abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30367566
quote:
Op woensdag 7 september 2005 10:26 schreef Koningin het volgende:
Yppy, ben je wel afgevallen met het streep-dieet??
Dat wel, ik weet alleen niet precies hoeveel. Totaal 30 kg, maar ik heb ook een tijd alles bijgehouden op overgewicht.nl en ik heb ook een tijdje gewoon opgelet en niet bijgehouden wat ik at.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_30379044
Oud:
Cutie (1m87) (26,4) was 108,0 kg, weegt nu 91,0 kg en wil graag 75 kg wegen -17

Nieuw:
Cutie (1m87) (25,5) was 108,0 kg, weegt nu 89 kg en wil graag 75 kg wegen -19

Onder de 90!!!!!
pi_30388673
Hey,

gefeliciteerd !!!
ga zo door hè... maar vooral hou het zo!

Sterkte,

Greetz

Ik 1m73 89,0kg nu 88,0 maar ben pas net begonnen... wil ook naar de 75 kg (of daar onder )
Zoek niet naar woorden als ze er niet zijn
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 september 2005 @ 16:10:00 #179
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_30389749
quote:
Op donderdag 8 september 2005 09:36 schreef Cutie het volgende:
Oud:
Cutie (1m87) (26,4) was 108,0 kg, weegt nu 91,0 kg en wil graag 75 kg wegen -17

Nieuw:
Cutie (1m87) (25,5) was 108,0 kg, weegt nu 89 kg en wil graag 75 kg wegen -19

Onder de 90!!!!!
Goed zeg En een superlekker gevoel he

Sjeen heeft stiekem toch een update...

Oud:
Sjeen (1m70) (30,4) was 105 kg, weegt nu 87,8 kg en wil graag >85 kg wegen -17,2

Nieuw:
Sjeen (1m70) (30,2) was 105 kg, weegt nu 87,4 kg en wil graag >85 kg wegen -17,6
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_30392110
Go sjeen!
pi_30393572
ik geef nog geen tussenstand door...maar zoals het er nu naar uitziet heb ik leuke cijfers a.s. maandag
pi_30394289
even weer een update

oud:
Beessie-jen (1m85) (30,0) was 115,5, weegt nu 102,8 en wil graag 85 kg wegen -12,7

nieuw
Beessie-jen (1m85) (30,0) was 115,5, weegt nu 101,8 en wil graag 85 kg wegen -13,7

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 september 2005 @ 18:45:44 #183
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_30394482
Beesie-Jen Af naar de 100

moet straks volleybaltraining geven
pi_30396900
quote:
Op donderdag 8 september 2005 18:45 schreef Sjeen het volgende:
Beesie-Jen Af naar de 100

moet straks volleybaltraining geven
ja wil graag die grens van 100 passeren..!

ik morgen lekker oefenwedstrijd
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_30400931
ik heb al een 'paar' deeltjes gemist . Het laatste deel waar ik in postte was 54 ofzo .

Ondertussen nog wel wat afgevallen, hier dan mijn nieuwe regeltje .
mallemeid (1m80) (39.8) was 145 kg, weegt nu 129 kg en wil graag 125 kg wegen -16

Bijna mijn doel bereikt!

[ Bericht 8% gewijzigd door mallemeid op 08-09-2005 21:54:25 ]
pi_30402391
Ben al een paar weken niet mee... bleef op mijn gewicht, maar nu ziet het ernaar uit dat ik weer zachtjesaan stijg, logisch als je snoept.
Het stomme is dat ik niet weet waar het mis ging... Ik eet al m'n hele leve graag groenten, fruit en volkoren spullen. Ik snoepte alleen veel (vooral chocola).
Daar was ik dus 'vanaf'... ik miste het écht niet. Maar had toch weer chocola gegeten, en nu doe ik het weer om de twee dagen. En beweeg ook minder nu... zucht.
Tips?
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 september 2005 @ 23:31:19 #187
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_30404843
quote:
Op donderdag 8 september 2005 21:47 schreef mallemeid het volgende:
ik heb al een 'paar' deeltjes gemist . Het laatste deel waar ik in postte was 54 ofzo .

Ondertussen nog wel wat afgevallen, hier dan mijn nieuwe regeltje .
mallemeid (1m80) (39.8) was 145 kg, weegt nu 129 kg en wil graag 125 kg wegen -16

Bijna mijn doel bereikt!
Mallemeid, wat ontzettend goed!!!
pi_30410669
hey,
probeer de 'standaard dagelijke dingen'(school/werk/boodschappen/ouders bezoeken etc) op de fiets of lopend te doen. Gebruik geen auto of bus, maar beweeg! Wekelijks een uurtje fitnes/steps/fietsen of iets dergelijks kan ook geen kwaad. Probeer iemand mee te krijgen, zodat je steun aan elkaar hebt.

succes,

ps. ik mag van mezelf nu nog maar 1 keer per week chips etc, meer haal/laat ik niet in huis (halen)
Zoek niet naar woorden als ze er niet zijn
pi_30411063
Weet het, maar m'n fiets is net een week of twee gestolen-waar gaat de wereld naartoe als ze ook al wrakken met 1 rem stelen... zucht.
En ben nogal 'lui' wat betreft wandelen. Dat gaat zo traag vooruit... Ik neem liever de fiets naar de bakker op de hoek dan te voet te gaan. En ik stap heus niet zo traag, volgens de meeste mensen. Gewoon een rare hersenkronkel.
Ga zeker proberen om die dingen niet in huis te halen
pi_30414439
Ik begin eindelijk te zien dat ik afgevallen ben, dat mag ook wel na meer dan tien kilo. En ik heb een broek gekocht in maat 42! (Begon met 48) Jeej, nog even en ik pas weer helemaal in de 'normale' collectie. Voor shirtjes ging het al een tijdje, en daar heb ik dan ook maar gebruik van gemaakt =)
Sanity is (not) statistical
pi_30417942
Gisteren voor de grap 'ns Billy's Bootcamp gedaan, Basic Training. Wat heb ik gezweet! Tjonge... heb nu trouwens ook spierpijn in m'n hamstrings. Heb het dan ook niet helemaal afgemaakt, geen coolingdown gedaan. Schoonvader stond opeens voor de deur... "was toch in de buurt"... handig, stond ik daar in mijn o-zo-charmante sportkleding en mijn bezwete kop. Billy nog schreeuwend op de achter grond "this is bootcamp, you can't quit"... mooi wel!

Vriend was ook niet thuis, dus ik moest gezellig met schoonpapa gaan zitten babbelen. Kreeg er eigenlijk geen zinnig woord meer uit, was net even te moe van het bootcamp-en.

Vandaag maar even herkansen met Billy, gisteren ongeveer 35 minuten gedaan, kijken of ik vandaag zonder gestoord te worden het einde van de training haal...

Was trouwens vanochtend eindelijk weer 'ns lichter op de weegschaal, woog nu 92,1. Even kijken of ik dat 't weekend vast kan houden voor de update van maandag.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_30420231
was:
Riann (1m72) (25,4) was 102 kg, weegt nu 75 kg en wil graag 70 kg wegen -27 kg en 163
cm

is nu:

Riann (1m72) (26,7) was 102 kg, weegt nu 79 kg en wil graag 70 kg wegen -23 kg

oei oei oei ja 4 kg aangekomen ik had ook tijden niet meer op de weegschaal gaan staan. Ik pas nog al mijn kleren enzo dus ik dacht gisteren laat ik er maar weer eens op gaan staan en wat bleek 4 kg aangekomen. Ik moet ook zeggen dat ik de laatste tijd ook niet erg opgelet heb zo mee en dan een ijsje op lowlands flink wat afgesnoept en gegeten. Alles is daar even lekker. Maar ik ben vandaag weer begonnen met flink er tegenaan. Vanmorgen 1 sneetje brood vanmiddag heb ik wel pistoletje gehad maar dat telt voor 2 sneden brood heb ik me ooit laten vertellen. En ben weer begonnen met veel te drinken. En ik wil binnenkort eens naar een open dag gaan waar je allerlei sporten kunt doen zoals steppen en dat soort dingen. Misschien ga ik daar eens bij of zo. Want elke dag op de crosstrainer is ook afgezwakt. Zeker de laatste paar weken want ik heb gekneusde ribben. En dan zul je denken hoe kom je daar nu weer aan. Van het hoesten heel raar heb het nog nooit gehad maar ik ben al 4 weken aan het hoesten. Maar we gaan er weer flink tegenaan.
pi_30422246
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 07:22 schreef Goipie2 het volgende:
hey,
probeer de 'standaard dagelijke dingen'(school/werk/boodschappen/ouders bezoeken etc) op de fiets of lopend te doen. Gebruik geen auto of bus, maar beweeg! Wekelijks een uurtje fitnes/steps/fietsen of iets dergelijks kan ook geen kwaad. Probeer iemand mee te krijgen, zodat je steun aan elkaar hebt.

succes,

ps. ik mag van mezelf nu nog maar 1 keer per week chips etc, meer haal/laat ik niet in huis (halen)
Idd, dat samen sporten is wel een hele goede tip! Ik sport samen met mijn moeder of een vriendin van me, heel gezellig en tijdens het sporten wordt er flink wat afgekletst/gelachen dus meer calorieen verbrand .

Sjeen, dankjewel voor je compliment!
pi_30426654
ik ga vanavond voor de tweed ekeer deze week aquarobiccen, met een vriendin.....

En dat werkt zeker weten...
en eigenlijk hadden we ook nog afgesproken om morgen te gaan zwemmen.....wordt zo een sportief weekje
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_30429307
Mijn ervaring is dat alleen sporten het allerbeste is ook al denk je nu nog van niet.
pi_30432620
Waarom alleen sporten dan? of bedoel je alleen sporten als in niks anders dan sporten helpt? Beetje gekke zin, hopelijk snap je me.
pi_30433115
Week op kamp geweest, gewicht gelijk gebleven, ga nu eerst maar eens slapen
pi_30433145
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 20:18 schreef mallemeid het volgende:
Waarom alleen sporten dan? of bedoel je alleen sporten als in niks anders dan sporten helpt? Beetje gekke zin, hopelijk snap je me.
Niet samen met iemand anders sporten , dat bedoel ik dus.
En waarom ? omdat je teveel de dingen doet die de ander doet of juist andersom.
De ander wil weer wat anders doen dat jij dan weer niet wil doen etc.
Na een tijdje sporten merk je dat wel.
pi_30434789
dp81, voor mij gaat dat nu nog niet echt op, aquarobic doe je toch degene die ervoor staat na....

En met zwemmen gaat het tot nu toe ook goed...
En ik wil het voor de ontspanning doen, en als ik er gewicht mee kwijtraak, dan is dat leuk meegenomen
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_30436139
Als ik samen met iemand sport doe ik gewoon wat ik wil hoor. Met mijn moeder heb ik hetzelfde schema, dus dan doen we gewoon alles samen . Gaat nu al bijna een jaar goed .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')