje is het dik en romig, mijn creme is dun en waterig en smeert heel stroef uit.
Ja ik denk hetquote:
Ik krijg ook puistjes... ik denk van Enzymion, terwijl dat juist voor een vette huid isquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:08 schreef Shirley het volgende:
Volgens mij krijg ik toch echt puisten van Aquamarina. Tenminste, op m'n voorhoofd alleen, de rest van m'n gezicht is wel lekker glad. Het zijn echt van die grote onderhuidse, maar weet niet zeker of het van de Aquamarina komt. Maar het zou me niks verbazen, aangezien ik op het Engelse Lushforum er ook over gelezen heb. Ik blijf het gebruiken, kijken of het met de tijd weggaat, en zo niet, dan klaag ik Lush aan.
Oh en ik kreeg nog 2 proefjes van Flying Fox douchegel (ik vond hem niet zo lekker ruiken maar vriendje wel) en The Olive Branch, beide nog niet getest.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 03:14 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben gisteren voor het eerst echt losgegaan in een Lush (ik had veel geld) en heb 10 dingen gekocht. Even kijken of ik ze nog uit mn hoofd weet:
Naja, ik ben blij dus.. en vriendje ook want die hoeft voorlopig niet meer
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:43 schreef debby1973 het volgende:
heb vanmiddag een pakje via priority mail verstuurd naar Amerika. Het pakje woog 240gr. Ik moest dus gewoon maar 5,40 euro betalen. Als ik het via standaar mail had verstuurd was het maar 3,70 geweest. Dat is toch belachelijk een pakje binnen nl kost al 5,50!
Ik ga deze ook zeker bestellen, maar ik zou het zonde vinden, als iemand deze thuis in een hoekje heeft liggen, en deze niet gebruiktquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Je kunt hem toch ook gewoon kopen in de winkel, als je hem zo lekker vindt?
Tja, dat ga ik doen ook.... getverdemme...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
die was moet je er ook afhalen voor gebruik
Ja, das dus dezelfde als ik hebquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:36 schreef cora4034 het volgende:
De waterige Imperialis van mijn vriendin had de volgende sticker
Gav on 16-6-05 use by 16-8-2006
Ondanks de waterigheid vind ze hem geloof ik wel fijn.
Ik heb ze gisteren op de bus gedaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:58 schreef _evenstar_ het volgende:
nee d epostbode liep straal mijn huis voorbijflauwe kerel
![]()
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ymme, dat zegt niks meer tegenwoordig... Sommige dingen komen wel de volgende dag, maar je kan beter uitgaan van 2 dagen, dat is de laatste tijd realistischer dan de volgende dag...
Ja, de post slaat tegenwoordig nergens meer op. Je zou toch zeggen dat de hele papierhandel door internet en e-mail alleen maar minder is geworden. Maar blijkbaar is het dan nog te moeilijk om een simpel envelopje snel te bezorgen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ymme, dat zegt niks meer tegenwoordig... Sommige dingen komen wel de volgende dag, maar je kan beter uitgaan van 2 dagen, dat is de laatste tijd realistischer dan de volgende dag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |