quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:29 schreef babette21 het volgende:
nog iets over ONM misschien?!? heeft er bijv. iemand een samenvattinkje van afg. vrijdag?!
quote:Update Vrijdag 26 Augustus 2005
Victor doet zijn zegje, maar Bettina blijft erbij dat Victor Renee niet mag behandelen. Die nacht slaapt ze erg slecht en besluit dat Victor toch mee mag werken aan het onderzoek van Chris. Wel zijn er strenge voorwaarden. Nergens in de publiciteit moet de naam van Victor verschijnen en Niels houdt toezicht en controle op wat Victor doet. Ondertussen dat dit besloten wordt, ligt Victor te shaken op de grond en slikt snel wat pilletjes...
Iris heeft heftige nachtmerries over Hillard. Van Niels wil ze nog steeds niets weten.
Kyra ontdekt dat zij en Daan bij elkaar horen. Ze zal er alles aan doen om dat voor elkaar te krijgen.
Arjo vertelt Chris dat zijn vrouw hem probeerde te verleiden. Julia beweert het omgekeerde. Chris gelooft zijn vrouw. Dan doet Arjo een voorstel: 'zal ik laten zien dat ik jouw vrouw met 1 knip in mijn bed kan krijgen'.
bron: soapmail
ik dacht dat het aan mij lagquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:44 schreef Iwan1976 het volgende:
Na de promo-invasie van ONM ben ik een beetje promo-moe.[/sub]
binnenbrandje?!?!?quote:Update Vrijdag 26 Augustus 2005
Ondertussen dat dit besloten wordt, ligt Victor te shaken op de grond en slikt snel wat pilletjes...
aaaah de simpele geest van de manquote:Chris gelooft zijn vrouw.
nou ja zeg..... wat on-Bettina-achtig......quote:Victor doet zijn zegje, maar Bettina blijft erbij dat Victor Renee niet mag behandelen. Die nacht slaapt ze erg slecht en besluit dat Victor toch mee mag werken aan het onderzoek van Chris.
Een Wertheimer die last krijgt van haar geweten. Het moet toch niet gekker worden.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:13 schreef Wup het volgende:
nou ja zeg..... wat on-Bettina-achtig......
Frommelmans was goed vandaag en als ik Shirina was had ik alle botten van Kyra gebroken!quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:03 schreef soapie het volgende:
Wat ziet Chris er toch ongelooflijk debiel uit als hij boos is....
Laat haar maar net zo razen als die andere Kat(a)rina.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:13 schreef LeefbaarFok het volgende:
Frommelmans was goed vandaag en als ik Shirina was had ik alle botten van Kyra gebroken!
Ik voel weer een pascalsituatie aankomen.......... Ach natuurlijk! Als Renée verrekt moet Tante Betje voor Gyman zorgen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 20:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Een Wertheimer die last krijgt van haar geweten. Het moet toch niet gekker worden.
Dat lijkt me meer een klusje voor Joyce. Die heeft daar ervaring mee.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:15 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik voel weer een pascalsituatie aankomen.......... Ach natuurlijk! Als Renée verrekt moet Tante Betje voor Gyman zorgen.
Maar hoe gaat hij Julia in zijn nest krijgen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:26 schreef pberends het volgende:
De vader van Frommel was ook geweldig, vooral toen ie het wangetje van Frommelmans pakte en hem succes wenste.
hij gaat toveren met zijn staf!quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:33 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Maar hoe gaat hij Julia in zijn nest krijgen?
Door met zijn vingers te knippen. Daarna knipt hij nog een keer en is Julia weer weg.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:33 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Maar hoe gaat hij Julia in zijn nest krijgen?
Ja, ik had ook gehoopt dat we daar vanaf waren.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:31 schreef haagse_elfje het volgende:
trouwens Kyra
dat eeuwige gezeik om Daan ben ik nu ook wel beu
Als je dat nou hier ook nog ff doet zijn we van dat gemekker af.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:15 schreef babette21 het volgende:
dat jullie het hebben kunnen uitzitten?! wat een verschrikking...
* Babette is voor het eerst in haar leven vrijwillig & vroegtijdig afgehaakt........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |