abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 augustus 2005 @ 15:41:39 #176
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29958974
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:31 schreef Shreyas het volgende:
dat bedoel ik dus. Iedereen die antwoord probeerde te geven op mijn vraag waarom mensen voor Feyenoord zijn, waren Ajax-supporter. De echte Feyenoord-fan hier ontwijkt mijn vraagt gewoon of post een domme reactie die nergens opslaat.
OK.

Mijn eerste voetbalherinnering................ Marco van Basten en (in mindere mate) Ruud Gullit op het EK in 1988. Vooral de eerst genoemde was voor mij een fantastische speler.

Daarna begon ik ook het competitievoetbal te volgen, en zag ik stoere mannen verdedigen bij Feyenoord, ik zag Kiprich ronddwarrelen, en ik wist meteen DIT is mijn club. Na mijn eerste bezoek aan de Kuip werd dit bevestigd.

Niemand uit mijn familie is voor Feyenoord, het was gewoon DIE club!

Zo goed?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_29959009
-

[ Bericht 99% gewijzigd door StarGazer op 25-08-2005 15:42:39 ]
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 25 augustus 2005 @ 15:44:35 #178
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29959084
Joss Stone = hoer!

even de aandacht van dat suffe gelul afbrengen
A.M.A.B
pi_29959107
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:41 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

OK.

Mijn eerste voetbalherinnering................ Marco van Basten en (in mindere mate) Ruud Gullit op het EK in 1988. Vooral de eerst genoemde was voor mij een fantastische speler.

Daarna begon ik ook het competitievoetbal te volgen, en zag ik stoere mannen verdedigen bij Feyenoord, ik zag Kiprich ronddwarrelen, en ik wist meteen DIT is mijn club. Na mijn eerste bezoek aan de Kuip werd dit bevestigd.

Niemand uit mijn familie is voor Feyenoord, het was gewoon DIE club!

Zo goed?
Ja hoor
Ik ben blij om te constateren dat er tenminste ook nog normale Feyenoordfans zijn.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 15:45:30 #180
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_29959130
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:24 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Even een rectificatie: Feyenoord is in de laatste 30 jaar maar 3 keer kampioen geworden. Nog erger dus. Maar je hebt wel gelijk, denk ik. Er zijn nogsteeds heel veel Feyenoordsupporters in Nederland. En nogsteeds heeft niet eentje van die honderdduizenden mij uit kunnen leggen waarom. Ze spelen de afgelopen 10 jaar zeer slecht, pakken amper prijzen en in Europa zijn ze niets meer sinds 1970, met uitzondering van 2002. En tot de dag van vandaag zijn er mensen die besluiten voor Feyenoord te zijn (en ja, er zijn genoeg mensen die er BEWUST voor kiezen, het is niet zo dat het ze overkomt ofzo, wat bij ook veel supporters het geval blijkt te zijn).
Hehe, je laat wel merken dat je Ajacied bent. Ajacieden kiezen voor Ajax. De overige supporters kiezen niet, maar die weten het.
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:25 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Het is voornamelijk het hekel hebben aan Ajax, dat men voor Feyenoord kiest, blijkt uit de praktijk
Tuurlijk joh.
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:27 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Waarom zijn ze dan niet voor PSV? Die club speelt veel beter, wint relatief vaak van Ajax en speelt praktisch ieder jaar in de Champions League.
Nogmaals: je kiest niet voor welke club je wordt, dat ben je gewoon. Of het wordt bepaald door je omgeving. Of 't is gewoon een gevoel wat je hebt (wat een dooddoener ).
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:29 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Oke, dat mag jij vinden, ik ben gewoon realistisch. Ik vergelijk Feyenoord helemaal niet met Veendam, ik geef juist aan dat ik Feyenoorders NIET arrogant vind als ze denken over Veendam heen te kunnen walsen, want wellicht kan Feyenoord dat ook. By the way, ook Gullit zei vorig jaar (in een interview) dat Feyenoord eigenlijk geen topclub meer is.
Gullit zei ook dat Paauwe vorig jaar november dicht tegen het Oranje niveau zat.
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:34 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Gelukkig, eindelijk een Feyenoord-fan die gewoon een antwoord kan geven
De tweede reden snap ik echter niet. Bij mij thuis is ook iedereen voor PSV, je kijkt toch eerder naar de club zelf dan naar je ouders.
Bovendien dacht ik dat kinderen/jongeren juist in opstand komen tegen hun ouders en juist doen wat hun ouders niet doen.
Rare band met je ouders heb jij. Ik denk dat jij voor Ajax bent geworden omdat je een moeilijke jeugd hebt gehad!
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_29959317
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:45 schreef TC03 het volgende:

Hehe, je laat wel merken dat je Ajacied bent. Ajacieden worden Ajax supporters, Feyenoorders zijn het...
[
Nogmaals: je kiest niet voor welke club je wordt, dat ben je gewoon. Of het wordt bepaald door je omgeving.
Lul niet man, bij je geboorte staat echt niet op je reet geschreven voor welke club je bent. IEDEREEN kiest voor een club, ook de Feyenoordfans. Alleen sommige kiezen emotioneel, sommige rationeel, sommige uit een sociaal oogpunt en andere combineren de voorgaande dingen. Maar het slaat nergens op dat je het 'gewoon bent'
quote:
Rare band met je ouders heb jij. Ik denk dat jij voor Ajax bent geworden omdat je een moeilijke jeugd hebt gehad!
Ik snap je conclusie niet helemaal, je lult weer eens over dingen waar je helemaal niets van afweet. Maar iedereen weet dat er heel veel kinderen/jongeren zijn die zich afzetten tegen hun ouders, daar heeft een moeilijke jeugd niets mee te maken. Dat ligt eerder genetisch.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 15:52:52 #182
53267 TC03
pi_29959384
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:51 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Lul niet man, bij je geboorte staat echt niet op je reet geschreven voor welke club je bent. IEDEREEN kiest voor een club, ook de Feyenoordfans. Alleen sommige kiezen emotioneel, sommige rationeel, sommige uit een sociaal oogpunt en andere combineren de voorgaande dingen. Maar het slaat nergens op dat je het 'gewoon bent'
Oké, laat ik het dan zo zeggen: je gaat toch niet een lijstje af in de eredivsie: dit is wel een mooi club, deze club is bagger, hmm, deze is wel leuk, ik denk dat ik voor deze club ga zijn! . Je kiest wel voor een club, maar niet bewust. Tenzij je uit een anti-voetbal sociale omgeving komt. Maar dan hou je meestal sowieso niet van voetbal.
quote:
Ik snap je conclusie niet helemaal, je lult weer eens over dingen waar je helemaal niets van afweet. Maar iedereen weet dat er heel veel kinderen/jongeren zijn die zich afzetten tegen hun ouders, daar heeft een moeilijke jeugd niets mee te maken. Dat ligt eerder genetisch.
Anders ga je er even serieus op in.
pi_29959405
quote:

[..]

Nou, ik kan je 1 ding vertellen: ik zou echt mijn god niet weten wanneer ik voor Feyenoord heb gekozen! Dat was ik dus gewoon wel

Dit is nou juist waarom jij geen drol snapt van Feyenoorders waarschijnlijk.
Even geen signature.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 15:53:47 #184
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29959419
quote:
Maar iedereen weet dat er heel veel kinderen/jongeren zijn die zich afzetten tegen hun ouders, daar heeft een moeilijke jeugd niets mee te maken. Dat ligt eerder genetisch.
Als mijn kinderen later voor ajax zijn, dan hebben ze idd een hele moeilijke jeugd!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 25 augustus 2005 @ 15:54:17 #185
53267 TC03
pi_29959438
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:53 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Als mijn kinderen later voor ajax zijn, dan hebben ze idd een hele moeilijke jeugd!
pi_29959466
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:52 schreef TC03 het volgende:

[..]

Oké, laat ik het dan zo zeggen: je gaat toch niet een lijstje af in de eredivsie: dit is wel een mooi club, deze club is bagger, hmm, deze is wel leuk, ik denk dat ik voor deze club ga zijn! . Je kiest wel voor een club, maar niet bewust.
Kijk, als je het zo verwoordt ben ik het er wel mee eens.

Zo, nu ga ik naar de loting kijken
pi_29959499
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:53 schreef Dorus_ het volgende:

[..]

Nou, ik kan je 1 ding vertellen: ik zou echt mijn god niet weten wanneer ik voor Feyenoord heb gekozen! Dat was ik dus gewoon wel

Dit is nou juist waarom jij geen drol snapt van Feyenoorders waarschijnlijk.
Je hebt altijd een keuze.
Ik ben trouwens maar wat blij dat ik die feyenoorders niet begrijp.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29959595
Alle clichés vliegen weer over en weer, je kan net zo goed een oude topic terug lezen.

ach het houd iedereen van straat
  donderdag 25 augustus 2005 @ 15:59:24 #189
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29959662
Het houdt me van het werk.
A.M.A.B
pi_29960600
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:53 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Nah mijn kinderen moeten het zelf weten. Alleen mocht Feyenoord vervolgens van ajax verliezen en hun zijn voor ajax, ik sta niet voor mezelf in na de wedstrijd.
pi_29960809
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:44 schreef Cart_man het volgende:
Joss Stone = hoer!
Wat kost ze dan?
  donderdag 25 augustus 2005 @ 16:37:43 #192
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29961113
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 16:29 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Wat kost ze dan?
Vriendenprijsje voor jou. ¤100 voor een uur.
A.M.A.B
pi_29961172
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 16:37 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Vriendenprijsje voor jou. ¤100 voor een uur.
Owh, das niks ik haal haar morgen wel even op voor een uurtje of wat.
accepteer je creditcard?
  donderdag 25 augustus 2005 @ 16:44:33 #194
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29961337
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 16:39 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Owh, das niks ik haal haar morgen wel even op voor een uurtje of wat.
accepteer je creditcard?
Alleen cash natuurlijk...
A.M.A.B
  donderdag 25 augustus 2005 @ 20:59:20 #195
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_29970548
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:23 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Schanulleke - Een kop vol zaagsel!

Hilarisch! Helemaal zelf bedacht?
Life is what you make it.
pi_29975291
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:28 schreef VoreG het volgende:
Ik denk dat veel mensen voor Feyenoord zijn omdat ze voetbal willen zien waar gewerkt wordt, en misschien ook mdat ze bij het Legioen willen hren
Nee, wij zijn voor Feyenoord omdat dat de mooiste club ter wereld is
pi_29975605
Ik ben voor Feyenoord geworden om dat mijn oom mij in de begin jaren 90 mij een keer mee naar de kuip heeft genomen naar een wedstrijd tegen ajaks. Toen was ik 5 jaar ofzo toen wist ik echt nog niet wat werkvoetbal was.
pi_29976402
Ik vind dat alle ajacieden moeten gaan douchen!
"..and in my brain it's going wrong.."
  donderdag 25 augustus 2005 @ 23:14:15 #199
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_29976621
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 23:08 schreef Staanplaats het volgende:
Ik vind dat alle ajacieden moeten gaan douchen!

gaan jullie maar hand in hand lopen
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_29976681
Kunnen we elkaar tenminste niet uit het oog verliezen hè, zouden jullie ook es moeten doen!
"..and in my brain it's going wrong.."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')