quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:30 schreef Svensational het volgende:
Dit is heel moeilijk voor mij om toe te geven maar
* bookmarkedquote:het gaat mij niet alleen om haar looks, ik vind haar ook geweldig.
ach, stiekem vond jij Claire best leuk...quote:Oftewel, ze lijkt dus niet op Claire

Ja, af en toe vond ik haar wel grappig ja. Maar alleen als ze niet zo strontchagrijnig was.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
* bookmarked![]()
[..]
ach, stiekem vond jij Claire best leuk...
met terugwerkende kracht, maar toch

dat was juist 't leukstquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:58 schreef Svensational het volgende:
Ja, af en toe vond ik haar wel grappig ja. Maar alleen als ze niet zo strontchagrijnig was..

Claire was gewoon vervelend. Ben ik trouwens de enige die vindt dat Kim Pieters op Pleuni Touw lijkt?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:06 schreef babette21 het volgende:
dat was juist 't leukst
behalve in 't ziekenhuis met dat Ariëllijntje, want toen kreeg ze elke dag dezelfde tekst
[hoewel ik wel moest lachen toen ze over haar eigen toko begon]

Claire was leuk en ja ze lijkt op Pleuni Touw.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Claire was gewoon vervelend. Ben ik trouwens de enige die vindt dat Kim Pieters op Pleuni Touw lijkt?

ik denk het... ik zie iig geen enkele overeenkomstquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vindt dat Kim Pieters op Pleuni Touw lijkt?

Ben jij een kloon van Sventastic?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:10 schreef bar_del het volgende:
Ik ook niet.

Ben jij een kloon van Bar_Del?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:10 schreef Sventastic het volgende:
Ik ook niet.

Waarom niet? Twee van jou is toch zeker beter dan eentje?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:50 schreef babette21 het volgende:
zeg, 'n Babette wordt niet gekloond ja!!![]()

De herhaling begon ook al 10 minuten later dan gepland door dat kl*t*voetbal.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:09 schreef LeefbaarFok het volgende:
Door dat gekut van Twee Vandaag begint ONM straks weer te laat.

Hoezo kijk je ook nog de herhaling als je het om half acht al kijkt, én het opneemtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:25 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De herhaling begon ook al 10 minuten later dan gepland door dat kl*t*voetbal.![]()

quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van Sventastic?
Is dit relevant of ontopic? Nee dus het hoort hier ook niet thuis.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:33 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van Bar_Del?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |