Wachten tot de uitpakmeet?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:30 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Oeh.. sorry Xcuz.. Ik had het inderdaad niet gezien... (zit volop in de BB streams) Ik denk dat het opsturen van het rekje zo'n beetje even duur is als het rekje zelf... Ik wacht gewoon wel even totdat ik weer mobiel ben... en ga het dan halen. Ik wil toch nog naar de Ikea
![]()
Maar wel lief van je.. Thanks!
Ja hoor lukt wel, Ik breek gewoon kleine stukjes ervanaf en dan goed wrijven op mn handen. De zeep die ervanaf komt, maak ik m'n gezicht mee schoon. Lukt wel 4 keer ofzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:34 schreef ymme het volgende:
Peri, heb je het proefje al uitgeprobeerd? Is het wel genoeg voor meerdere keren?
Ik vond het nogal klein
Kwartje viel hier ook welquote:
Dat kan ook inderdaad! Ik hoop alleen dat ik voor die tijd echt mobiel benquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uitpakmeet
Ja, dat kan ook nog
Ik wil vaker meeten met mede-Lushies. M'n vriendje wordt gek van me onderhand
kindje gata eerst in de zwitsalquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je ukje verheugt zich gewoon op badsessies met Assisi
Dat vind ik nou ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:40 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
kindje gata eerst in de zwitsalkindjes horen naar zwitsal te ruiken..
![]()
Smiley stond er niet voor nietsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:40 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
En naar Sudocremequote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:40 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
sudocreme op happige spekbilletjesquote:
Gelukkigquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:44 schreef _evenstar_ het volgende:
xcuz_me ik hou nog wel van je hoor![]()
godver dalijk slaapt lief alik wil naar beheeeeeeeeed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |