Fout. Feyenoord had aan het begin van de onderhandelingen al 3.5 miljoen geboden en Brugge wou niet verkopen. Maar 1 maand later ging Simons voor 3.6 naar p$v. Yeah right dat het aan Feyenoord lag, Simons deed gewoon achter de schermen zaken met die NSB'er uit eindhoeruh.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:29 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Als Feyenoord de onderhandelingen met Club Brugge sneller had afgerond (Timmy Simons wilde namelijk wel degelijk naar de Kuip komen) en niet zo moeilijk deed over zo'n klein verschil in vraag en aanbod,
Waar haal je dat nou weer vandaan? Het is een nieuw seizoen en ajaks heeft nog GEEN ENE FUCK laten zien.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, op een of andere manier is Ajax in de Kuip vaak sterker tegen Feyenoord dan in de Arena. Dit jaar zou het best eens een 2-2 of 1-1 gelijkspel kunnen worden. Hoewel het klasseverschil tussen Feyenoord en Ajax wel erg groot is (Ajax doet mee voor de titel en Feyenoord voor een UEFA-CUP ticket) heeft Feyenoord natuurlijk altijd nog de individuele kwaliteiten van hun 2 spitsen, dus zeker van een overwinning ben ik niet.
De laatste jaren misschien. Omdat er van de laatste 5 jaar 4 keer is gelijkgespeeld. Daarvoor was het 3-0, 4-0 en 6-0...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, op een of andere manier is Ajax in de Kuip vaak sterker tegen Feyenoord dan in de Arena
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
(Ajax doet mee voor de titel en Feyenoord voor een UEFA-CUP ticket)
dat jullie nou geen ambitie hebben maakt ons nog niet arrogant hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:23 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan? Het is een nieuw seizoen en ajaks heeft nog GEEN ENE FUCK laten zien.
Wat een arrogant pleurisvolk is t toch![]()
zeg dat in de winterstop ofzo...
JC-schaalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:23 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan? Het is een nieuw seizoen en ajaks heeft nog GEEN ENE FUCK laten zien.
Dat is ook niet de arrogantiequote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat jullie nou geen ambitie hebben maakt ons nog niet arrogant hoor
Lekker boeiend. Tot hu toe heeft hij nog niks laten zien bij pisvlek.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:22 schreef Kaap het volgende:
[..]
Fout. Feyenoord had aan het begin van de onderhandelingen al 3.5 miljoen geboden en Brugge wou niet verkopen. Maar 1 maand later ging Simons voor 3.6 naar p$v. Yeah right dat het aan Feyenoord lag, Simons deed gewoon achter de schermen zaken met die NSB'er uit eindhoeruh.
Ben ik het niet mee eens. Ajax heeft in de JCS goed gespeeld tegen PSV, ook de tweede helft van Ajax-Brondby was redelijk goed. Het was geen fantastisch voetbal, maar goed genoeg om een club als Feyenoord mee te verslaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:23 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Wat een arrogant pleurisvolk is t toch![]()
zeg dat in de winterstop ofzo...
Echt wel, dat hij kan spelen als een natte krantquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Tot hu toe heeft hij nog niks laten zien bij pisvlek.
Laat ik dan de ultieme dooddoener maar weer eens gebruiken:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Ajax heeft in de JCS goed gespeeld tegen PSV, ook de tweede helft van Ajax-Brondby was redelijk goed. Het was geen fantastisch voetbal, maar goed genoeg om een club als Feyenoord mee te verslaan.
En wat heeft Feyenoord dan laten zien? Oh ja, wacht, ze hebben gewonnen van degradatiekandidaat Sparta, en ze speelde in de voorbereiding 2-2 gelijk tegen Schijndel (who the fuck is Schijndel)![]()
Ik snap eigenlijk niet waarom er nog mensen zijn die denken dat Feyenoord beter is dan Ajax. Ze werden afgelopen seizoen 4e. Zijn de afgelopen 5 jaar altijd nummer 3 geweest onder Ajax en PSV. Sinds 1970 stelt het geen reet meer voor in Europa (UEFA cup is niet te vergelijken met de CL). In de afgelopen 21 jaar werd maarliefst 3 keer de titel gepakt.![]()
Zeg ik dan dat Feyenoord beter is dan ajaks?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Ajax heeft in de JCS goed gespeeld tegen PSV, ook de tweede helft van Ajax-Brondby was redelijk goed. Het was geen fantastisch voetbal, maar goed genoeg om een club als Feyenoord mee te verslaan.
En wat heeft Feyenoord dan laten zien? Oh ja, wacht, ze hebben gewonnen van degradatiekandidaat Sparta, en ze speelde in de voorbereiding 2-2 gelijk tegen Schijndel (who the fuck is Schijndel)![]()
Ik snap eigenlijk niet waarom er nog mensen zijn die denken dat Feyenoord beter is dan Ajax. Ze werden afgelopen seizoen 4e. Zijn de afgelopen 5 jaar altijd nummer 3 geweest onder Ajax en PSV. Sinds 1970 stelt het geen reet meer voor in Europa (UEFA cup is niet te vergelijken met de CL). In de afgelopen 21 jaar werd maarliefst 3 keer de titel gepakt.![]()
Ja, dat was de wedstrijd Feyenoord-Schijndel ook blijkbaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Laat ik dan de ultieme dooddoener maar weer eens gebruiken:
'Dit is een wedstrijd op zich'
Feijenoord gaat niks dichtgooien.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Feyenoord zal wel alles dichtgooien, zal erg lastig worden voor Ajax. Maar uiteindelijk komt Ajax er wel doorheen denkik
Als Feyenoord hem zou pakken, is het seizoen al geslaagdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Niks laten zien dus.
Dorus, wat moet je avatar voorstellen. Vrede? Slechte keuze...
Zal wel nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Feyenoord zal wel alles dichtgooien, zal erg lastig worden voor Ajax. Maar uiteindelijk komt Ajax er wel doorheen denkik
Dat kan je niet weten zeiksnolquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:19 schreef Dorus_ het volgende:
En het leuke is dat Feyenoord maar 3 keer in de laatste 21 jaar de titel heeft gepakt en dat er nog steeds vele honderdduizenden mensen supporter zijn van Feyenoord. Ajaks had met die cijfers niet eens meer bestaan man...
Waarom arrogant? Als jij denkt dat Feyenoord over een club als Veendam kan heen walsen dan ben je toch ook niet arrogant? Als jij denkt dat Feyenoord beter is dan Sparta ben je toch ook niet arrogant.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:15 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat Feyenoord beter is dan ajaks?
Daar ga jij juist mee de fout in ei. Daarom ben jij arrogant.
Nogmaals mijn post lezen. Als we zo spelen tegen Feyenoord dan is dat voldoende voor de drie punten. Dat zegt trouwens al genoeg over jullie standaarden, dat is sinds 1970 alleen maar gedaald.quote:En de tweede helft van ajaks - brondby redelijk goed? Juzes, jullie standaarden zijn in de loop der jaren ook wel gedaald zeg.
Doe nou niet alsof jullie een briljante voorbereiding hebben gespeeld want daar zaten ook een paar draken van wedstrijden tussen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, dat was de wedstrijd Feyenoord-Schijndel ook blijkbaar.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |